Ricunnosce chì andarete à more Pò esse a cosa più liberatrice chì fate
Cuntenutu
- Circa 50 persone assistenu à questu avvenimentu sempre vendutu in San Francisco ogni mese. È oghje era u mo ghjornu per assiste.
- Allora u fundatore Ned hè ghjuntu in scena
- Cumu hà principiatu YG2D?
- Cumu hè natu u nome?
- E cose anu cuminciatu à diventà più serie quandu ...
- Cumu travaglia YG2D?
- Chì sò a reazzione di a ghjente quandu li parlate di l'avvenimentu?
- Ci hè saviezza per evità a conversazione di morte?
- Cumu cunciliate sta dissonanza: Quandu si tratta di noi è di amici cari, simu spaventati da a morte, eppuru pudemu andà à ghjucà à un ghjocu o à fighjà un filmu induve si morenu massi di persone?
- Cumu pò qualcunu cumincià à cambià a so relazione cù a morte?
- Se parlemu di qualcosa assai, allora ci accadrà, dicenu alcune persone
- Ogni pianu per espansione in altre cità?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Circa 50 persone assistenu à questu avvenimentu sempre vendutu in San Francisco ogni mese. È oghje era u mo ghjornu per assiste.
«Chì fà ti porti à un evenimentu di morte? " Mi sò dumandatu mentre mi preparava per assiste à l'esperienza sempre venduta di San Francisco chjamata You Going to Die, akaYG2D.
Quandu aghju intesu parlà per a prima volta di l'evenimentu, aghju avutu una attrazione parentale è una repulsione improvvisa. Finalmente a mo curiosità hà vintu è, appena l'email chì annuncia u prossimu avvenimentu hà colpitu a mo casella di posta, aghju compru un bigliettu.
Aghju vistutu di neru è mi sò pusatu in prima fila - u solu postu rimanente.
Allora u fundatore Ned hè ghjuntu in scena
Un grande omu-zitellu hè cumu mi piace à discrive lu. Una persona di core. Piantò, ridì, hà ispiratu è ci hà messu in terra in pochi minuti.
Mi sò trovu à urlà cù u publicu, "Aghju da more!" A paura di a parolla "more" abbandunò a stanza, cunsiderata sparita da tutti per e prossime trè ore.
Una donna di u publicu hà spartutu u so desideriu di more per suicidiu è cumu hà visitatu u Golden Gate Bridge spessu. Un altru hà spartutu u prucessu di perde u so babbu malatu per mezu di e publicazioni Facebook ch'ellu avia racoltu. Qualchissia hà spartutu una canzone nantu à a so surella, di a quale ùn avia micca intesu dapoi anni.
Ancu s'ellu ùn avia micca previstu di sparte, mi sentu inspiratu per andà ancu nantu à u palcuscenicu è parlà di perdita. Aghju lettu una puesia annantu à e mo battaglie cun addisperu. À a fine di a notte, a paura intornu à a morte è a morte abbandunò a stanza è u mo pettu.
Mi sò svegliu a mane dopu sintendu un pesu da e mo spalle. Era cusì simplice? Parlà di morte hè più apertu u nostru bigliettu per liberacci di ciò chì duvemu teme u più?
Aghju toccu à Ned subitu u ghjornu dopu. Vuliu sapè di più.
Ma u più impurtante, vogliu chì u so messagiu ghjunghje à u più numeru di persone pussibule. A so bravezza è a so vulnerabilità sò cuntagiosi. Puderemu tutti aduprà alcuni - è una o duie conversazioni nantu à a morte.
Questa intervista hè stata editata per brevità, lunghezza è chiarezza.
Cumu hà principiatu YG2D?
A SFSU [San Francisco State University] Associazione Letteratura Diplumata m'hà dumandatu di fà un avvenimentu chì hà cunnessu in modu creativu studenti è cumunità. In maghju di u 2009, guidu u primu mic micronu apertu. È era u principiu di u spettaculu.
