Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 27 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
I Soliti Ignoti - Monicelli, Gassman, Mastroianni e Totò
Video: I Soliti Ignoti - Monicelli, Gassman, Mastroianni e Totò

Cuntenutu

In ogni ghjornu, i zitelli più ghjovani [13- è 14-anni-vecchie] ponu esse truvati à scaccià u colazione è u pranzu in u bagnu di a scola. Hè una cosa di gruppu: pressione di i pari, a nova droga di scelta. Vanu in gruppi di dui à dodici, à turnu in e stalle, allenendu si trà di elli. . .

"In u mo gruppu di amichi, simu dipendenti da u sindrome di cinque libbra menu." Cinque chili di menu sò sempre megliu. Devu ricunnosce, l'aghju fattu tuttu per perde u pesu. Aghju digiunatu per dece ghjorni di fila [sic], aghju overdoused [sic] nantu à i lassativi, aghju esercitatu più ore chè no, manghjatu lettuce à 6 anni pm solu per lanciallu. Sò chì sò malatu, ma tengu a maiò parte di ste cose in secretu. Dui di i mo amichi a sanu perchè u so [sic] hè malatu ancu. ...

"Odiu di dì, ma hè a zitella eccezziunale chì ùn hè micca anorexica o bulimica, in a mo scola in ogni modu. Questu hè normale. Sò normale è i mo amichi sò normali. Semu e donne di u futuru ".


Ciò chì avete appena lettu hè di una criatura di 7 anni - senza nome per palisà a so identità; nè "caru o sinceramente" per affruntà a so prisenza, nè indirizzu di ritornu per invità una risposta. Puderiamu ghjustu ghjittà a lettera in a basura. Ma chì fariamu cun tutti l'altri cum'è questu - e migliaia di risposte chì sò ghjunte quandu avemu chjamatu tutte e ragazze trà l'età di 11 è 17 anni per risponde à u nostru sondaghju di stampa di u corpu?

Per tutte e prove è e tribulazione chì tù è eiu pudemu avè soffretu, u viaghju d'oghje à traversu l'adolescenza hè chillingly più intensu. Mentre quelli autostoppi di l'estate chì cercanu l'anima passanu avà in un cyberblur nantu à l'autostrada di l'infurmazioni, u prossimu vicinu pò fà bombe daretu à u barbecue. Ié, noi cum'è adolescenti pudemu avè angosciati di fà sessu, ma e femine muderne si preoccupanu di more per ellu. E ancu se u crimine ùn hè nunda di novu, ci simu mai seduti in classe ci dumandavamu se u tippu di u prossimu scrivanu avia una pistola carica sottu à i so pantaloni larghi?

Infine, questu hè un tempu quandu i zitelli di 9 anni contanu i so calori più veloce di a so indennità, è i disordini alimentari sò omnipresenti cum'è Levi's. Un tempu, ancu, quandu certi adolescenti, in a so impazienza per attaccà i corpi chì odianu, bypassanu cucchiai è forchette, andendu à diritta per u cultellu. "Nimu vole parlà di autucutazione, ma e zitelle a facenu", dice Peggy Orenstein, autore di SchoolGirls: Giovani Donne, Stima di sè è Gap di fiducia (Doubleday, 1994), chì hà scupertu chì unu di i so sughjetti di a 8a classa si stava cicatrizendu cù lame di rasoio è accendini. "Hè un modu per agisce a vostra rabbia nantu à u vostru corpu. Sò fora di cuntrollu".


Induve sò andate tutte e giuvanotte? Invece di cresce cum'è fiori chì sboccianu, pare ch'elli sianu sbulicati fora di u giardinu di a zitellina cum'è un colpu di cannone. Naturalmente, una volta in volu, ballanu per evità a viulenza.

Quindici hè l'età induve tuttu ciò chì pudete fà hè d'aspittà chì a vita si migliuri mentre chì tutti intornu à voi ùn mancu circanu à capisce quantu male ci hè.

-16, Michigan

Cuscenti di a crisa crescente, avemu in Shape cunnessu cù l'Istitutu Melpomene senza prufittu in St. Paul, Minnesota, cunnisciutu per a so ricerca nantu à e femine fisicamente attive. Inseme, avemu cuncepitu un studiu chì sondarà a cavità di a vita di una zitella induve, per alcuni, l'imaghjini di u corpu cumencia à putreri è contaminà l'autostima generale, mentre chì per altri, a fiducia fisica è emotiva resta alta. Perchè a diffarenza? Vuliamu sapè. Puderemu amparà à derailà u prucessu distruttivu è prevene alcune di l'ossessioni nantu à l'alimentu è u pesu chì noi cum'è adulti soffremu? Quasi 3 800 risposte è parechji mesi di valutazione dopu, avemu qualchì risposta. Ma prima, pigliemu una visione di l'adulescente di i dati circundanti.


