Brachiterapia di prostata - scarica
Avete avutu una prucedura chjamata brachiterapia per trattà u cancheru di prutata. U vostru trattamentu hà duratu 30 minuti o più, secondu u tippu di trattamentu chì avete avutu.
Prima di inizià u vostru trattamentu, vi anu datu una medicina per bluccà u dolore.
U vostru duttore hà postu una sonda à ultrasuoni in u vostru rettu. Probabilmente pudete ancu avè avutu un cateteru Foley (tubu) in a vostra vescica per drenà l'urina. U vostru duttore hà adupratu CT o ultrasonichi per vede a zona da trattà.
Aghi o applicatori speciali sò stati allora aduprati per piazzà i pellet metallici in a vostra prostata. I pellet trasmettenu radiazioni in a vostra prostata. Sò stati inseriti in u vostru perineu (l'area trà u scrotum è l'anu).
Qualchì sangue in l'urina o in u sperma pò esse aspettatu per qualchi ghjornu. Pudete bisognu di aduprà un cateteru urinariu per 1 o 2 ghjorni se avete assai sangue in a vostra urina. U vostru duttore di sanità vi mostrerà cumu aduprà.Pudete ancu sente a voglia di urinare più spessu. U vostru perineu pò esse tenere è contusione. Pudete aduprà pacchetti di ghiaccio è piglià medicinali per u dolore per alleviare u disagiu.
Se avete un impianto permanente, pudete avè bisognu di limità a quantità di tempu chì passate intornu à i zitelli è e donne incinte per un pezzu.
Pigliate tranquillu quandu vultate in casa. Imbulighjate attività ligera cù periodi di riposu per aiutà à accelerà a vostra recuperazione.
Evite l'attività pesante (cum'è i travaglii di casa, i travaglii di giardinu, è a levata di i zitelli) per almenu 1 settimana. Duvete pudè tornà à e vostre attività normali dopu. Pudete ripiglià l'attività sessuale quandu vi sentite cunfortu.
Se avete un impianto permanente, dumandate à u vostru fornitore se avete bisognu di limità e vostre attività. Probabilmente averete bisognu di evità attività sessuale per circa 2 settimane, è dopu aduprate un preservativu per parechje settimane dopu.
Pruvate à ùn lascià i zitelli pusà nantu à e vostre grotte in i primi mesi dopu u trattamentu per via di una radiazione pussibile da a zona.
Applica pacchetti di ghiaccio à a zona per 20 minuti à a volta per riduce u dolore è l'infiammu. Imbulighjate u ghjacciu in un pannu o un asciugamanu. Ùn mette micca u ghjacciu direttamente nantu à a vostra pelle.
Pigliate u vostru medicamentu per u dolore cum'è u vostru duttore vi hà dettu.
Pudete turnà à a vostra dieta regulare quandu si ritorna in casa. Bei 8 à 10 bichjeri d'acqua o suchju senza zuccheru à u ghjornu è sceglite cibi sani. Evite l'alcol per a prima settimana.
Pudete duscia è lavà delicatamente u perineu cù un pannu. Pat asciugà e zone tenere. Ùn impregnassi micca in una vasca di bagnu, in una vasca calda, nè andate à natà per 1 settimana.
Puderete bisognu di avè visite di seguitu cù u vostru fornitore per più trattamentu o testi di imaging.
Chjamate u vostru duttore sanitariu se avete:
- Febbre superiore à 101,3 ° F (38,3 ° C) è brividi
- Dolore severu in u vostru rettu quandu urinate o in altri tempi
- Sangue o coaguli di sangue in a vostra urina
- Sanguinamentu da u vostru rettu
- Prublemi avè un muvimentu intestinale o urina passante
- Mancanza di fiatu
- Grave disconfort in a zona di trattamentu chì ùn si ne và cù a medicina per u dolore
- Drenaje da u locu chì u cateteru hè statu inseritu
- Dolore di pettu
- Discomfort abdominale (panza)
- Nausea severa o vomitu
- Ogni sintimu novu o inusuale
Implantoterapia - cancru di prutata - alta; Piazzamentu di sementi radioattivi - scarica
D'Amico AV, Nguyen PL, Crook JM, et al. Radioterapia per u cancheru di prutata. In: Wein AJ, Kavoussi LR, Partin AW, Peters CA, eds. Urologia Campbell-Walsh. XI ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2016: cap. 116.
Nelson WG, Antonarakis ES, Carter HB, De Marzo AM, DeWeese TL. Cancer di Prostata. In: Niederhuber JE, Armitage JO, Kastan MB, Doroshow JH, Tepper JE, eds. Oncolugia Clinica di Abeloff. 6a ed. Filadelfia, PA: Elsevier; 2020: chap 81.
- Brachiterapia di prostata
- Cancer di Prostata
- Test di sangue di l'antigene specificu di a prostata (PSA)
- Prostatectomia radicale
- Cancer di Prostata