Eccu Cumu Anna Victoria Vole Avvicinà i Vostri Allenamenti Post-Vacanze
Cuntenutu
Durante a stagione di e vacanze, pò esse impossibile evità a messageria tossica per "travaglià" l'alimentu festivu chì avete manghjatu o "annullà e calorie" in l'annu novu. Ma questi sentimenti ponu spessu purtà à penseri è abitudini disordinati intornu à l'alimentu è l'immagine di u corpu.
Se site stufu di sente queste credenze dannose per e vacanze, Anna Victoria lancia u script questu annu. In una recente publicazione in Instagram, u fundatore di l'applicazione Fit Body hà incuraghjitu i so seguaci à abbraccià l'allenamenti post-vacanze cum'è un modu per sente "forte è energizatu", piuttostu cà un mezzu per "punisce" u vostru corpu.
Victoria hà dettu chì u so regime d'eserciziu post-vacanze hè di utilizà u "carburante" da e so indulgenze festive "per avè un allenamentu assassinu" - è ricurdeghja à i so seguitori di avvicinà i so allenamenti cù a stessa prospettiva positiva è flessibile.
"Funziona perchè amate cumu u travagliu fora rende u vostru corpu SENTITI", hà scrittu in u so post. (Cunnessu: Anna Victoria Hà un Messaghju per Chiunque Dice chì "Preferiscenu" U so Corpu per Fighjà una certa manera)
U missaghju motivazionale di Victoria vene solu uni pochi di settimane dopu una rivista scientifica publicata in uJournal of Epidemiology and Community Health hà suggeritu di aghjunghje etichette equivalenti à attività fisica calorie (PACE) à l'alimentu, per mustrà quantu duverebbe esercità per "brusgià" ciò chì manghjate. Dopu avè esaminatu 15 studii esistenti chì paragunavanu l'usu di etichette PACE nantu à i menu o imballaggi alimentari à l'usu di altre etichette alimentari o senza etichette, i ricercatori anu trovu chì, in media, a ghjente tende à sceglie opzioni calorie inferiori quandu si trovanu cun etichette PACE, à u cuntrariu di etichette tradiziunali di calorie o micca etichette alimentarie.
Ancu se l'intenzione di l'etichettatura PACE hè di aiutà e persone à acquistà una comprensione più concreta di e calorie, decide se un alimentu "vale a pena" ùn hè miccaghjustu una questione di cuntà calorie. "Hè pussibule per dui alimenti sfarenti avè a listessa quantità di calorie mentre cuntenenu quantità variate di nutrienti essenziali chì u vostru corpu hà bisognu di funziunà currettamente ghjornu dopu ghjornu", Emily Kyle, MS, R.D.N., C.D.N., ci hà dettu nanzu. "Se ci focalizemu solu nantu à calorie, ci mancanu i nutrienti chì importanu più".
In più, pensà à l'alimentu cum'è qualcosa chì deve esse "guadagnatu" o "annullatu" da un allenamentu pò esse dannosu per a vostra relazione generale cù l'alimentu è l'eserciziu, Christy Harrison R.D., C.D.N., autore di u libru à vene Anti Dieta, ci hà dettu in una entrevista recente. "L'etichettatura di l'alimentu cum'è qualcosa chì deve esse contru à l'eserciziu crea una vista strumentale periculosa di l'alimentariu è l'attività fisica chì hè un segnu di l'alimentazione disordinata", spiegò. "... In a mo sperienza clinica, è cum'è aghju vistu in a literatura scientifica, scumpressà l'alimentu in calori per esse negatu per l'eserciziu mette parechje persone in una strada dannosa versu l'eserciziu compulsivu, l'alimentazione restrittiva, è spessu compensatori binge eating. " (Vede: Ciò chì si sente cum'è avè Eserciziu Bulimia)
Queste etichette proposte per l'alimentu, è dinò a messageria intornu à l'alimentu è l'eserciziu chì site sicuru di scuntrà intornu à e vacanze, "rinfurzanu l'idea chì l'eserciziu hè solu un contrapesu per ingerisce calorie o chì unu si deve sentì culpevule per manghjà", Kristin Wilson , MA, LPC, vicepresidente di divulgazione clinica per Newport Academy, ci hà dettu prima. "Puderà purtà à l'ansietà aumentata intornu à a nutrizione è a salute è pò cuntribuisce à u pensamentu disordinatu di manghjà è di eserciziu. Questu pò esse risultatu in a manifestazione di un disordine di l'alimentazione, a compulsione di l'esercitu è i disordini di l'umore ".
Dunque, se un tempu di pausa in più durante a stagione di e vacanze avete a sensazione chì "duvete" ghjunghje in palestra, tenite à mente u messagiu d'Anna Victoria: "Pensate à quantu sorprendente vi sentirete DOPO l'allenamentu-quantu forte, eccitatu è putente" Mi senteraghju ".