Biodanza benefica è cumu fà
Cuntenutu
Biodanza, cunnisciuta ancu cum'è biodanza o psicodanza, hè una pratica integrativa chì hà per scopu di prumove a sensazione di benessere attraversu a realizazione di muvimenti di ballu basati annantu à l'esperienze, in più sta pratica prumove un dialogu non verbale trà i participanti, valorizendu l'aspettu è u toccu.
Biodanza implica ballu è psiculugia è integra i cuncetti di biologia, psiculugia è antropologia, prumove un sensu di benessere, rilassamentu, autocunniscenza è creatività. Cusì, a biodanza hè stata aduprata per cumplementà u trattamentu di alcune malatie, cume a disabilità motoria, l'anoressia, u Parkinson è l'Alzheimer.
Benefici di Biodanza
I benefici di a biodanza sò in relazione cù e cinque linee di sperienza chì facenu parte di sta pratica è chì sò sviluppate, chì sò:
- Vitalità, chì cuncerna u rinnovu energeticu;
- Sexualità, chì cuncerna u sviluppu prugressivu è naturale di u cuntattu;
- Creatività, chì currisponde à u rinnovu è u sintimu di rinascita;
- Affettu, chì cuncerna u rinnovu è a stimulazione di l'emozioni;
- Trascendenza, chì hè l'integrazione trà corpu è anima.
Cusì, i principali vantaghji di a biodanza sò:
- Rinnovu di e energie;
- Stimulazione di l'emozioni;
- Stimulazione di a creatività;
- Aiuta à rilassassi, riducendu l'ansietà è u stress;
- Aumenta u piacè di campà;
- Diminuta timidez;
- Migliora a qualità di u sonnu;
- Prumove a cunniscenza di sè.
Inoltre, alcuni studii anu dimostratu chì a biodanza hè ancu capace di diminuisce u dolore acutu in e persone cù fibromialgia. Cusì, a biodanza pò esse applicata in parechje situazioni, cum'è fibromialgia, anorexia, bulimia, carenze sensoriali è motorie, Parkinson è Alzheimer.
Cumu praticà
Biodanza deve esse fatta in un gruppu in modo chì a ghjente possa avè i benefici massimi. Hè perchè hè impurtante chì ci sia interazione è e cunnessioni sò stabilite per mezu di l'aspettu è u toccu, chì permette à a persona di esse più disinibita è di pudè rilassassi è avè un sensu più grande di autocunniscenza.