6 tippi d'arte marziali per l'autodifesa
Cuntenutu
Muay Thai, Krav Maga è Kickboxing sò alcune lotte chì ponu esse praticate, chì rinfurzanu i musculi è chì miglioranu a resistenza è a forza fisica. Queste arti marziali travaglianu duru nantu à e gambe, i glutei è l'addome è sò dunque ideali per l'autodifesa.
L'arte marziali o e lotte sò tramindui benefiche per u corpu, è ancu per a mente, postu chì stimulanu ancu a cuncentrazione è aumentanu a fiducia è l'autoestima, postu chì ponu esse aduprati per l'autodefensa in ogni situazione di periculu. Dunque, se pensate à inizià una lotta o arte marziale, eccu alcuni esempi di e lotte più popolari è i so benefici:
1. Muay Thai
U Muay Thai hè un'arte marziale d'origine tailandese, cunsiderata da parechji cum'è violenta, in quantu coinvolge tutte le parti del corpo e quasi tuttu hè permessu. Cum'è questu arte marziale si concentra nantu à perfezziunà pugni, calci, stinchi, ghjinochji è gomiti, furnisce un tonificante è un sviluppu musculare eccezziunale è aumenta a flessibilità è a forza di tuttu u corpu, è ancu aiuta à perde pesu perchè l'allenamenti sò intensi è esigenti corpu.
Inoltre, per via di u sforzu fisicu necessariu, l'allenamenti Muay Thai implicanu una grande preparazione fisica, cumprese esercizii di fitness cum'è corsa, push-ups è sit-up è stretching per aumentà l'elasticità.
2. MMA
U nome MMA vene da l'ingleseArti marziali miste chì significa Arti Marziali Miste, pupularmente hè ancu cunnisciutu cum'è 'tuttu va'. In questa lotta hè permessu di aduprà i pedi, i ghjinochji, i gomiti è i pugni ma u cuntattu di u corpu in terra cù tecniche d'immobilizazione di l'avversariu hè ancu permessu.
In e lotte MMA hè pussibule di rinfurzà i musculi è di furmà tuttu u corpu, in ogni modu stu tipu di lotta hè più praticatu da l'omi.
3. Kickboxing
U Kickboxing hè un tipu di lotta chì mischja tecniche da alcune arti marziali cù u pugilatu, chì coinvolge tutte e parti di u corpu. In questa lotta amparate pugni, stinchi, ghjinochje, gomiti, chì furnisce una visione cumpleta di l'arte di luttà.
Questu hè un metudu di lotta chì richiede ancu assai sforzu fisicu, passendu una media di 600 calorie in un'ora di furmazione. Questa attività furnisce a perdita di grassu, definisce i musculi è migliora a resistenza è a forza fisica.
4. Krav Maga
Krav Maga hè una tecnica chì hè uriginaria in Israele, è u so focus principale hè di aduprà u vostru propriu corpu per a difesa in ogni situazione di periculu. In questu arte hè adupratu tuttu u corpu, è sò sviluppate tecniche di autodifesa chì permettenu di prevene l'attacchi in modi simplici, aduprendu u pesu è a forza di l'attaccante in modu intelligente.
Questa hè una tecnica chì sviluppa a preparazione fisica, è dinò a velocità è l'equilibriu, chì i muvimenti aduprati sò corti, semplici è veloci. Inoltre, stimula a cuncentrazione, postu chì l'attacchi simulanu sempre u periculu è a sorpresa, è ponu esse prevenuti in modi diversi.
5. Taekwondo
U Taekwondo hè un arte marziale d'urigine coreana, chì usa soprattuttu e gambe, dendu à u corpu molta agilità è forza.
Quellu chì pratica st'arte marziale sviluppa assai e so gambe è a so forza, perchè cunsiste in una lotta chì si concentra nantu à l'applicazione di colpi o di calci sopra a vita è nantu à a testa di l'avversariu, per uttene punti. In media, quelli chì praticanu st'arte marziale spendenu 560 calorie in un'ora di furmazione.
In più di a cundizione fisica, st'arte marziale sviluppa ancu l'equilibriu è a capacità di cuncentrazione, è dinò l'elasticità, postu chì durante e stese di furmazione sò decisive per una bona prestazione.
6. Jiu-Jitsu
U Jiu-Jitsu hè un'arte marziale giapponese, chì utilizza colpi in forma di leva, pressioni è torce per abbattere l'avversariu, u so obiettivu principale hè di abbassà è duminà l'avversariu.
Questa tecnica aumenta a preparazione è a forza fisica, sviluppa a resistenza fisica è stimula a concentrazione è l'equilibriu. In media, st'arte marziale furnisce una spesa calorica di 560 calorie, perchè durante a furmazione, i combattimenti sò spessu simulati.