I migliori canzoni di vacanze per a vostra playlist di allenamentu
Cuntenutu
Caricà u vostru iPod cù una nova playlist di allenamentu? Pruvate alcune melodie di vacanze! "Deck the Halls" ùn pò micca esse a prima cosa chì pensate quandu cercate battiti di u core, ma ci hè un numeru sorprendente di classici di vacanze chì facenu grandi canzoni di allenamentu. Scuprite e nostre scelte preferite sottu è dopu dite in i cumenti: Chì ci hè in a vostra playlist di allenamentu stu mese?
1. "Tuttu ciò chì vogliu per Natale sì tù", Mariah Carey. Mentre chì ci sò parechje versioni di sta canzone, a versione di Carey hè u megliu. Seriu, nimu a face cum'è Mariah Carey. Avete mai veramente ascultatu u so cantu? Hè ciò chì sona una gamma di cinque ottave.
2. "Natale passatu", Cascada. Nisun sentimentu duru versu Wham!, Ma u remix più veloce di sta canzona da a sensazione German Eurodance Cascada hè perfetta per qualsiasi entrenamentu cardio d'alta intensità. Funziona ancu cum'è a canzone perfetta per guadagnà per voi per quelli chì travagliavanu una recente rottura.
3. "Sleigh Ride", Karmin. A sensazione YouTube Karmin, cumposta da Amy Heidermann è Nick Noonan, hà avutu u so principiu in u 2010, ma l'hà colpita assai quandu u so single "Brokenhearted" hè diventatu virale prima di questu annu. Anu assuciatu à l'Antrenatore sta stagione di e vacanze per mette a so propria girandulata in "Sleigh Ride" è mette in mostra alcuni di l'aspetti più caldi di sta stagione.
4. "Bon Natale, Bona Vacanza", * NSYNC. Sapiate ch’ella vene. Nisuna playlist di allenamentu hè cumpleta senza chì tutti i gruppi preferiti di tutti i 90 di l'anni 90 * NSYNC fessinu una apparizione.
5. "Carol of the Bells", l'Orchestra Transiberiana. Ancu s'ellu hè più comunmente cunnisciutu cum'è "Carol of the Bells", hè tecnicamente chjamatu "Christmas Eve / Sarajevo 12/24", perchè hè un mash-up di "Carol of the Bells" è "God Rest Ye Merry Gentleman" è era suppostu incarnà "un violoncellista chì ghjucava un cantu di Natale scurdatu in Sarajevo devastata da a guerra".
6. "O Notte Santa", Susan Boyle. Ricurdativi di a sensazione di cantu scozzese Susan Boyle? Hà publicatu sta versione di "O Santa Notte" in u 2010, è hè assolutamente bellissima, in più hè perfetta per un rinfrescu o un allenamentu di yoga.