Amparate cumu si face è cumu capisce u risultatu di a Biopsia Uterica
Cuntenutu
A biopsia di l'utru hè un test di diagnosticu adupratu per identificà possibili cambiamenti in u tessutu di rivestimentu di l'utru chì ponu indicà una crescita anormale di l'endometriu, infezioni di l'utru è ancu di u cancheru, esse dumandata quandu u ginecologu nota cambiamenti in l'esame ginecologicu effettuatu da e donne.
Inoltre, una biopsia di l'utru pò esse indicata da u duttore quandu a donna hà cambiamenti anormali in u sistema riproduttivu, cume sanguinamentu eccessivu fora di u periodu mestruale, dolore pelvicu o difficoltà per restà incinta, per esempiu.
A biopsia di l'utru pò esse dolorosa, postu chì cunsiste in a rimozione di una piccula parte di u tessutu uterinu, dunque u ginecologu pò applicà anestesia locale per riduce u disagiu durante a procedura.
Cumu hè fatta a biopsia di l'utru
A biopsia di l'utru hè una prucedura simplice è rapida, chì dura circa 5 à 15 minuti, è chì si face in l'uffiziu di u ginecologu:
- A donna hè posta in una pusizioni ginecologica;
- U ginecologu inserisce un picculu dispusitivu lubrificatu in a vagina, chjamatu speculum;
- U duttore face un lavatu cervicale è applica anestesia lucale, chì pò causà un picculu crampu addominale;
- U ginecologu inserisce un altru dispositivu in a vagina, cunnisciutu cum'è colposcopiu, per caccià un picculu pezzu di tessutu da l'utru.
U materiale raccoltu durante l'esame hè inviatu à u laboratoriu per l'analisi è qualsiasi cambiamenti possibili in u cervice sò identificati. Capite ciò chì hè a biopsia è à chì serve.
Risultatu di a biopsia di l'utru
U risultatu di a biopsia hè riportatu in un raportu chì deve esse valutatu da u ginecologu cù i risultati di altri testi è sintomi chì a donna pò avè. U risultatu hè dettu negativu o nurmale quandu ùn ci sò cambiamenti in e cellule di l'utru o qualsiasi altru tipu di ferita, in più di l'utru chì hà u spessore necessariu per u mumentu di u ciclu mestruale in cui hè a donna.
U risultatu hè dettu pusitivu o anormale quandu i cambiamenti in u tessutu uterinu sò identificati, chì ponu esse indicativi di u polipu uterinu, a crescita anormale di u tessutu uterinu, u cancheru cervicale o l'infezione da HPV, per esempiu. Eccu cumu ricunnosce i sintomi di l'infezzione in l'utru.