Ashley Graham Dice Si Sintia Cum'è un "Outsider" In u Mondu di Modeling
Cuntenutu
Ashley Graham hè senza dubbitu a regina regnante di a pusitività di u corpu. Hà fattu a storia diventendu u primu mudellu curvy nantu à a copertina di Sports IllustratuIssue di Swimsuit è da allora prumove a sensibilizazione nantu à #beautybeyondsize è incuragisce e donne à amà è accettà u so corpu cum'è sò-cellulite è tuttu. Ma malgradu a so persunalità carismatica è a so fiducia, Graham ùn si hè micca sempre sentitu cusì cunfortu in l'industria chì hà pigliatu cù successu a tempesta.
In una recente intervista cù V Magazine, a supermodella hà apertu nantu à cumu si hè sentita cum'è una "furastera" in u mondu di mudelma è e difficultà ch'ella hà avutu per ùn conformassi à u standard di bellezza ideale di a sucietà.
"Per tantu tempu sò statu un furasteru per via di a mo misura", hà dettu à u mag. "E pensu chì a moda hà sempre in qualchì modu adattatu à e celebrità o à un mudellu idealistu più finu". Dopu avè capitu chì andava in a so carriera, Graham dice chì era determinata à rompe stu muffa. "Pensu chì avà hè cambiatu per via di voci cum'è a meia", disse. Semu di sicuru d'accordu.
Mettendu in opera e so parolle, Graham hà fundatu l'agenzia di mudellatura ALDA in u 2014 per prumove l'inclusività in moda. "[Hè] un cullettivu di mudelli chì adopranu sta idea chì a bellezza esiste senza riguardu à u culore, a dimensione, o un numeru numeru di categurie in a nostra industria radicata in l'esclusione", hà spiegatu. "In i nostri passati cumuni, ci anu sempre dettu:" Site solu donne di catalogu. Ùn avete mai da esse nantu à e copertine, ùn puderete mai esse quellu chì vulete ".
"In fin di contu, ciò chì femu hè incuragisce e donne à esse proattivi per se stesse perchè, avà più chè mai, hè ora di custruisce è sustene e donne intornu à voi è incuraghjitevi l'una à l'altra per esse quellu chì vulete esse, per ùn piglià micca per una risposta, è per ùn lascià chì i stereotipi di a sucetà vi abbassanu ".
Hè veramente una zitella dopu à i nostri cori #LoveMyShape.