7 Cunsiglii per Stà nantu à a Pista cù A Vostra Routina di Cura di Carcinoma à Rene Cellulare In Casa
Cuntenutu
- 1. Capite u vostru pianu di trattamentu.
- 2. Manghjà bè.
- 3. Riposa abbastanza.
- 4. Stà fisicamente attivu.
- 5. Gestite u vostru dulore.
- 6. Seguitate cù i vostri cuntrolli.
- 7. Cumunicate cù u vostru squadra di trattamentu.
U trattamentu per u carcinoma di cellule renali metastatiche (RCC) inizia cù u vostru duttore, ma in definitiva, duverete esse impegnatu in a vostra propria cura. E vostre responsabilità ponu andà da a pulizia di u vostru situ di incisione dopu a chirurgia, à l'aghjustamentu di a vostra dieta per tene contu di i cambiamenti in u vostru appetitu o di una necessità aumentata di calorie.
Eccu sette cunsiglii per aiutà à stà in cima à u vostru regime di cura di casa RCC.
1. Capite u vostru pianu di trattamentu.
Ci hè parechje manere di trattà RCC, cumprese chirurgia, terapia mirata, terapia biologica, radiazioni è chemioterapia. Scuprite ciò chì implica u vostru pianu di trattamentu, cumu vi aiuterà, è ciò chì duverete fà in casa per mantenevi sanu. Ricevi istruzzioni scritte nantu à cumu piglià a vostra medicina, pulisce e vostre ferite chirurgiche, è gestisce u vostru dolore. Se qualcosa ùn vi hè chjaru, dumandate à u vostru duttore istruzzioni più dettagliate.
Scuprite puru e risorse in ligna, cusì capiscerete quant'è pussibule nantu à u vostru trattamentu. Organizzazioni cum'è l'American Cancer Society è l'Istitutu Naziunale di u Cancru sò boni risorse.
2. Manghjà bè.
Mantene una dieta sana hè sempre impurtante, ma hè criticu mentre site trattatu per u cancheru. Avete bisognu di manghjà u giustu equilibriu di calorie è nutrienti per mantene a vostra forza è dà energia. Alcuni trattamenti, cum'è a chimioterapia, ponu toglie l'appetitu o fà vi sentu troppu nauseabuli per manghjà. Altri medicazione ponu rende voi cunfortu stinatu.
Fate à u vostru duttore o dietista specializatu in nutrizione di u cancheru di offre suggerimenti nantu à u tipu di dieta chì duvete manghjà. Per gestisce a nausea, pudete bisognu di cambià à una dieta insipida, o manghjà parechji picculi pasti durante u ghjornu invece di trè grandi pasti. Per cumbattà a stinzia, aghjunghjite più fibre è fluidi à a vostra dieta. Hè impurtante d'avè abbastanza calorie, soprattuttu quandu guarite da una chirurgia. I scossi proteichi, cum'è Assicuratevi, ponu aiutà.
3. Riposa abbastanza.
U Cancer è i so trattamenti ponu usà. Assicuratevi di dorme abbastanza. Pruvate à andà in lettu à a listessa ora ogni notte è svegliate à a stessa ora ogni mattina per uttene u vostru corpu in una rutina di sonnu. Piglia i sonniti durante u ghjornu quandu ti senti stancu.
Ritimate e vostre attività. Scumpartite e grande attività in pezzi più chjuchi per ch'elli sianu più gestibili. Uttene aiutu da l'amichi, i vicini è i membri di a famiglia cù missioni cum'è spesa è lavanderia, cusì avete più tempu per ripusà.
4. Stà fisicamente attivu.
Ancu se pudete sentite troppu stancu per travaglià, l'eserciziu hè unu di i migliori modi per mantene i vostri livelli di energia. L'eserciziu regulare pò ancu rinfurzà i musculi dopu a chirurgia è aiutavvi à perde u pesu sè site in sovrappesu. Pruvate à marchjà, à fà una bicicletta, o fate un'altra forma di eserciziu aerobicu per 30 minuti in a maiò parte di i ghjorni di a settimana.
Pigliate pianu pianu per cumincià - sopratuttu se vi ricuperate da a cirurgia. Puderete solu pudè camminà à un ritmu lentu per pochi minuti à l'iniziu, ma eventualmente a vostra forza è a vostra resistenza miglioreranu.
5. Gestite u vostru dulore.
Se avete una chirurgia per rimuovere u vostru rene, cum'è una nefrectomia radicale, pudete esse in dolore per pochi ghjorni o settimane. U cancheru chì si hè spartu in i vostri ossi o altri organi pò ancu causà dolore.
Ùn circate micca di soffre cù u vostru dolore. U vostru duttore averia daveru datu una medicina per aiutà a cuntrullalla. Pigliate a medicina quandu ne avete bisognu, ma assicuratevi solu di ùn piglià più di a dosa prescritta. Se u vostru dolore dura più di ciò chì avete previstu o hè troppu severu per tollerà, dumandate à u vostru duttore chì altre strategie pudete pruvà à gestisce.
6. Seguitate cù i vostri cuntrolli.
Ùn importa micca u trattamentu di u cancheru chì avete, averete visite di seguitu ogni pochi mesi cù u vostru oncologu. Questi appuntamenti sò impurtanti per aiutà u vostru duttore à stà in cima à qualsiasi cambiamenti di salute, è assicuratevi chì u vostru cancheru ùn hà micca avanzatu.
Durante ogni appuntamentu, u vostru duttore tracciarà u vostru cancheru cù analisi di sangue è scansi di imaging cum'è raggi X è ultrasoni. Andate à ogni check-up pianificatu è portate un elencu di tutte e dumande chì avete nantu à a vostra rutina di cura in casa.
7. Cumunicate cù u vostru squadra di trattamentu.
Ùn aspittà micca i vostri appuntamenti previsti per dumandà dumande o uttene aiutu per i prublemi chì avete in casa. Dìite immediatamente à u vostru oncologu, infermiere è altri membri di a squadra di supportu sè avete qualchì problema per seguità a vostra rutina di assistenza in casa. Inoltre, cuntattateli subitu se avete effetti collaterali da u vostru trattamentu, cum'è febbre, dolore intensu, gonfiore o rossu intornu à una incisione, nausea è vomitu, o sanguinamentu.