U 3-Day Inside Out Fix à una Pelle Incandescente, Idratata
Cuntenutu
- Ghjornu 1: Sabatu
- Quandu si sveglia
- Chì beie oghje
- Cosa da fà oghje
- Quandu andà à dorme: 11 ore
- Ghjornu 2: Dumenica
- Quandu si sveglia: 8 ore
- Chì manghjà oghje
- Cosa da fà oghje
- Ghjornu 3: Luni
- Quandu si sveglia
- Chì manghjà oghje
- Cosa da fà oghje
- U restu di a settimana
- Cunsiglii per u restu di a settimana
Cosa da fà per uttene a vostra pelle idrata è sana
Trattà cù a pelle chì hè secca, rossa, squamosa, o solu irritata? A probabilità hè, a vostra barriera di umidità hà bisognu di qualchì bonu TLC à l'antica.
A barriera di l'umidità di a pelle, altrimente barriera lipidica, hè incaricata di chjude l'umidità è di mantene a vostra pelle idrata è sana. Ma quandu hè dannighjata o cumprumessa (cum'è in: a vostra pelle ùn pò micca tene l'umidità), pò causà gravi prublemi di idratazione.
«Pensate à a vostra pelle cum'è un trotuaru di cimentu. Quandu a vostra barriera à l'umidità hè rotta, hè cum'è e crepe profonde chì currianu nantu à u vostru marciapiedu ", dice a duttore Janet Prystowsky, un dermatologu di New York. "Per a nostra pelle, quelle fessure espone i nostri strati di pelle sensibili à l'aria secca, facenduli disidratà."
Per furtuna, i danni di a barriera à l'umidità ùn sò micca permanenti - è cù i cambiamenti ghjusti à u vostru modu di vita, pudete riversà i danni è ristabilisce una idratazione curretta à a vostra pelle.
Ma u megliu? Pudete fà rapidamente.
Mentre fate qualsiasi cambiamenti à longu andà in a vostra pelle ci vole u tempu, pudete cumincià à riparà a vostra barriera di umidità - è rimarcate una seria spinta in l'idratazione per a pelle - in pochi ghjorni (in realtà, pudete).
Prontu à marcà un carnaghju notevolmente diversu à a fine di a settimana? Seguitate sta riparazione di 3 ghjorni per cumincià à riparà a vostra barriera di umidità è uttene a pelle sana, idratata chì meritate.
Ghjornu 1: Sabatu
Quandu si sveglia
Svegliarsi prestu pò esse una bona cosa, ma se vulete saltà cumincià à guarì a barriera di umidità di a pelle, hè di primura ch'è ritruvassi u sonnu.
Dormi da 8 à 9 ore
E vostre ore di sonnu sò quandu a vostra pelle si ripara è rifornisce l'umidità - è uttene di più (è di megliu qualità!) U sonnu face un bellu pezzu per aiutà a to pelle à riparà a barriera à l'umidità.
In, e persone chì anu avutu un sonnu di alta qualità anu avutu un percentu di 30 per centu più grande di recuperazione di a barriera à l'umidità in 72 ore di i poveri dormitori.
Scopu di uttene almenu 8 à 9 ore di sonnu per favurisce u prucessu di guarigione di a pelle.
Chì beie oghje
Quandu si tratta di riparà a vostra barriera di umidità, assai persone si focalizanu nantu à i prudutti - ma ciò chì mettite in u vostru corpu hè cusì impurtante cum'è ciò chì mette nantu u vostru corpu.
Dunque, se vulete riparà a vostra barriera di umidità è rifornisce l'idratazione à a pelle, duvete dà à u vostru corpu ciò chì hà bisognu per stà idratatu.
Bei assai acqua
A vostra pelle hè cumposta da 30 per centu d'acqua, è aumentendu a vostra ingestione d'acqua - soprattuttu sì ùn site micca un grande bevitore d'acqua - pudete.
«Bei assai acqua. Hè faciule cusì. U più umidità chì demu à u nostru corpu da l'internu, megliu funziona a nostra barriera protettiva ", dice Andrea Weber, capu di ricerca è sviluppu per a linea di cura di a pelle BABOR.
Evite u caffè è l'alcol
In più di beie assai H20, vulete ancu evità qualsiasi caffè o alcolu chì pò disidratà vi, è disidratà a vostra pelle in u prucessu.
