Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie - Salute
Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie - Salute

Cuntenutu

L'Aloe vera, cunnisciuta ancu cum'è aloe vera, hè una pianta medicinale cù proprietà antiinflamatorie è curative chì, dapoi l'antichità, hè stata indicata per u trattamentu casanu di e brusgie, pudendu alleviare u dolore è stimulà a ripresa di a pelle.

L'Aloe vera hè una pianta medicinali chì hà u so nome scientificu Barbadensis miller è chì hà in e so foglie alloin, acidu folicu, calciu è vitamine, chì aiutanu à u prucessu di guarigione di e brusgie è di l'idratazione di a pelle, dendu grandi risultati in pocu tempu.

Cume aduprà l'aloe vera nantu à e brusgie

Per aduprà l'aloe vera in u trattamentu di e brusgiature, duvete:

  1. Tagliate una foglia di aloe à mezu;
  2. Eliminate u gelu da l'internu di u fogliu, chì hè a parte trasparente chì si trova in a parte carnosa di a foglia;
  3. Applica u gel in una strata fina nantu à a bruciatura, evitendu i lochi induve ci hè ferita o apertura in a pelle.

U gel d'Aloe vera deve esse applicatu solu nantu à a pelle intatta perchè pò finisce per facilità l'accumulazione di batteri, chì pò purtà à l'apparizione di una infezione in u situ.


L'Aloe vera pò ancu esse adupratu in forma di creme o lozioni vendute in farmarii è in certi supermercati è, in questi casi, a pelle deve esse ancu intatta. In ogni casu, l'aloe vera pò esse applicata 3 à 4 volte à ghjornu, per accelerà a guarigione di a pelle.

In quantu à l'ingestione di aloe vera per trattà e brusgie, alcuni studii indicanu chì l'usu orale di a pianta pò causà qualchì dannu à u fegatu, soprattuttu s'ellu ci sò tracce di l'esternu di a foglia in u gelu nantu à u gel. Cusì, l'aloe vera ùn deve esse ingerita senza a guida di un duttore o erborista.

Perchè l'aloe vera hè bona per e sunburn?

L'Aloe vera hè cunsideratu bonu per e brusgie perchè cuntene sustanzi chì sò capaci di accelerà a guarigione è d'interagisce cù i recettori di crescita di fibroblasti, purtendu à a proliferazione di stu tippu di cellule è risultendu in una pruduzzione aumentata di collagene, aiutendu à a rigenerazione di a pelle.

I risultati i più benefichi di l'aloe vera sò stati osservati quandu e creme chì cuntenenu sta pianta in a so cumpusizione sò state applicate à a pelle, accelerendu u prucessu di guarigione è di reepitelializazione, allevendu i sintomi di brusgiatura. Inoltre, in un studiu, l'aloe vera hè stata trovata per avè principalmente effetti benefichi in u trattamentu di brusgiature di primu è secondu gradu. Malgradu questu, sò necessarii ulteriori studii è l'usu di l'aloe vera deve esse fattu solu sottu raccomandazione medica.


Sovieticu

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

7 cura essenziale per piglià a cura di u neonatu in casa

Per piglià a cura di u neonatu in ca a, i genitori anu da dedicà a ai tempu à u zitellu, chì hè a ai picculu è fragile è hà bi ognu di molta attenzione.Dunque, ...
À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

À chì serve l'acqua inglese è cumu si beie

L'acqua ingle e hè un tonicu à ba e di erbe, cu tituitu di e tratti di piante medicinali chì, per via di i o principi attivi, agi ce nantu à a muco a di u i tema dige tivu, tim...