Incuntrà à Cory (micca u so veru nome), una ghjovana di 16 anni di una piccula cità in Michigan - u tippu di zitella chì marca u so sondaghju cù una faccia surrisu, hà un amicu, è sicura, hà abusatu di lassativi. ("Più ragazze di ciò chì puderete pensate chì facenu," dice Cory per u telefunu. "I peggiori si prisentanu. E persone cum'è mè, nimu ùn si nota.") In u so parè, i prublemi cumincianu cù e ragazze adulescenti perchè: "Avemu. Ùn pudemu micca permette di esse quellu chì simu veramente, cusì cumminciamu à sente chì quella persona chì piattamu ùn vale nunda.Senza qualcosa per cunvince chì avemu bisognu, simu persi. È persu hè un locu spaventoso. esse. Dunque, per qualsiasi ragione scema, pensemu chì esse belli, esse perfetti, avè u cuntrollu ci daranu ciò chì cerchemu ".

Parechje ragazze attornu à l'età di 11 o 12 anni cumincianu à silenziu a so voce è perde u so curagiu - u coraggio di parlà a mente direttamente da u core - secondu u travagliu pioniere di Annie G. Rogers, Ph.D., è Carol Gilligan, Ph.D. ., Chì cù l'altri à u Prughjettu Harvard nantu à a Psiculugia di e Donne è u Sviluppu di e Ragazze anu studiatu l'adulescenti dapoi 20 anni. A stu mumentu, dicenu i circadori, l'adulescenti vanu spessu "sottu terra" cù i so penseri è sentimenti veri è cumincianu à annacquà u so discorsu cun "Ùn sò micca".

Ùn ci hè micca assai motivazione per e giuvanotte. Ùn hè mai, "OK, pudete fà". Hè sempre, "Fate fà u to fratellu". Hè murtale.

-18, New Jersey

In u 1991, un studiu rivoluzionariu di l'Associazione Americana di e Donne Università (AAUW) hà dimustratu quantu l'autostima scende in quantu e ragazze facenu a so strada à traversu l'adolescenza, in particulare trà i bianchi è l'ispanici: u 60 per centu di e ragazze di a scola elementaria dicenu chì eranu sempre ". cuntentu cumu sò, "ma solu u 29 per centu di i liceani anu dichjaratu listessu - una goccia chì riflette una lacuna chì cresce in cunfidenza trà i sessi, cunsiderendu chì i masci sò cascati solu da u 67 per centu à u 46 per centu. Intantu, u studiu hà ancu trovu chì mentre i giovani omi chjamanu i so talenti cum'è ciò chì li piace di più per se stessi, e femine basanu u so valore nantu à l'aspettu fisicu.

"Avemu capitu quandu avemu principiatu chì e cose seranu diverse 20 anni dopu à u Titulu IX, i diritti civili, è cun un numeru più grande di donne chì entranu avà in e scole di medicina è di dirittu", dice Anne Bryant, direttore esecutivu di l'AAUW. "Ma ancu se e zitelle è i masci guadagnanu qualità similari - e zitelle ponu ancu fà megliu - i messaghji ch'elli ricevenu da a sucietà, riviste, TV, pari è adulti hè chì u so valore hè menu è chì u so valore hè diversu da quellu di i giovani omi .

Quistione: Chì cose facenu chì vi sentite bè per cumu si vede?

Risposta: Quandu corru cinque chilometri è ponu saltà u pranzu.

Q: Chì cose ti facenu sentu male nantu à a manera di vede?

A: Quandu ùn aghju micca eserciziu è [I] manghja.

-17, Washington

Certamente, a zitella muderna in età adolescente impara à misurà u so valore nantu à a scala-u più bassu hè u numeru, più alta puntuerà. È cù calori è grammi di grassu avà stampati nantu à a maiò parte di l'articuli di l'alimentariu, si alimenta literalmente di a matematica di a sottrazione di u corpu. L'Istitutu Naziunale di Salute Mentale stima chì unu per centu di e ragazze adolescenti sviluppanu l'anorexia nervosa è un altru dui per centu à trè per centu di e donne ghjovani diventanu bulimic. Ma quelle statistiche si riferenu à e cundizioni cliniche più gravi; da tutti i conti, manghjà disordinatu s'hè infiltratu à pocu pressu à ogni caffetteria di u liceu.

