7 cunsiglii simplici per luttà contr'à l'ardori
Cuntenutu
- 1. Evite l'alimenti chì causanu ardori di stomacu
- 2. Includite alimenti facilmente digeribili in a dieta
- 3. Riduce a quantità di alimentu à i pasti
- 4. Stenditi 2 ore dopu à l'ultimu pastu
- 5. Ùn beie micca è manghjate in listessu tempu
- 6. Ùn saltate micca i pasti per tuttu u ghjornu
- 7. Evite l'obesità o u sovrappesu
- Altre precauzioni impurtanti
A causa principale di bruciori di stomacu hè u cunsumu di alimenti grassi, industrializati è di bevande gassate o alcoliche, per esempiu. Per questa ragione, l'ardori di stomacu ponu esse prevenuti è ancu guariti cù picculi cambiamenti in a dieta, cù l'introduzione di alimenti naturali, cum'è frutti, ligumi è legumi per esempiu. Inoltre, certe precauzioni ponu ancu esse necessarie, à u mumentu di a crisa, per riduce u disagiu, cume dorme solu à u latu drittu di u corpu.
A brucia di stomacu hè cumuna è hè l'eccessu di suchju gastricu in u stomacu, chì genera a sensazione di bruciata lucalizata o in gola, accumpagnata da un gattivu gustu in bocca, nausea o ruttatura costante. Verificate e prime 10 cause di bruciori di stomacu.
Tuttavia, se hè persistente hè impurtante cunsultà un duttore per definisce a causa specifica è indicà u trattamentu currettu, cum'è in certi casi l'ardori di stomacu ponu esse causati da i batteri H. pylori, in questu casu, pò esse necessariu aduprà antibiotici per combattelu.
Per e persone chì soffrenu di ardori di stomacu, ci sò cunsiglii chì ponu riduce i flare-ups è a so frequenza:
1. Evite l'alimenti chì causanu ardori di stomacu
L'alimenti chì causanu ardori di stomacu causanu eccessivu rilasciu di suchju gastricu perchè sò più difficiuli à digerisce o perchè cuntenenu troppu cunservatori, grassi o zucaroli. Frà questi alimenti ci sò tutti alimenti trasfurmati, cum'è cookies, cibi surgelati, salse, salsicce è soda, per esempiu.
Inoltre, ci sò alimenti chì, malgradu esse d'urigine naturale, causanu brusgie da u stomacu richiedendu un sforzu in più da u stomacu per a digestione, cume agrumi, peperoni è bevande chì cuntenenu alcolu o caffeina cum'è vinu, tè verde, tè neru è caffè .
Verificate un elencu più cumpletu di alimenti da evità.
2. Includite alimenti facilmente digeribili in a dieta
L'alimenti più adatti per i malati di stomacu sò principalmente quelli d'urigine naturale è facili da digerì, cum'è frutti micca agrumi, verdi è ligumi in generale. In questu modu u stomacu ùn hà micca bisognu di pruduce più suchju gastricu per dissolve li, evitendu l'ardori.
Inoltre, frutti cum'è pera è erbe aromatiche, cum'è u basilicu è u rosmarinu per esempiu, ponu esse aduprati durante e crisi, per alleviare a sensazione di brusgiatura. Scuprite 6 rimedii casani per alleviare l'ardori durante a crisa.
3. Riduce a quantità di alimentu à i pasti
Per riduce a frequenza di attacchi di stomacu, si consiglia chì a persona riduce a quantità di cibu manghjatu per pastu. Questu hè chì quandu u stomacu hè più pienu di u normale, pò finisce per pruduce più suchju gastricu di u necessariu, in più di facilità u reflux chì aggrava i bruci di stomacu.
4. Stenditi 2 ore dopu à l'ultimu pastu
E persone chì soffrenu di brusgiume di stomacu ponu avè un stomacu leggermente più apertu di u normale, è quandu si stende subitu dopu à u pastu u suchju gastricu, chì face digerisce l'alimentu, pò finisce per cresce è causà una sensazione di brusgiatura.
Eppuru, hè indicatu chì a pusizione quandu hè stesu, hè quella di u latu sinistro di u corpu, chì u stomacu hà una piccula curvatura chì ferma in alto in sta pusizione, impedendu à u suchju gastricu di causà brusgiatura in bocca di u stomacu in gola.
5. Ùn beie micca è manghjate in listessu tempu
U cunsumu di liquidi durante i pasti, ancu quelli d'urigine naturale, cum'è u suchju di frutti è ancu l'acqua, ùn hè micca cunsigliatu per i malati di stomacu. Perchè, l'acidu prisente in u stomacu quandu si mischia cù u liquidu chì hè statu ingeratu raddoppia in quantità, è questu facilita chì u cuntenutu gastricu sia capace di cullà in l'esofago, generendu a sensazione di brusgiatura.
Inoltre, u cunsumu di zuppi è brodi ùn hè ancu adattatu per i malati di brusgiu.
6. Ùn saltate micca i pasti per tuttu u ghjornu
U suchju gastricu hè sempre pruduttu da u corpu, ancu durante u sonnu. In questu modu, saltendu i pasti pò lascià a fodera di u stomacu esposta per un bellu pezzu in cuntattu direttu cù u pH acidu di u suchju gastricu, pruvucendu brusgiature, è in casi più gravi ancu ulcere gastriche. Vede quale sò i sintomi di l'ulcere gastriche è cumu si face u trattamentu.
7. Evite l'obesità o u sovrappesu
Esse sovrappesu in certi casi pò causà bruciori di stomacu, chì l'eccessu di grassu intornu à i musculi di u stomacu mette pressione, spingendu u suchju gastricu fora di l'organu, causendu brusgiature è ancu possibili danni à l'esofago. Se l'ardori di stomacu sò causati da questi fattori, hè raccomandatu di seguità cun un nutrizzionista in modo chì a riduzione di pesu sia fatta in una manera sana è adatta.
Altre precauzioni impurtanti
Oltre à a cura di l'alimentu, certe azzioni sò essenziali per riduce l'intensità è a frequenza di bruciori di stomacu, cume:
- Dà preferenza à i vestiti chì ùn stringenu micca l'addome;
- Alzate a testa di u lettu cù un cuscinu in più, per esempiu;
- Evite situazioni di stress è ansietà.
Tutte queste precauzioni sò destinate à riduce a produzzione di suchju gastricu è impedisce u cuntenutu di u stomacu di cullà in l'esofago.
Nutrizionista Tatiana Zanin parla di cume prevene u reflux è l'ardori di stomacu cù cunsiglii semplici: