Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 14 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Ultramarathoner australianu brusgiatu durante a corsa raggiunge un grande stabilimentu - Vita Di Vita
Ultramarathoner australianu brusgiatu durante a corsa raggiunge un grande stabilimentu - Vita Di Vita

Cuntenutu

In u frivaru di u 2013, Turia Pitt di u New South Wales hà presentatu una demanda contru RacingThePlanet, l'urganizatori di una ultramaratona di 100 chilometri di settembre 2011 in l'Australia Occidentale induve Pitt è altri participanti sò stati brusgiati da un focu di boscu nantu à u corsu. A settimana passata, u casu di a Corte Suprema hè statu risoltu cunfidenziale fora di u tribunale cù Pitt, 26 anni, accettà u big pagamentu di Racing the Planet, rumore di esse finu à $ 10 milioni.

Siccomu l'affare ùn hè andatu in tribunale, u publicu ùn cunnosce micca a storia completa di ciò chì accadde esattamente in quellu ghjornu perfidu. A maiò parte di i media lucali dicenu chì RacingThePlanet, una sucietà di corse d'avventura basata in Hong Kong, fundata in ferraghju 2002, hà ignoratu l'avvirtimenti di u focu vicinu chì hà fattu cuncurrenti cum'è Pitt, chì hà patitu brusture à più di u 60 per centu di u so corpu, cumpresa a so faccia, in periculu di morte. Pitt hà cunfirmatu sta dichjarazione nantu à un televiziu locale.


"U fattu chì ci anu permessu di passà stu puntu di cuntrollu, da 20 à 25 chilometri, hè unu di l'aspetti più deludenti di a corsa perchè sapianu chì ci era un focu chì s'avvicinava. Eranu stati avertiti, ci anu lasciatu passà. Eiu sempre, per stu ghjornu, ùn capite micca perchè anu fattu quessa ... perchè ùn anu micca trasmessu [l'infurmazioni] à i cuncurrenti. Anu avutu u duveru di cura per avvertì ci, s'ellu ùn ci ferma ", hà dettu Pitt à un ghjurnalistu in 2013 (vede u video). Nanzu à e corse, i participanti eranu stati avvistati di u risicu di morsi di serpenti è di coccodrilli nantu à u parcorsu ma micca di l'incendii.

RacingThePlanet urganizeghja cinque corse annuale di sette ghjorni, autosufficienti chì coprenu sin'à 250 chilometri (155 miglia) in u desertu di Gobi in Cina, u desertu di Atacama in Cile, u desertu di u Sahara in Egittu è l'Antartide. U quintu avvenimentu chjamatu a Roving Race si trasferisce ogni annu (u prossimu d'Agostu si ferà in Madagascar). Questa ultramaratona di 100 chilometri / 62 chilometri (vale à dì chì a distanza hè più longa di una maratona tradiziunale di 26,2 chilometri) chì si hè svolta in Australia, tuttavia, ùn era in realtà un avvenimentu tipicu di RacingThePlanet.


"Avemu stati incuraghjiti da u guvernu di l'Australia Occidentale per vene è stabilisce sta razza. Ùn avemu micca prughjettatu di gestisce quella razza à longu andà. Avemu da trasmette à un locu ", dice Mary Gadams, u fundatore americanu di RacingThePlanet. , chì participava ancu quellu ghjornu è suppurtatu brusgiature di secondu gradu. Questu ùn era micca u primu avvenimentu di RacingThePlanet in a zona. In aprile 2010, hà fattu una corsa di 250 chilometri, sette ghjorni, secondu u guvernu australianu occidentale. Gadams nega chì l'urganizatori di a corsa sapessinu di u focu.

"Eru à circa 50 metri da e zitelle [Pitt è Kate Sanderson] chì si sò brusgiate. Sò ancu brusgiatu. Aghju avutu brusgiature di secondu gradu à 10 per centu di u mo corpu. Ciò include e mo mani è a parte posteriore di e mo bracce è gambe. Pensate veramente ch'e aghju continuatu se avemu pensatu chì ci era un focu? Era veramente un incidente freak, tragicu ", disse in una entrevista cù Forma. Gadams speculeghja chì e so ferite sò state menu gravi perchè hè stata nantu à a pista piuttostu chè corre in muntagna cum'è Pitt, chì dice in u video sopra menzionatu chì ella è cinque altri sò andati à u latu di una pendenza ripida.


