Cumu bagnà u zitellu
Cuntenutu
- 1. Pulite a faccia di u zitellu
- 2. Lavate a testa
- 3. Pulite l'area intima
- 4. Lavate u corpu di u zitellu
- 5. Asciucate u corpu di u criaturu
- 6. Seccà a zona intima
- 7. Applica una crema idratante è vestite u zitellu
- Cumu preparà u bagnu di u zitellu
- Cumu spugnà u vostru zitellu
- Cumu mantene a sicurezza in u bagnu
U bagnu di i zitelli pò esse un momentu piacevule, ma parechji genitori si sentenu insicuri per fà sta pratica, chì hè normale, soprattuttu in i primi ghjorni per paura di ferisce o di ùn dà micca à u bagnu a via ghjusta.
Alcune precauzioni sò assai impurtanti per u bagnu, frà elli, fà lu in un locu cù temperatura adeguata, aduprendu una vasca secondu e dimensioni di u zitellu, aduprendu prudutti adatti per i zitelli, senza bagnassi subitu dopu l'alimentallu, frà altri. Eppuru, tocca à i genitori di decide quante volte per bagnà u zitellu, ma ùn hè micca necessariu chì sia ogni ghjornu, è tutti l'altri ghjorni hè abbastanza perchè l'acqua in eccessu è i prudutti aduprati ponu creà problemi di pelle cum'è irritazioni è allergii.
Prima di cumincià à bagnassi hè impurtante di sceglie un locu cù una temperatura riscaldata trà 22 ° C è 25 ° C, raccoglie i prudutti chì seranu aduprati, lasciate digià l'asciugamanu, u pannolinu è i panni preparati è ancu l'acqua in a vasca, chì duveria esse trà 36ºC è 37ºC. Quandu u zitellu perde assai calore in quellu tempu, u bagnu ùn deve micca piglià più di 10 minuti.
Verificate e tappe chì devenu esse seguitate per bagnà u zitellu:
1. Pulite a faccia di u zitellu
Cù u criaturu sempre vestutu, per evità a perdita di calore di u corpu, duvete pulisce a faccia, è ancu intornu à l'arechje è i pieghji di u collu, ciò chì si pò fà cù una palla di cotone o un pannu imbevutu d'acqua calda.
I tamponi ùn devenu mai esse aduprati per pulì l'arechje, postu chì ci hè u risicu di perforà l'arechja di u zitellu. Inoltre, una garza inumidita cù salina pò esse aduprata per pulisce e narici di u zitellu, un'azione assai impurtante per evità di dannà a respirazione. Infine, l'ochji devenu ancu esse puliti cun un pannu umidu è i muvimenti devenu sempre esse in direzzione nasu-arechja per evità l'accumulazione di terra è di paddle. Verificate e cause principali di eruzioni cutanee in l'ochji di u zitellu è cumu si pulisce.
2. Lavate a testa
A testa di u criaturu pò ancu esse lavata mentre hè sempre vestitu, è hè adattu per tene u corpu cù l'avambracciu è l'ascella di a criatura cù a so manu. Duvete lavà prima a testa di u zitellu cù acqua pulita è dopu prudutti cum'è sapone o shampoo adatti per u zitellu ponu esse aduprati è massà i capelli cù e dite.
À questu stadiu di u bagnu hè necessariu esse assai attenti perchè a testa di u zitellu hà regioni soffici, chì sò e fontanelle, chì devenu chjude finu à l'età di 18 mesi è per questa ragione ùn si deve micca sprimere o mette pressione nantu à a testa cusì per ùn fà male. Tuttavia, duvete lavallu bè cù i muvimenti da davanti à daretu, fendu casu à impedisce chì a schiuma è l'acqua entrinu in l'arechje è l'ochji è po asciugalla bè cù un asciugamanu.
3. Pulite l'area intima
Dopu avè lavatu a faccia è a testa di u criaturu, pudete spugliallu è quandu si caccia u pannolinu, pulisce a zona intima cù un pannu bagnatu prima di mette lu in a vasca da bagno per ùn spurgà l'acqua.
4. Lavate u corpu di u zitellu
Quandu site u zitellu in acqua, ùn duvete micca mette tuttu u corpu di u zitellu in l'acqua in una sola volta, ma mette in parti, cuminciendu cù i pedi è appughjendu a testa nantu à l'avambracciu è cù quella manu chì tene l'ascella di u zitellu.
Cù u criaturu dighjà in acqua, duvete schiumà è risciacquà bè u corpu di u criaturu, pulendu bè i pieghji di e cosce, di u collu è di i polsi è senza scurdassi di pulì e mani è i pedi, cum'è i criaturi amanu mette queste parti in bocca.
A zona intima deve esse lasciata per a fine di u bagnu, è in e zitelle hè impurtante di fà attenzione à pulisce sempre da davanti à daretu per ùn cuntaminà a vagina cù feci. In i masci, hè necessariu tene sempre a zona intornu à i testiculi è sottu à u pene pulita.
5. Asciucate u corpu di u criaturu
Dopu avè finitu di risciacquà u zitellu, duverebbe cacciallu da a vasca è mette lu stesu nantu à u asciugamanu asciuttu, avvolgendulu per ùn esse bagnatu fora di l'acqua. Dopu, aduprate l'asciugamanu per asciugà tutte e parte di u corpu di u zitellu, senza scurdassi di e mani, di i pedi è di i pieghi, cum'è se l'umidità s'accumule, ponu apparisce piaghe in queste regione.