Ma YG2D hè in realtà natu da una longa storia più cumplessa in a mo vita. Hè cuminciatu cù a mo mamma è a so battaglia privata cù u cancheru. Hè stata diagnosticata cun cancheru di u senu quandu avia 13 anni è hà combattutu u cancheru più volte per 13 anni dopu. Cù sta malatia è a morte potenziale ch'ella tenia nantu à a nostra famiglia, sò statu presentatu à a mortalità prestu.
Ma, per via di a privacy di a mo mamma in giru à a so malatia persunale, a morte ùn era ancu una cunversazione messa à dispusizione di mè.
Durante quellu tempu, sò andatu à assai cunsiglii per u dolu è era in un gruppu di supportu di un annu per e persone chì anu persu un genitore.
Cumu hè natu u nome?
Un me amicu chì aiutava cù l'eventi m'hà dumandatu perchè a facia. Mi ricordu solu di risponde, "Perchè ... ai da more.”
Perchè mantene e vostre parolle o musica in qualchì locu piattu, postu chì tuttu serà andatu à a fine? Ùn pigliate micca cusì seriu. Esse quì è offre tantu di voi cum'è pudete mentre pudete. Ai da more.
E cose anu cuminciatu à diventà più serie quandu ...
U spettaculu hà pigliatu a so forma quandu si trasferì in Viracocha, un locu di cisterna simile à u scagnu in u infernu luminosu di San Francisco. Hè ancu quandu a mamma di a mo moglia hè morta, è hè diventatu innegabile per mè ciò chì avia bisognu da u spettaculu:
Un locu per esse vulnerabile è sparte regolarmente e cose chì sò e più vicine à u mo core, quelle cose chì mi definiscenu, sì si tratta di a perdita straziante di a mo mamma è di a mo suocera, o di a lotta d'ogni ghjornu per truvà ispirazione è significatu aprendu à a mo murtalità. È si scopre chì molta ghjente ne hà bisognu - cusì ottenemu a cumunità facendula inseme.
Cumu travaglia YG2D?
Andate à more: puesia, prosa è tuttu và accade u primu è u terzu ghjovi di ogni mese in The Lost Church in San Francisco.
Offremu un spaziu sicuru per immergesi in a cunversazione di mortalità, una conversazione chì forse ùn avemu micca spessu in a nostra vita d'ogni ghjornu. Hè un spaziu induve a ghjente hà da esse aperta, vulnerabile, è esse cù u core di l'altru.
Ogni sera hè co-facilitata da Scott Ferreter o Chelsea Coleman, musicisti chì tenenu u spaziu cun mè. I participanti sò benvenuti à scrivevi nantu à u locu per sparte finu à cinque minuti.
Pò esse una canzone, un ballu, una puesia, una storia, una pezza di teatru, tuttu ciò ch'elli volenu, veramente. Se francate u limitu di cinque minuti, vengu nantu à a scena è vi abbracciu.
Chì sò a reazzione di a ghjente quandu li parlate di l'avvenimentu?
Curiosità morbosa, forse? Fascinatu? Certe volte a ghjente hè stupita. È in realtà, certe volte pensu chì sia a misura più bona per Andate à Die - quandu e persone si sentenu scomode! Mi ci hè vulsutu un pocu per cumunicà cun fiducia ciò chì l'evenimentu si tratta cun facilità.
A morte hè un misteru, cum'è una dumanda senza risposte, è abbraccià què hè una cosa sacra. Da sparte lu inseme u rende magicu.
Quandu tutti dicenu "Aghju da more" inseme, cum'è cumunità, tiranu u velu inseme.
Ci hè saviezza per evità a conversazione di morte?
A mortalità à volte si pò sente inespressa. È s’ella ùn hè sprimata hè bluccata. U putenziale per evoluzione è cambià è diventà più grande hè dunque limitatu. S'ellu ci hè una saviezza à ùn parlà micca di a mortalità, hè forse u nostru stintu di trattà la cun primura, di tenelu vicinu à u nostru core, penserosu è cun grande intenzione.
