Sviluppu di u zitellu di 3 mesi: pesu, sonnu è cibu
Cuntenutu
- Chì face u zitellu cù 3 mesi
- U pesu di u zitellu à 3 mesi
- U zitellu dorme à 3 mesi
- Sviluppu di u zitellu à 3 mesi
- Ghjucate per u zitellu di 3 mesi
- Alimentazione di u zitellu à 3 mesi
- Cumu evità l'accidenti in questu stadiu
U zitellu di 3 mesi ferma svegliu più longu è interessa à ciò chì ci hè intornu, oltre à pudè girà a testa in direzzione di u sonu ch'ellu hà intesu è cumincià à avè più spressioni facciali chì ponu indicà gioia, paura, indecisione è dulore per esempiu. A voce di a mamma, essendu u sonu predilettu di u zitellu, hè a megliu opzione per calmallu durante u pienu chì pò accumpagnà a scuperta di ciò chì hè in giru.
Durante stu periodu, e prime lacrime ponu ancu cumparisce, chì e glàndule lacrimali cumincianu digià à funziunà, in più d'esse l'ultimu mese di coliche intestinali.
Chì face u zitellu cù 3 mesi
In u 3u mese u zitellu principia à sviluppà a coordinazione motrice di bracci, gambe è mani. U zitellu puderà move l'arti simultaneamente, unisce e mani è aprite e dite, in più di alzà a testa è di scuzzulà i ghjoculi, sorride quandu hè stimulatu è pò gridà. Inoltre, se u zitellu hè solu, hè capace di circà à qualchissia cù l'ochji.
U pesu di u zitellu à 3 mesi
Questa tavula indica a gamma di pesu ideale di u zitellu per questa età, è ancu altri parametri impurtanti cum'è altezza, circonferenza di a testa è guadagnu mensile previstu:
Maschji | E zitelle | |
Pesu | Da 5,6 à 7,2 kg | 5,2 à 6,6 kg |
Statura | 59 à 63,5 cm | 57,5 à 62 cm |
Perimetru cefalicu | 39,2 à 41,7 cm | 38,2 à 40,7 cm |
Aumento di pesu mensile | 750 g | 750 g |
In media, in questu stadiu di sviluppu l'aumentu di pesu hè 750g per mese. Tuttavia, hè solu una stima, è si consiglia di cunsultà u pediatra secondu u manuale di u zitellu, per cunfirmà u statu di salute è di crescita, chì ogni zitellu hè unicu è pò avè u so propiu ritmu di crescita è di sviluppu.
U zitellu dorme à 3 mesi
U sonnu di u zitellu di 3 mesi cumencia à regularizassi. L'orariu internu cumencia à sincronizà cù a rutina di a famiglia, in media 15 ore à ghjornu. Parechji ponu dighjà dorme tutta a notte, tuttavia, hè necessariu sveglialli è offre latte ogni 3 ore.
I pannolini devenu esse cambiati ogni volta chì u zitellu cacca, chì questu finisce per disturbà u so sonnu, ma duvete evità di fà sti cambiamenti durante a notte per chì u sonnu ùn sia micca interruttu, è quandu hè pussibule, lascialu senza pannolini per una mezz'ora, per prevene u pannolinu. rash.
U criaturu pò dorme dormendu da fiancu o da daretu, ma mai nantu à u stomacu, cù u stomacu calatu, sta pusizione aumenta u risicu di morte subita di u criaturu. Vede cumu si verifica u sindrome di morte subita è cumu evitallu.
Sviluppu di u zitellu à 3 mesi
U zitellu di 3 mesi hè capace di alzà è di cuntrullà a testa quand'ellu hè nantu à u so stomacu, feghja mostrendu preferenza per alcuni oggetti è persone, oltre à sorridere in risposta à un gestu o à e parolle di un adultu, essendu più interattivu . Di solitu i muvimenti sò lenti è ripetuti, chì u zitellu si rende contu ch'ellu pò cuntrullà u so corpu.
Una volta chì a visione hè più chjara, aduprendula di più per riferisce si à quelli chì u circondanu, avà balbuttendu e vocali A, E è O, surridendu è guardendu a ghjente, hà amparatu ancu à aduprà a visione è l'udizione inseme, perchè s'ellu ci hè un rumore alza digià u capu è cerca a so origine.
In certi casi, durante u ghjornu u criaturu pò presentà un certu gradu di strabismu, cum'è s'ellu stessi strizzendu a vista, hè perchè ùn ci hè ancu un cuntrollu cumpletu di i musculi oculari. Basta à copre i vostri ochji cù e vostre mani per 2 secondi, chì sò tornati à u normale.
Tuttavia, hè impurtante cunnosce e reazioni di u zitellu à i stimuli chì li sò attribuiti, postu chì hè da questa età chì ponu esse diagnosticati prublemi cum'è deficit uditivi o visivi. Verificate cumu identificà u zitellu ùn sente micca bè.
Ghjucate per u zitellu di 3 mesi
Ghjucà à 3 mesi pò esse utile per stimulà è aumentà u ligame cù u zitellu, è si raccomanda chì à questa età i genitori:
- Lasciate chì u criaturu si mette a manu in bocca per ch'ellu cummencia à interessassi à piglià oggetti;
- Leghjendu à u criaturu, varianu u tonu di a voce, aduprendu accenti o cantendu, chì questu aiuterà à sviluppà l'audizione è aumenterà u ligame affettivu;
- Stimulà u toccu di u zitellu cù diversi materiali;
- Quandu ghjoca cù u zitellu, lascia u tempu per ellu reagisce è risponde à u stimulu.
Hè impurtante chì i ghjoculi per i zitelli sianu grandi, inutli è in a fascia d'età curretta. Inoltre, l'animali imbottiti devenu esse evitati à questa età, perchè ponu scatenà allergie.
Alimentazione di u zitellu à 3 mesi
L'alimentazione di u zitellu à 3 mesi deve esse allattatu esclusivamente à u senu, sia cù u latte maternu sia cù a formula, è si raccomanda di mantenelu à 6 mesi. Ùn ci hè micca bisognu di supplementi, cum'è acqua, tè o suchji, postu chì l'allattamentu hè abbastanza per mantene a nutrizione è l'idratazione di u zitellu finu à u 6u mese. Amparate i benefici di l'allattamentu esclusivu finu à 6 mesi.
Cumu evità l'accidenti in questu stadiu
Per evità l'accidenti cù u zitellu à 3 mesi, l'adopzione di misure di sicurezza da i genitori hè di primura. Alcune misure per prevene l'accidenti ponu esse:
- Trasportu di u zitellu in u seggiolu di vittura adattu, mai in giru;
- Ùn lasciate micca u zitellu solu in cima tavula, divanu o lettu, per prevene e cascate;
- Ùn mette micca fili o corde intornu à u to collu criaturu o per impiccà a ciuccia;
- U materasso deve esse adattatu è attaccatu à u lettu o presepiu;
- Verificate a temperatura di l'acqua di u bagnu è u latte in casu di usu di formula;
- Ùn mette micca oggetti nantu à u lettu o presepiu di criaturu;
Inoltre, quandu si cammina cù u zitellu hè necessariu stà à l'ombra è fà usu di robba chì copre tuttu u corpu. À questa età, ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli d'andà à a spiaggia, di piglià u sole, di mette una crema solare o di viaghjà.