Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Acute Otitis Media (Causes, Pathophysiology, signs and symptoms, treatment and complications)
Video: Acute Otitis Media (Causes, Pathophysiology, signs and symptoms, treatment and complications)

Cuntenutu

Cosa hè otite media cù effusione?

A tromba di Eustachiu drena u fluidu da e vostre arechje à u fondu di a gola. S'ellu s'imbocca, pò esse otite media cù effusione (OME).

Sì avete OME, a parte media di l'arechja si riempie di fluidu, chì pò aumentà u risicu di infezzione di l'arechja.

OME hè assai cumunu. Sicondu l'Agenzia di Ricerca è Qualità Sanitaria, circa u 90 per centu di i zitelli averanu OME almenu una volta à l'età di 10 anni.

Chì cagione OME?

I zitelli sò più propensi à sperimentà OME per via di a forma di e so tube di Eustachiu. I so tubi sò più corti è anu aperture più chjuche. Questa aumenta u risicu di intoppu è infezzione. E trombe Eustachiane di i zitelli sò ancu orientate di modu più horizontale chè in l'adulti. Questu facenu più difficiule per u fluidu di drenà da l'arechja media. È i zitelli anu più freti friddi è altre malatie virali chì ponu preparalli per più fluidu in l'orechja media è più infezioni in l'orechja.

OME ùn hè micca una infezzione di l'arechja, ma ponu esse ligati. Per esempiu, una infezzione di l'arechja pò influenzà a quantità di fluidu chì attraversa l'arechja media. Ancu dopu chì l'infezzione hè andata, u fluidu pò stà.


Inoltre, un tubu bluccatu è un eccessu di fluidu ponu furnisce l'ambiente ideale per a crescita di batteri. Chistu pò purtà à una infezzjoni di l'arechja.

Allergii, irritanti à l'aria è infezioni respiratorii ponu tutti causà OME. Cambiamenti in a pressione di l'aria ponu chjude u tubu d'Eustachiu è influenzà u flussu di u fluidu. Queste cause ponu esse dovute à u volu in un aereo o da u bevande mentre stendu.

Un sbagliu cumunu hè chì l'acqua in l'arechja pò causà OME. Questu hè falsu.

Chì sò i sintomi di OME?

OME ùn hè micca u risultatu di una infizzione. I sintomi sò spessu lievi o minimi, è ponu varià secondu l'età di un zitellu. Ma micca tutti i zitelli cun OME anu sintomi o agiscenu o si sentenu malati.

Un sintimu cumunu di OME hè i prublemi di audizione. In i zitelli più chjuchi, i cambiamenti di cumpurtamentu ponu esse un sintomu di prublemi uditivi. Per esempiu, un zitellu pò accende a televisione più forte di l'usu. Puderanu ancu tirà o tirà l'arechje.

I zitelli più vechji è l'adulti chì anu OME spessu descrivenu u sonu cum'è soffocatu. È ponu avè a sensazione chì l'arechja sia piena di fluidu.


Cumu hè diagnosticatu OME?

Un duttore esaminerà l'arechja aduprendu un otoscopiu, chì hè una lente d'ingrandimentu cù una fine illuminata aduprata per guardà in l'orechja.

U duttore circarà:

  • bolle d'aria nantu à a superficia di u timpanu
  • un timpanu chì pare sordu invece di lisciu è lucente
  • fluidu visibile daretu à u timpanu
  • un timpanu chì ùn si move micca quandu una piccula quantità d'aria ci hè colata

Metodi di prova più sofisticati sò dispunibili. Un esempiu hè a timpanometria. Per sta prova, un duttore inserisce una sonda in l'arechja. A sonda determina quantu fluidu ci hè daretu à u timpanu è quantu hè spessa.

Un otoscopiu acusticu pò ancu rilevà fluidi in l'arechja media.

Cumu hè trattatu OME?

OME spessu si schiarisce da solu. Tuttavia, l'OME cronica pò aumentà u risicu di infezioni in l'arechja. Puderete bisognu di vede u vostru duttore se sente chì ci hè sempre fluidu daretu à l'arechja dopu sei settimane. Pudete avè bisognu di trattamentu più direttu per drenà l'arechje.


Una forma di trattamentu direttu sò i tubi di l'arechja, chì aiutanu à drenà u fluidu da daretu à l'arechje.

A rimozione di l'adenoidi pò ancu aiutà à trattà o prevene l'OME in certi zitelli. Quandu l'adenoidi diventanu ingrandati ponu bluccà u drenaggiu di l'arechja.

Cumu possu prevene OME?

OME hè più probabile chì si presenti in i mesi di vaghjimu è invernu, secondu u Spitalu di i zitelli di Pennsylvania (CHOP). Fortunatamente, ci sò cose chì pudete fà per riduce u risicu di sviluppà OME.

E tecniche preventive includenu:

  • lavendu spessu e mani è i ghjoculi
  • evitendu u fumu di a sigaretta è a pulluzione, chì ponu influenzà u drenaggiu di l'arechja
  • evitendu l'allergeni
  • aduprendu filtri d'aria per mantene l'aria u più pulita pussibule
  • aduprendu un centru di guardia più chjucu, idealmente cù sei zitelli o menu
  • allattamentu, chì aiuta u vostru figliolu à resistà à l'infezioni di l'uce
  • micca beie mentre stendu
  • piglià antibiotici solu quandu hè necessariu

I vaccini contra a pneumonia è l'influenza ponu ancu fà vi menu vulnerabile à l'OME. Puderanu prevene l'infezioni di l'arechja chì aumentanu u risicu OME.

Quali sò e complicazioni associate à OME?

OME ùn hè micca assuciatu cù danni uditivi permanenti, ancu quandu u fluidu si accumula per qualchì tempu. Tuttavia, se OME hè assuciatu cù infezioni frequenti di l'arechja, ponu esse altre complicazioni.

Queste ponu include:

  • infezioni acute di l'arechja
  • cholesteatoma (cisti in l'arechja media)
  • cicatrici di timpanu
  • danni à l'arechja, pruvucendu a perdita di l'audizione
  • discorsu affettivu o ritardu di a lingua

Chì hè a prospettiva à longu andà per OME?

OME hè assai cumunu è di solitu ùn face micca danni à longu andà. Tuttavia, se u vostru zitellu sviluppa infezioni ricurenti è frequenti di l'orechja, cunsultate u vostru duttore nantu à modi per prevene ulteriori infezioni o OME. Hè impurtante di fà casu à i prublemi di sente in i zitelli chì ponu causà ritardi di lingua à longu andà.

Cunsigliatu Per Voi

L'allenamentu pliometricu chì sfida ancu l'atleti avanzati

L'allenamentu pliometricu chì sfida ancu l'atleti avanzati

ò tati pruriti per una fida di allenamentu pliometrica? A apemu ! L'adde tramentu pliometricu i compone di movimenti rapidi è plu ivi cuncepiti per aumentà a vo tra velocità, ...
L'alcol vi face ingrassà?

L'alcol vi face ingrassà?

Dicemu : qualchì volta ci vole olu un biccheri di vinu (o dui...o trè...) per rila ate à a fine di a ghjurnata. Ancu 'ellu ùn pò micca fà meraviglie per u vo tru onnu...