Dumandate à u Dottore Dieta: Importanza di Grassi Polinsaturi
Cuntenutu
Q: Duvaghju manghjà più grassi poliinsaturi chì altri tippi di grassi? Sì cusì, quantu hè troppu?
A: Ricertamenti, i grassi saturati sò stati un sughjettu assai pupulare in nutrizione, soprattuttu chì e nuove ricerche mostranu chì l'ingestione moderata di grassu saturatu pò esse micca dannosa per a salute di u vostru core cum'è avemu pensatu una volta. Di conseguenza, a ghjente hà fattu a prumuzione di i benefici di i grassi saturi mentre minimizava u rolu di i grassi poliinsaturi in e so diete - chì hè un sbagliu.
Se vulete riduce u vostru colesterolu LDL, allora aumentà i grassi insaturati (poliinsaturati è monoinsaturati) mentre diminuite u grassu saturatu in a vostra dieta hè u modu più faciule per fà questu. Prima chì i benefici di i grassi insaturati eranu perfettamente capiti, a ghjente avia dettu di manghjà menu grassi saturati è di rimpiazzà quellu grassu in a so dieta cù carboidrati. (Scupri se manghjate troppu grassi sani).
Tuttavia, a ghjente ùn hè micca finita per abbassà a so assunzione di grassu saturatu - invece, anu manghjatu più carboidrati raffinati di bassa qualità (vale à dì pane biancu), chì ùn aiutavanu mancu a salute di l'Americani. Invece, seguitate questi cunsiglii per assicurassi chì stai abbastanza di ogni tipu di grassu.
Mantene u Bilanciatu
In generale, ricumandemu chì i clienti piglianu un terzu di i so grassi da fonti di grassu saturatu (butteru, carne rossa, latti integrali), un terzu da poliinsaturati (noci, pesci grassi, oliu di canola), è un terzu da monoinsaturati ( oliu d'oliva, avocado, noci di macadamia). Avete in difficultà quandu avete cuminciatu à riduce drasticamente o aumentà un gruppu particulari. Mi cringe quandu sentu chì l'esperti cunsiglianu à e persone di manghjà tutti i grassi saturati chì volenu - questu hè solu un malu cunsigliu! Tuttu in a vostra dieta hè di equilibriu, quandu manghjate più di qualcosa, avete bisognu di manghjà menu di un'altra cosa - è a ghjente pare sempre ricurdà a parte "manghjendu più" è scurdate di a parte "manghjendu menu".
A ricerca più recente di grassu saturatu suggerisce chì manghjà carboidrati raffinati invece di grassu saturatu hè una cattiva idea - peghju chè se avete solu lasciatu a vostra assunzione di grassu saturatu solu in primu locu. Una idea megliu: Eat some (ma micca eccessivu) grassu saturatu, ma ancu manghjà grassu monoinsaturatu, grassu poliinsaturatu, è minimizeghja u zuccaru aghjuntu è i grani raffinati in a vostra dieta quant'è pussibule. (Pruvate questi 8 novi olii sani per cocchi!)
Sì Duvete, Inclinate Versu l'insaturatu
Se avete a tendenza à manghjà più di un tippu di grassu, vi raccomanderaghju di manghjà più grassu insaturatu (polinsaturatu è monoinsatu). A rimpiazzà l'excedente di grassu saturatu cù grassu insaturatu porta à una diminuzione di u grassu di stomacu metabolicamente preghjudiziu chì si trova intornu à i vostri organi. Un'altra ricerca mostra chì, se manghjate troppu, cunsumà più grassu poliinsatuatu (versus grassu saturatu) porta à menu grassu di u corpu. Ancu se u grassu saturatu hà un gustu deliziosu, è hè necessariu per varie funzioni cellulari è strutturali, u benefiziu per a salute di manghjà grassu saturatu in più hè generalmente eccessivu. (Allora a prossima volta chì site in cucina, pruvate queste sustituzioni principali per ingredienti grassi chì sò megliu cà u burru.)
Andà Noci
Pudete uttene grassi polinsaturi in e vostre diete da fonti cum'è noce è sementi, chì cuntenenu sia grassi poliinsaturi sia monoinsaturi. L'altri fonti di grassu poliinsaturatu includenu l'oliu di lino, l'oliu di lino, l'oliu di canola è l'oliu di sesamo tostati o regulare.