"Avemu avutu una di e duie opzioni, nisuna di e quali era assai attraente. Questu hè quandu pudemu vede u focu chì vene. À questu stadiu, aghju avutu abbastanza paura. Pudemu stà nantu à u fondu di a valle, ma ci era assai vegetazione, chì "Pensemu chì saria un carburante perfettu per u focu. O pudemu andà in u latu di a gola. Sapia chì i focu andavanu più rapidamente in salita, ma c'era menu vegetazione, cusì ... tutti avemu sceltu a muntagna ", Pitt hà dettu à u ghjurnalista. . Pitt ùn hà micca rispostu à a nostra dumanda di cummentà.

A stagione di u focu in Kimberley, a regione di l'Australia Occidentale induve l'avvenimentu di settembre hè statu tenutu, dura da ghjugnu à a fini di uttrovi, secondu u Dipartimentu di u focu è i servizii d'urgenza di l'Australia. Questi incendi ponu esse scatenati di vari modi, cumpresi da l'omu è da un fulmine. Cù i cambiamenti climatichi recenti, cum'è l'alta precipitazione chì causanu più crescita di vegetazione, i fochi sò diventati più cumuni. U ghjornu di a corsa ultramarathon, Gadams ghjura, in ogni modu, u risicu era bassu.

"In realtà ùn avemu micca divulgatu sta informazione ancu, ma iè, avemu mandatu un espertu di bushfire dopu à l'incidentu. Ellu disse chì u 99,75 per centu di u nostru cursu era sottu u risicu di u focu è u 0,25 per centu era in risicu moderatu. Ancu menu di u 0,25 per centu hè statu. veramente toccu da u focu ", dice Gadams, chì dice chì a so squadra hà contactatu prima tutte l'autorità competenti per avvisà li di a corsa. Un rapportu post-corsa di u guvernu di l'Australia Occidentale dice altrimente: "... RacingThePlanet, in u so approcciu à a pianificazione di l'Ultramarathon Kimberley 2011, ùn hà micca implicatu e persone cun cunniscenze adeguate per identificà u risicu. U livellu di cumunicazione è di cunsultazione cù l'agenzie pertinenti è l'individui in quantu à u Pianu di Gestione è di Valutazione di u Risicu di l'avvenimentu eranu generalmente inadeguati, sia in termini di puntualità sia di approcciu. "

Eppuru chì e nutizie australiane dicenu chì Pitt averà bisognu di più interventi chirurgichi per cuntinuà à aiutalla à guarisce, da allora hè tornata à a forma fisica in piena forza, in particulare questu annu passatu. In marzu, hà participatu à una tappa di u 26-ghjornu, più di 2.300-mile Variety Cycle, una carità in bicicletta da Sydney à Uluru. È in maghju, hà natatu cum'è parte di una squadra di quattru persone cù trè altri sopravviventi da u focu di u 2011 in una corsa di 20 chilometri nantu à u Lavu Argyle in l'Australia Occidentale. Era a prima volta chì i quattru eranu tornati in a regione di Kimberley per cumpete da quellu ghjornu fatidicu trè anni prima.

"Hè un pusitivu chì hè surtitu da u focu, credu. Semu tutti veramente boni amici è andemu assai bè. Sò un bonu gruppu," Pitt hà dettu 60 Minuti (edizione Australia) in una entrevista recente (fighjate u clip). Ci hè vulsutu a squadra guasgi sette ore per compie a distanza di 12,4 chilometri. Pitt hè attualmente à fà una caminata di carità longu à a Grande Muraglia Chine per aiutà à cullà soldi per Interplast Australia, una organizzazione senza prufittu chì furnisce chirurgie ricostruttive gratuite à i pazienti svantaggiati. À a mità di settembre, Pitt hà previstu di affruntà un altru avvenimentu di raccolta di fondi Interplast: un viaghju di 13 ghjorni per fà una camminata per u percorsu Inca in u Perù. Cum'ella a dicia 60 Minuti circa l'insediamentu RacingThePlanet, "significa chì possu passà" è hà veramente in modu straordinariu.

RacingThePlanet cuntinueghja à urganizà e so cinque gare di pede principali in u globu. Gadams dice chì ùn anu micca fattu cambiamenti à e so pulitiche.

Rivista per

Publicità

Articuli Recenti

Salsalate

Salsalate

E per one chì piglianu medicinali antiinfiammatori non teroidali (FAN ) (eccettu à l'a pirina) cum'è u al alatu ponu avè un ri icu più altu di avè un attaccu di c...
Avvelenamentu da fertilizante vegetale

Avvelenamentu da fertilizante vegetale

I fertilizanti vegetali è l'alimenti vegetali dome tici ò u ati per migliurà a cre cita di e piante. L'avvelenamentu pò accade e qualchi ia inghjolle que ti prudutti.I fert...