Cumu hè l'allattamentu maternu durante a gravidanza
Cuntenutu
Quandu una donna chì allatta sempre un zitellu diventa incinta, pò cuntinuà à allattà u so figliolu maiò, tuttavia a produzzione di latte hè ridutta è u gustu di u latte hè ancu alteratu per via di i cambiamenti ormonali caratteristici di a gravidanza, ciò chì pò fà cù u zitellu maiò per piantà di allattà naturalmente.
A donna pò ancu avè qualchì crampu mentre allatta u zitellu più vechju, chì hè una reazione normale di l'utru è ùn hè micca una causa di preoccupazione, perchè ùn interferisce micca cù u sviluppu di u zitellu.
Cumu allattà durante a gravidanza
L'allattamentu maternu durante a gravidanza deve esse fattu nurmalmente, è a donna duveria avè una dieta sana è equilibrata, postu chì ella alimenta dui figlioli in più di ella. Vede cumu a mamma deve esse nutrita durante l'allattamentu.
Dopu à a nascita di u secondu figliolu, a donna pò allattà à u senu di i dui figlioli di diverse età in listessu tempu, tuttavia questu pò esse abbastanza stancu, in più di generà ghjilosu trà i zitelli. Hè per quessa chì hè impurtante avè aiutu da i membri di a famiglia per impedisce à stu compitu di esse esaustivu.
Hè ancu impurtante chì a priorità di l'allattamentu sia data à u neonatu, chì hà più bisogni nutrizionali, essendu allattatu ogni volta chì li piace. U fratellu anzianu deve allattà solu dopu à i so pasti è dopu chì u zitellu hà allattatu, postu chì u senu serà più emotivu cà fisicu per ellu.
Hè nurmale, quantunque, chì u zitellu maiò smetti di allattà à pocu à pocu, ghjè perchè durante a gravidanza u gustu di u latte cambia, fendu chì u zitellu ùn cerchi più u latte à listessa frequenza. Amparate ancu cumu è quandu smette di allattà.
Contraindicazioni per allattà durante a gravidanza
L'allattamentu durante a gravidanza ùn presenta micca alcun risicu per a mamma o u zitellu chì nasce, tuttavia hè impurtante chì l'ostetricu sia informatu chì l'allattamentu hè sempre in opera.
Se a gravidanza hè cunsiderata da u duttore per esse in periculu, cù probabilità di aborto spontaniu o di nascita prematura o se ci hè un sanguinamentu durante a gravidanza, l'allattamentu deve esse fermatu.