Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Puderaghju allattà cun l'epatite B? - Salute
Puderaghju allattà cun l'epatite B? - Salute

Cuntenutu

A sucietà brasiliana di pediatria raccomanda l'allattamentu ancu se a mamma hà u virus di l'epatite B. L'allattamentu deve esse fattu ancu se u zitellu ùn hà ancu ricevutu u vaccinu contra l'epatite B. Ancu se u virus di l'epatite B si trova in u latte maternu di a mamma, a donna infectata hè ùn esiste micca in quantità sufficiente per causà l'infezzione in u zitellu.

I zitelli nati da una donna infettata da qualsiasi virus di l'epatite devenu esse immunizzati subitu à a nascita è dinò à 2 anni. Certi duttori sustennu chì a mamma ùn deve micca allattà solu se hè infettata da u virus di l'epatite C è duverebbe ricorrere à u latte in polvere finu à chì u duttore u rilasci per riprendere l'allattamentu, probabilmente solu dopu avè subitu analisi di sangue per pruvà ch'ella hà dighjà virus in u sangue o esiste in una quantità minima.

Trattamentu di u zitellu cù epatite B

U trattamentu di l'epatite B in u zitellu hè indicatu quandu a mamma hà l'epatite B durante a gravidanza, postu chì ci hè un risicu elevatu chì u zitellu sia infettatu da u virus di l'epatite B à u mumentu di a consegna normale o di a cesaree per via di u cuntattu di u zitellu cù u sangue di u criaturu .. mamma. Cusì, u trattamentu per l'epatite B in u zitellu consiste in a vaccinazione contr'à u virus di l'epatite B, in parechje dosi, a prima di a quale si faci in e prime 12 ore dopu a nascita.


Per impedisce à u criaturu di sviluppà epatite B cronica, chì pò causà cirrosi epatica, per esempiu, hè impurtante rispettà tutte e dosi di vaccinazione contr'à l'epatite B chì facenu parte di u pianu naziunale di vaccinazione.

Vaccinu contra l'epatite B.

U vaccinu contra l'epatite B è una iniezione di immunoglobulina devenu esse amministrati in 12 ore dopu a consegna. Secunnu u librettu di vaccinazione, i boosters di vaccinazione si facenu in u primu è sestu mesi di a vita di u zitellu per prevene u sviluppu di u virus di l'epatite B, prevenendu malatie cum'è cirrhosi in u fegatu di u zitellu.

Se u zitellu hè natu chì pesa menu di 2 kg o prima di 34 settimane di gestazione, a vaccinazione deve esse fatta di listessa manera, ma u zitellu deve piglià un'altra dosa di u vaccinu contra l'epatite B in u 2u mese di vita.

Effetti secundarii di u vaccinu

U vaccinu contra l'epatite B pò causà frebba, a pelle pò diventà rossa, dulurosa è dura à u situ di u morsu, è in questi casi, a mamma pò mette ghiacciu nantu à u situ di u morsu è u pediatra pò prescrive un antipireticu per abbassà u frebba, cum'è u paracetamolu di i zitelli, per esempiu.


Cunsigliatu Da Noi

Tess Holliday Vole Sapete Chì Uttene Chirurgia Plastica * Pò * Esse Pusitivu

Tess Holliday Vole Sapete Chì Uttene Chirurgia Plastica * Pò * Esse Pusitivu

Ci ò innumerevoli tituli - ia pu itivi ia negativi - nantu à e celebrità chì ricevenu chirurgia pla tica. Chì tù micca vede cum'è pe u? Una celebrità ch...
Chì sò l'Alimenti Biodinamichi è Perchè Duvete Manghjalli?

Chì sò l'Alimenti Biodinamichi è Perchè Duvete Manghjalli?

Figurate una plutazioni famigliali. Probabilmente vedi u ole, i pa culi verdi, vacche felici è à pa cura libera, pumati ro i brillanti, è un vechju agricultore allegru chì travagli...