Cosa da fà oghje
Cambia i vostri cuscini
Se dormite nantu à una federa di cotone, puderia esse aggravendu i prublemi cù a vostra barriera di umidità.
Cambia per un tessutu più dolce, più indulgente per prutege a to pelle. "Usendu tessuti non abrasivi cum'è federe di cuscinu di seta ... aiutà à prevene ulteriori traumi per a barriera indebolita", dice Prystowsky.
Verificate l'etichettatura di u vostru detergente è falla, se ne avete bisognu
Hè impurtante di lavà a vostra faccia ogni ghjornu - ma se utilizate un detergente sbagliatu, puderia esse spugliendu a pelle di i so olii protettivi è fendu più dannu à a vostra barriera d'umidità chè bè.
"U primu passu per riparà a vostra barriera di umidità hè di smetterà di distruggela cù detergenti aggressivi. Evite ghjeli o sciume. Ricumandemu un detergente à base d'oliu è un elixir à base di erbe adattatu à a vostra situazione di a pelle ", dice Weber."Inseme, purificanu delicatamente è nutriscenu a vostra pelle puru pruteggendu a dolce barriera lipidica chì prutegge a vostra pelle."
Quandu andà à dorme: 11 ore
Puderete esse tentatu di falla una notte di sera - dopu tuttu hè sabatu! - ma dorme prestu. Più prima andate à dorme, più vi chjuderete, è più tempu a vostra pelle averà da riparà si da a notte à a notte.
Ghjornu 2: Dumenica
Quandu si sveglia: 8 ore
Scopu di svegliarsi à 8 ore oghje. Hè abbastanza tardu per assicurà chì dormite bè, ma abbastanza prestu chì ùn averete micca maladitu a vostra vita quandu a vostra alarma sparerà dumane matina.
Chì manghjà oghje
Prufittate di qualchì sushi di dumenica ...
Fate u vostru locu di sushi preferitu è fate un pocu di sashimi di tonu è di salmone. E duie varietà di pesci sò ricche in acidi grassi essenziali, chì ponu aiutà à rinfurzà a barriera di umidità di a pelle.
... o qualchì noce è semi
Vegan o vegetarianu? Va bè! Pudete ancu ottene i vostri acidi grassi essenziali da fonti vegetali cum'è e sementi di lino, chì sò ricche in omega 3, o semi di zucca, chì sò ricchi in omega 6.
Lanciate qualchì fasgiolu nantu à a vostra insalata
Se vulete aumentà a barriera di l'umidità riparendu i benefici di u vostru pranzu, lanciate qualchì fasgiolu sopra a vostra insalata. I fasgioli sò ricchi di zincu, chì pò.
Cosa da fà oghje
Pruvate i prudutti ghjusti
Ieri, avete abbandunatu i detergenti chì succhianu l'umidità da a vostra pelle. Oghje, hè ora di fà scorta di prudutti di cura di a pelle cù l'ingredienti chì anu da rinfurzà quella umidità.
L'ingredienti più impurtanti da circà sò:
- ceramidi à
- àcitu ialuronicu, un umettante, chì hè un ingrediente chì lega l'umidità è aiuta à rallentà a velocità à chì l'acqua si evapora da a pelle (HA pò ligà finu à 1000 volte u so pesu in acqua!)
- lipidi è acidi grassi, per cumpone a barriera di l'umidità è mantene l'umidità in - è chì duverete rifornisce se vulete riparalla
Oliu a to pelle
Ùn avete micca i prudutti ghjusti in manu? Ùn vi preoccupate micca - e probabilità sò, avete ciò chì avete bisognu per riparà a vostra barriera di umidità in a vostra dispensa.
"L'acidi grassi essenziali è a vitamina E prisenti in l'olii vegetali- [o] à base vegetale ponu ancu esse assurbiti attraversu a pelle chì sò utili per tutte e vostre membrane cellulare", dice Prystowsky. "L'olii cum'è l'oliu di girasole, l'oliu d'aliva, è ancu l'oliu di granu [sò efficaci] per ... disturbazione moderata di a barriera à l'umidità".
Idratate durante a notte
Se vulete veramente accelerà u prucessu di riparazione di a barriera à l'umidità, u megliu chì pudete fà hè idratà in tuttu u ghjornu. È u megliu modu per fà què? Cù una maschera di sonnu idratante.