Cumu cunciliate sta dissonanza: Quandu si tratta di noi è di amici cari, simu spaventati da a morte, eppuru pudemu andà à ghjucà à un ghjocu o à fighjà un filmu induve si morenu massi di persone?
Quandu a morte ùn hè micca una sperienza d'ogni ghjornu duv'è tù campi (cum'è in un paese in guerra), allora hè spessu tenuta à badia. Hè spalatu prestu.
Ci hè un sistema messu in opera per curà e cose prestu.
M'arricordu di stà in una stanza d'ospidale cù a mo mamma. Ùn avianu micca pussutu lasciami stà cù u so corpu per più di 30 minuti, probabilmente assai menu, è dopu à a funeraria per solu cinque minuti, forse.
Avà mi sentu cuscente avà di quantu hè impurtante chì avemu u tempu è u spaziu per pienu pienu.
Cumu pò qualcunu cumincià à cambià a so relazione cù a morte?
Pensu à leghje u libru "Quale Morte?" hè un bellu principiu. U documentariu "The Griefwalker" pò ancu cunfruntassi è apre. Altri modi:
1. Fate spaziu per parlà cù l'altri o ascultà l'altri mentre stanu in dolu. Ùn pensu micca chì ci sia qualcosa di più trasfurmativu in a vita chè stà à sente è esse aperti. Se qualchissia vicinu à voi hà persu à qualchissia, andate solu quì è siate quì.
2. Fate chjaru ciò chì hè chì site in dolu. Puderia esse un ritornu, finu à a vostra ghjuventù, i vostri antenati, è ciò ch'elli anu passatu è ùn anu micca pussutu sparghje abbastanza.
3. Crea spaziu è apertura in quella perdita è quella tristezza. Angela Hennessy hà spartutu u so manifestu di dolu in u nostru spettaculu durante OpenIDEO's Re: Imagine Week-of-Life week.
Ella dice: «Piacite u cutidianu. Fate u tempu ogni ghjornu per pienghje. Fate u dolu da i gesti d'ogni ghjornu. Mentre fate tuttu ciò chì fate, dite chì cosa site in dolu è siate specificu ".
4. Arricurdatevi chì ùn hè spessu micca l'affare cutidianu chì trattate à a superficia, cum'è prublemi cù u vostru travagliu, per esempiu. Un saccu di e mo esperienze di vita chì producenu una grande bellezza sò nati da u travagliu di traumi è sofferenza. Hè a cosa chì hè vechja dentru di voi, sottu à tutte quelle cose di u ghjornu, chì vulete ghjunghje. Hè ciò chì vene per voi quandu a vostra mortalità hè svelata.
A morte offre quella pratica, quella liberazione. Quandu site in questa verità, cambia cumu si raportanu à a vita. A morte sparghje tutti i strati è vi permette di vede e cose più chjaru.
Se parlemu di qualcosa assai, allora ci accadrà, dicenu alcune persone
Cumu, se dicu: "Aghju da more", allora aghju veramente creatu a mo morte u ghjornu dopu? Ebbè, iè, credu chì site creatu a vostra realità tuttu u tempu. [...] Hè un cambiamentu di perspettiva.
Ogni pianu per espansione in altre cità?
Sicuramente. Pensu chì cresce a cumunità in ligna attraversu un podcast quist'annu farà un giru più prubabile. Hè unu di i prossimi passi. Chì principierà cù spettaculi curati più regulari. Ancu in opera.
Sè vo site in Bay Area, assistite à u prossimu spettaculu BIG YG2D in Great American Music Hall l'Agostu 11. Cliccate quì per amparà più nantu à l'eventu o visitate www.yg2d.com.
Jessica scrive nantu à l'amore, a vita, è di ciò chì avemu paura di parlà. Hè stata publicata in Time, The Huffington Post, Forbes, è ancu di più, è attualmente travaglia à u so primu libru, "Child of the Moon". Pudete leghje u so travagliu quì, dumandalli qualcosa Twitter, o stalk her on Instagram.