Moru biancu: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
U moru biancu hè una pianta medicinali chì hà u so nome scientificu Morus alba L., Chì hè altu circa 5 à 20 metri, cù un troncu assai ramificatu cù grande foglie, fiori gialli è frutti.
Sta pianta hà proprietà anti-iperglicemiche, antioxidanti è antimicrobiche, chì garantiscenu parechji benefici per a salute. Questi benefici ponu esse uttenuti per mezu di u cunsumu di i frutti di a pianta, di e foglie, in forma di tè, o per mezu di a polvere di moru biancu.
Per chì ghjè
U moru biancu hà proprietà anti-iperglicemichi, antiossidanti, antimicrobiali è astringenti, è pò esse adupratu per parechji scopi per prumove a salute, i principali essendu:
- Migliurà a memoria è a cuncentrazione;
- Aiutu in u trattamentu di e infezioni, principalmente in a bocca è in a regione genitale;
- Impedisce a proliferazione di batteri dannosi per a salute;
- Sollievu i sintomi di cattiva digestione, cum'è eccessu di acidu in u stomacu, gasu è gonfi;
- Impedisce l'invichimentu prematuru;
- Diminuisce l'assorbimentu di zuccheru in l'intestinu, diminuendu u piccu glicemicu;
- Diminuisce a sensazione di fame.
E foglie cuntenenu di solitu a più alta concentrazione di sostanze chì garantiscenu e pruprietà di u moru biancu, tuttavia u cunsumu di frutti hà ancu benefici.
Tè cranberry biancu
A foglia di moru biancu hè a parte chì hà i più grandi effetti terapeutici è, dunque, hè a parte di a pianta chì hè abitualmente aduprata per preparà u tè.
Modu di preparazione
Per preparà stu tè, bollite solu 200 ml d'acqua è mette 2 grammi di foglie di moru biancu in una infusione per circa 15 minuti. Poi filtrà è beie 3 tazze à ghjornu.
Oltre à pudè esse cunsumatu in forma di tè, u moru biancu pò ancu esse cunsumatu in forma di polvere, induve a dosa quotidiana raccomandata hè di circa 500 mg, finu à 3 volte à ghjornu.
Contraindicazioni
U cunsumu di moru biancu ùn hè micca indicatu in casu d'allergia à a pianta o da e persone chì anu una diarrea cronica.