Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie - Salute
Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie - Salute

Cuntenutu

L'Aloe vera, cunnisciuta ancu cum'è aloe vera, hè una pianta medicinale cù proprietà antiinflamatorie è curative chì, dapoi l'antichità, hè stata indicata per u trattamentu casanu di e brusgie, pudendu alleviare u dolore è stimulà a ripresa di a pelle.

L'Aloe vera hè una pianta medicinali chì hà u so nome scientificu Barbadensis miller è chì hà in e so foglie alloin, acidu folicu, calciu è vitamine, chì aiutanu à u prucessu di guarigione di e brusgie è di l'idratazione di a pelle, dendu grandi risultati in pocu tempu.

Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie

Per aduprà l'aloe vera in u trattamentu di e brusgiature, duvete:

  1. Tagliate una foglia di aloe à mezu;
  2. Eliminate u gelu da l'internu di u fogliu, chì hè a parte trasparente chì si trova in a parte carnosa di a foglia;
  3. Applica u gel in una strata fina nantu à a bruciatura, evitendu i lochi induve ci hè ferita o apertura in a pelle.

U gel d'Aloe vera deve esse applicatu solu nantu à a pelle intatta perchè pò finisce per facilità l'accumulazione di batteri, chì pò purtà à l'apparizione di una infezione in u situ.


L'Aloe vera pò ancu esse adupratu in forma di creme o lozioni vendute in farmarii è in certi supermercati è, in questi casi, a pelle deve esse ancu intatta. In ogni casu, l'aloe vera pò esse applicata 3 à 4 volte à ghjornu, per accelerà a guarigione di a pelle.

In quantu à l'ingestione di aloe vera per trattà e brusgie, alcuni studii indicanu chì l'usu orale di a pianta pò causà qualchì dannu à u fegatu, soprattuttu s'ellu ci sò tracce di l'esternu di a foglia in u gelu nantu à u gel. Cusì, l'aloe vera ùn deve esse ingerita senza a guida di un duttore o erborista.

Perchè l'aloe vera hè bona per e sunburn?

L'Aloe vera hè cunsideratu bonu per e brusgie perchè cuntene sustanzi chì sò capaci di accelerà a guarigione è d'interagisce cù i recettori di crescita di fibroblasti, purtendu à a proliferazione di stu tippu di cellule è risultendu in una pruduzzione aumentata di collagene, aiutendu à a rigenerazione di a pelle.

I risultati i più benefichi di l'aloe vera sò stati osservati quandu e creme chì cuntenenu sta pianta in a so cumpusizione sò state applicate à a pelle, accelerendu u prucessu di guarigione è di reepitelializazione, allevendu i sintomi di brusgiatura. Inoltre, in un studiu, l'aloe vera hè stata trovata per avè principalmente effetti benefichi in u trattamentu di brusgiature di primu è secondu gradu. Malgradu questu, sò necessarii ulteriori studii è l'usu di l'aloe vera deve esse fattu solu sottu raccomandazione medica.


Per Tè

Cume rimuovere macchie facciali in gravidanza in casa

Cume rimuovere macchie facciali in gravidanza in casa

Un bonu modu per caccià e macchie chì appari ce nantu à u vi u durante a gravidanza pò e e fattu cù una ma chera fatta in ca a preparata cù pumati è yogurt, po tu ch...
Cosa hè a Sindrome di Patau

Cosa hè a Sindrome di Patau

A indrome di Patau hè una malattia genetica rara chì provoca malformazioni in u i tema nervo u, difetti cardiaci è una crepa in u labellu di u zitellu è in u tettu di a bocca, ...