6. Seccà a zona intima
Dopu avè asciugatu tuttu u corpu, l'area intima deve esse asciutta è verificata per l'eruzione cutanea, una complicazione cumuna in i zitelli, vedi cumu identificà è trattà l'eruzione cutanea in i zitelli.
Cù u zitellu pulitu è seccu, duvete mette u pannolinu pulitu per ch'ellu ùn entre micca nantu à u asciugamanu.
7. Applica una crema idratante è vestite u zitellu
Siccomu a pelle di u zitellu hè più secca, soprattuttu in e prime settimane di vita, hè di primura idratallu cù unguenti, olii, creme è lozioni adatte à u zitellu, è u mumentu ideale per a so applicazione hè dopu u bagnu.
Per applicà a crema idratante, duvite cumincià cù u pettu è e bracce di u zitellu è purtà a robba da a regione superiore, poi applicà una crema idratante nantu à e gambe è vestite u fondu di a ropa di u zitellu. Hè impurtante di fà attenzione à l'aspetti di a pelle di u zitellu è s'ellu ci sò cambiamenti di culore o di struttura, perchè pò significà prublemi allergii. Sapete un pocu di l'allergia à a pelle di u zitellu è chì fà in questi casi.
Infine, pudete pettine i vostri capelli, verificà a necessità di taglià e unghie è mette i calzini è i scarpi, in casu chì u zitellu sia dighjà capace di marchjà.
Cumu preparà u bagnu di u zitellu
U locu è u materiale devenu esse preparati prima di u bagnu per evità a perdita di calore di u zitellu è in più, aiuta ancu à impedisce chì u zitellu sia solu in l'acqua durante u bagnu. Per preparà u bagnu duvete:
Mantene a temperatura trà 22 ºC à 25 ºC è senza draughts;
Adunite prudutti di bagnu, quessi ùn sò micca necessarii ma, se sceglite di usalli, devenu esse adatti per i zitelli cun pH neutru, esse morbidi è senza fragranza è devenu esse aduprati solu in e parti più brute di u zitellu. Nanzu à 6 mesi, u listessu pruduttu adupratu per lavà u corpu pò esse adupratu per lavà i capelli, senza bisognu di shampoo;
Preparate u asciugamanu, pannolinu è vestiti in l'ordine chì anderete à mette in modu chì u zitellu ùn friddi micca;
Mette un massimu di 10 cm d'acqua in a vasca o seau, aghjunghjendu prima acqua fredda è poi acqua calda finu à chì ghjunghje à una temperatura trà 36º è 37ºC. In mancanza di un termometru, pudete aduprà u codu per verificà chì l'acqua sia bella.
Duvete aduprà una vasca di plastica o un seccu Shantala chì pò accoglie e dimensioni di u zitellu, in più d'esse in un locu cunfortu per i genitori. Un altru puntu da nutà sò i prudutti chì seranu usati in u bagnu chì devenu esse adatti per u zitellu, postu chì u zitellu hè più sensibile, soprattuttu in e prime settimane di vita, è certi prudutti ponu causà irritazione à l'ochji è a pelle.
Cumu spugnà u vostru zitellu
In e prime settimane di vita, prima chì u cordone umbilicale di u zitellu falessi, o ancu quandu vulete lavà una parte di u zitellu senza bagnallu, u bagnu di spugna pò esse una bella alternativa.
Questa pratica deve esse realizata ancu in un locu caldu è prima di inizià u bagnu, tuttu u materiale deve esse riunitu, vestiti, asciugamani, pannolini, sapone per zitelli è un contenitore cù acqua calda, inizialmente senza sapone, devenu esse raccolti. Nantu à una superficia piatta, sempre vestuta o avvolta in un asciugamanu, l'ideale hè di pulisce a faccia, intornu à l'arechje, u mentone, i pieghe di u collu è l'ochji di u zitellu cù un asciugamanu bagnatu solu cù acqua per ùn irrità a pelle.
Quandu si spoglia u zitellu, hè impurtante di mantene lu caldu è per questu pudete mette un asciugamanu nantu à ellu mentre si pulisce u corpu. Partite da a cima è falate, senza scurdassi di e mani è di i pedi è pulite cù molta attenzione intornu à u ceppu ombelicale per fà asciugà. Dopu questu, pudete mette un pocu di sapone in l'acqua per bagnà l'asciugamanu è pulisce a zona di i genitali. Infine, asciugate u criaturu, mettite un pannolinu pulitu è mettite i vostri panni. Vede cumu cura di u ceppu ombelicale di u zitellu.
Cumu mantene a sicurezza in u bagnu
Per assicurà a sicurezza in u bagnu, u zitellu deve esse cuntrullatu in ogni momentu in l'acqua è ùn deve mai esse solu in a vasca, perchè pò annegà in menu di 30 secondi è cù poca acqua.In u casu di i zitelli più vechji, hè cunsigliatu di ùn empie micca a vasca sopra u livellu di a vita di u zitellu sedutu.
Inoltre, ci sò parechji genitori chì li piaci à bagnassi cù i so figlioli o volenu pruvà sta sperienza. Tuttavia, hè necessariu esse assai attenti chì sta pratica pò ùn esse micca sicura postu chì ci sò risichi cum'è a cascata cù u zitellu in ghjira è i prudutti chì l'adultu usa in bagnu pò irrità a pelle o l'ochji di u zitellu. Tuttavia, se i genitori volenu eseguisce sta pratica, alcune misure di sicurezza devenu esse messe in opera, cume piazzà un tappettu aderente in bagnu è aduprà una fionda in modu chì u zitellu sia intrappulatu in l'adultu, in più di sceglie di aduprà i prudutti propii di u zitellu .