Dumandate à u Dottore Dieteticu: Alimenti per un Dormu Megliu
Cuntenutu
Q: Ci sò cibi chì ponu aiutà à dorme?
A: Sì avete prublemi à dorme, ùn site micca solu. Più di 40 milioni d'Americani soffrenu di insonnia, una cundizione terribile causata da u stress, l'ansietà, l'interazioni medicinali è u troppu cunsumu di caffeina (chì vi aiuta à stà svegliu per mancanza di sonnu, creendu un ciclu viziosu). Ricerche recenti anu ancu ligatu u sonnu inadegwatu à e malatie metaboliche, postu chì aumenta l'ormoni di a fame è riduce a liberazione di dui ormoni principali di perdita di grassu, leptina è adiponectina.
Fortunatamente ci sò in realtà alcuni alimenti chì ponu aiutà à piglià più shuteye senza ghjunghje à una buttiglia di pillole.
1. Tart cherry succo: Un studiu 2010 publicatu in u Journal of Medicinal Food hà trovu chì bere dui bichjeri di suchju di ciliegie acide hà aiutatu e persone chì soffrenu di insonnia à dorme megliu. I participanti si addormentavanu più veloce è passanu menu tempu svegliu durante a notte cumparatu cù i so mudelli di sonnu prima di iscrizzione in u studiu. Mentre chì u mecanismu specificu chì aiuta à u sollievu di l'insomnia ùn hè micca cumplettamente capitu, i circadori pensanu chì hà da fà cù l'effetti antiinflamatori potenti di u zuccaru di ciliegia, postu chì parechji composti inflammatorii ghjucanu un rolu in a regulazione di u sonnu.
2. Latti caldu: Questa cura classica per i guai à dorme pò esse più un "truccu" psicologicu per addurmintassi cà un fattu fisiologicu. Inizialmente si pensava chì u triptofanu, l'amminoacidu truvatu in u latte, vi aiuta à addurmintassi cunvertendusi in serotonina, un putente modulatore di u sonnu. Tuttavia, e nuove ricerche mostranu chì altri aminoacidi truvati in u latte ostaculanu stu prucessu. Eppuru, assai persone ghjuranu per u so usu cum'è sedativu, cusì hè prubabile chì l'effetti sò tutti in i nostri capi. Siccomu duie di e forze di mutore maiò chì mantenenu a ghjente di notte sò u stress è l'ansietà, u cunfortu assuciatu cù u rituali di notte di latte caldu pò aiutà à calà questi stressors per aiutà e persone à dorme megliu.
3. Noci: U magnesiu, un minerale chì si trova in alti livelli in i noci, pò aiutà à cuntrullà a pressione sanguigna è u zuccherinu in sangue, ma pò ancu serve cum'è rilassante per aiutà a catturà più zzzs. In fattu, unu di i sintomi di a carenza di magnesiu pò esse l'insonnia. Toss pumpkin seeds in zuppi o insalate - solu 1 1/2 ounces vi darà più di 50 per centu di u vostru valore di u ghjornu per u magnesiu.
À a fine, tenite à mente chì queste sò solu riparazioni rapide. A vera chjave per ottimizà e vostre abitudine di sonnu hè di truvà u prublema di a radice. Forse ùn site micca simplicemente à entre in lettu abbastanza prestu? Sì cusì, una correzione faciule hè di scopu di passà trà e lenzuola 15 minuti prima ogni settimana cumpostu di più di sei settimane, sarete in lettu per 90 minuti più longu ogni notte. Se u vostru prublema hè più chì ùn pudete micca cascà o dorme una volta in lettu, pò esse un pocu più cumplicatu. Pruvate di limità a vostra ingesta di cafeina più tardi in u ghjornu o parlendu cù u vostru duttore per cambià i medicazione chì puderanu interferiscenu cù u vostru sonnu.