Catherine Steiner-Adair, Ed.D., direttore di l'educazione, prevenzione è sensibilizazione in u novu Centru di Disorder Alimentariu di Harvard, vede i disordini alimentari cum'è risposte "adattative" di sviluppu à una cultura chì mette à prova una ghjovana, "Perdite cinque sterline è voi" Senterà megliu ", mentre chì a pressione di a fame si emutivu per andà avanti.

Da a zitiddina, spiega Steiner-Adair, una femina hè insegnata à fidà si assai di l'accettazione è di i feedback da l'altri è di furmà a so identità in u cuntestu di e relazioni. Ma durante l'adulescenza si prevede di cambià marce in un approcciu "fattu da sè", diventendu totalmente indipendente da e persone cume l'omi sò socializati - sì ella vole guadagnà un pocu di cuntrollu scalendu a scala di carriera.

In un studiu, Steiner-Adair hà separatu 32 ragazze, da 14 à 18 anni, in dui gruppi: L'adolescenza Wise Woman puderia identificà l'aspettative culturali ma mantene sempre u so focu annantu à l'importanza di e relazioni mentre cercavanu autocumplimentu è autocuntentazione. E ragazze di Super Donna parianu assucià a magrezza à l'autonomia, successu è ricunniscenza per un successu indipendente, cercandu di diventà qualcosa di superlativu - una famosa attrice, fabulosamente ricca, un presidente d'azienda. Ancu se parechje di e zitelle eranu preoccupate per u so pesu, Steiner-Adair hà trovu chì solu e ragazze Super Donne eranu à risicu di disordini alimentari.

Tutti mi dicenu chì a mo surella maiò hè bella - hè anorexica è bulimica.

17-Canada

Ovviamente, micca tutti i zitelli di 13 anni anu un disordine alimentariu, assai menu si iscrive per u Club Bulimia, ma l'immagine di vomitu di massa sembra descrivere adeguatamente una generazione post-X di giovani donne chì stanu purgendu e so convinzioni interne è a so fiducia- afferrannu, invece, à i rami fragili di l'apparenza in a frenetica corsa in salita versu a feminità. Troppu spessu, i rami si rompenu.

"Avemu bisognu di crede chì valemu a pena, chì ùn duvemu micca esse perfetti, chì duvemu solu esse quellu chì simu", dice Cory. "Ma pudete scrive in u celu è ancu micca fà capiscenu a ghjente ... Mi piacerebbe sempre esse più magre. Aghju sempre binge occasionalmente, è per una certa ragione ùn mi possu micca fà scaccià l'ultimi di i mo lassativi ", aghjusta.

In ultimamente, nimu di noi ùn pò annullà a cultura da sola, ma i risultati di a nostra indagine di stampa di u corpu mostranu chì, in quantu à l'individui, pudemu fà picculi cambiamenti chì si sumanu. Ancu se aiutemu una zitella à ricurdà e so parolle è à sente cunfidenza nantu à u so corpu, serà una di menu à sparisce da a nostra prossima generazione.

Ùn aghju micca cuncettu di ciò chì mi pare. Certi ghjorni mi svegliu è mi sentu cum'è una grande vechja macchia. Certe volte mi sentu bè. Hè veramente chì supera a mo vita, tutta a cosa di l'imaghjini di u corpu.

- Cory, 16 anni

Rivista per

Publicità

Posti Populari

Perchè "Workcations" Sò u Novu travagliu da casa

Perchè "Workcations" Sò u Novu travagliu da casa

U travagliu da ca a ùn hè micca olu l'unicu modu per fughje i limiti di un travagliu da 9 à 5. Oghje, cumpagnie innuvative-Year Remote (un prugramma di travagliu è di viaghju c...
12 Snacks sani per a perdita di pisu, secondu i Dietisti

12 Snacks sani per a perdita di pisu, secondu i Dietisti

Ùn l'aghju micca inzuccaratu: Raggiungere i vo tri obiettivi, ia per perdere pe u o olu manghjà più anu, pò e e duru. Impo tà que te intenzioni pò ente cum'è...