Per una opzione DIY, mischjà a mità di un cucumaru in un frullatore cun pochi cucchiai di gel di aloe vera finu à chì righjunghja una consistenza liscia, poi sparghje una strata fina nantu à a vostra faccia. L'aloe vera hè statu dimustratu per avè pruprietà idratanti mentre chì u cucumaru calmerà ogni secchezza o irritazione.
Ghjornu 3: Luni
Quandu si sveglia
Hè luni, chì (probabilmente) significa chì hè ora di ritruvà à u travagliu - chì significa ancu menu flessibilità per quandu avete bisognu di svegliarsi.
Ùn puderete micca pudè cambià u tempu chì duvete svegliarsi durante a settimana, ma cambià u tempu per andà in lettu - ancu s'ellu hè prima di ciò chì site abituatu - pò aiutà à assicurà chì avete abbastanza chjusu per u vostru pelle per riparassi currettamente durante a notte.
Chì manghjà oghje
Indulgete in alcune patate fritte fatte in casa
Per un pranzu chì a) hà un gustu deliziosu, è b) faci qualchì riparazione seria à a vostra barriera di umidità, affettate una patata dolce, lanciate in oliu d'oliva, è arrustitela in u fornu.
A patata dolce hè ricca in vitamina C, chì aumenta a produzzione di collagene, mentre chì l'oliu d'oliva hè pienu di l'acidi grassi essenziali chì avete bisognu per aumentà a vostra barriera di umidità.
Avete bisognu di qualcosa di più pienu? Pudete ancu fà brindisi di patata dolce!
Cosa da fà oghje
Purtate e grande armi - vaselina
Se pensate chì a vostra pelle ùn hè ancu tenuta in umidità, hè ora di portà e grande pistole - cunnisciutu ancu cum'è vaselina. Quandu si tratta di danni più severi à a barriera à l'umidità, a vaselina hè una di e cose più efficaci (per ùn parlà micca accessibili!) Cose chì pudete aduprà.
A vaselina (cum'è a vaselina) hè un oclusivu chì face una barriera annantu à a vostra pelle è blocca l'umidità - è pò.
Pigliate un soffiu prufondu
U luni pò esse stressante. Ma u stress. Allora se vulete riparà a vostra barriera di umidità, avete bisognu di mantene u stress à u minimu.
A prossima volta vi sentite stresati, fate una pausa è fate un pocu di respiri prufondi. Solu uni pochi di minuti di respirazione prufonda pò scatenà a risposta di rilassamentu di u vostru corpu è tene u stress à baddu, rendendu più faciule per a vostra barriera di umidità di riparà si.
U restu di a settimana
Pensate à sta riparazione di 3 ghjorni cum'è un saltu à una barriera di umidità migliorata. Mentre vedete definitivamente risultati à a fine di u ghjornu 3, se vulete un miglioramentu durevule per a pelle, duverete tene boni abitudini.
Cunsiglii per u restu di a settimana
- Manghjate assai alimenti ricchi in acidi grassi essenziali cum'è pesciu, noci è oliu d'oliva.
- Scopu di almenu 7 à 8 ore di sonnu ogni notte.
- Fugliate i detergenti duri è esfolianti è cambiate à prudutti più dolci è idratanti.
- Uttenite assai vitamina C - sia in a vostra dieta sia in i vostri prudutti - per aumentà a produzzione di collagene è accelerà u prucessu di riparazione di a barriera à l'umidità.
Cum'è un ricordu, ùn ci hè micca una riparazione di a notte per una pelle più sana, più idratata. Pudete vede un sollievu tempurale cù un pruduttu più forte, ma u pruduttu pò rimpiazzà a vostra barriera à l'umidità invece di curalla - questu ùn farà micca favuri à a barriera naturale di a vostra pelle! In fattu, parechji prudutti necessitanu almenu sei settimane prima chì quellu incandescenza di longa durata s'impatrunissi.
Hè per quessa chì ricumandemu questu approcciu più olisticu di 3 ghjorni. Se seguite questi cunsiglii, andarete bè nantu à a vostra strada per una pelle più sana è luminosa.
Deanna deBara hè una scrittora freelance chì hà fattu pocu fà u passu da u sole di Los Angeles à Portland, Oregon. Quandu ùn hè micca ossessionata da u so cane, waffles, o tutte e cose Harry Potter, pudete seguità i so viaghji in Instagram.