Monitoraggio di u Glucosiu in u Sangue: Cunsiglii per Monitorà u Succu di Sangue cù successu
Cuntenutu
- Cumu pruvà u zuccherinu in sangue
- Sei cunsiglii per un successu monitoru di u zuccherinu in sangue
- 1. Mantene u vostru metru è forniture cun voi in ogni momentu
- 2. Mantene a traccia di e vostre strisce di prova
- 3. Stabilite una rutina per quantu è quandu duvete pruvà u zuccherinu in sangue
- 4. Ùn assumete micca chì u vostru metru hè currettu
- 5. Crea un ghjurnale per registrà u zuccherinu in sangue ogni volta chì u testate
- 6. Pigliate misure per prevene l'infezzione
- Prevenzione di e dite dure
- Cose da guardà
- E se i vostri livelli di glucosiu sò anormali?
- U takeaway
Panoramica
U test di zuccheru in sangue hè una parte essenziale in a gestione è u cuntrollu di a diabete.
Cunnosce u vostru livellu di zuccherinu in sangue pò aiutavvi à alertà quandu u vostru livellu hè cascatu o aumentatu fora di l'intervalu di destinazione. In certi casi, questu aiutà à prevene una situazione d'urgenza.
Puderete ancu pudè arregistrà è seguità e vostre letture di glucosiu in sangue cù u tempu. Questu vi mostrerà à voi è à u vostru duttore cumu l'eserciziu, l'alimentu è a medicina affettanu i vostri livelli.
Convenientemente abbastanza, testà u vostru livellu di glucosiu in sangue pò esse fattu guasi in ogni locu è in ogni mumentu. Usendu un misuratore di zuccheru in sangue in casa o un monitor di glucosiu in sangue, pudete pruvà u vostru sangue è avè una lettura in un minutu o dui. Amparate più nantu à a scelta di un glucometru.
Cumu pruvà u zuccherinu in sangue
Ch'ella sia pruvatu parechje volte à u ghjornu o solu una volta, seguità una rutina di prova vi aiuterà à prevene l'infezioni, à restituisce risultati veri, è à monitorizà megliu u zuccherinu in sangue. Eccu una rutina passu à passu chì pudete seguità:
- Lavate e mani cù acqua calda è sapunata. Poi asciucalli bè cù un asciugamanu pulitu. Se aduprate un tampone di alcolu, assicuratevi di lascià l'area asciugà cumpletamente prima di pruvà.
- Preparate un dispositivu di lancetta pulitu inserendu una agulla pulita. Questu hè un dispositivu à molla chì tene l'agulla, è hè ciò chì avete da aduprà per pichjà a fine di u ditu.
- Cacciate una striscia testu da a vostra buttiglia o scatula di strisce. Assicuratevi di chjude a buttiglia o a scatula cumpletamente per evità di cuntaminà l'altre strisce cù terra o umidità.
- Tutti i metri moderni anu inseritu a striscia in u metru prima di raccoglie u sangue, cusì pudete aghjunghje u campione di sangue à a striscia quandu hè in u metru. Cù qualchì metru più vechju, mette u sangue nantu à a striscia prima, è dopu mette a striscia in u metru.
- Fate u latu di a punta di u dittu cù a lancetta. Alcune macchine di zuccheru in sangue permettenu di pruvà da diversi siti di u vostru corpu, cum'è u vostru bracciu. Leghjite u manuale di u vostru dispositivu per esse sicuri chì tirate sangue da u locu currettu.
- Asciugate a prima goccia di sangue, è poi raccoglie una goccia di sangue nantu à a striscia analitica, assicurendu chì avete una quantità adatta per una lettura. Attenti à lascià solu u sangue, micca a to pelle, tuccà a striscia. U residu da l'alimentu o medicazione pò influenzà i risultati di a prova.
- Ferma u sanguinamentu tenendu una palla di cuttone pulita o una garza in a zona induve avete adupratu a lancetta. Applica pressione finu à chì u sanguinamentu hà cessatu.
Sei cunsiglii per un successu monitoru di u zuccherinu in sangue
1. Mantene u vostru metru è forniture cun voi in ogni momentu
Ciò include lancette, tamponi di alcol, strisce di prova, è tuttu ciò chì aduprate per monitorà u zuccherinu in sangue.
2. Mantene a traccia di e vostre strisce di prova
Assicuratevi chì e vostre strisce ùn sò micca scadute. E strisce obsolete ùn sò micca garantite per rinvià risultati veri. E vechje strisce è risultati imprecisi ponu influenzà u vostru log di ghjornu di i numeri di glucosiu in sangue, è u vostru duttore pò pensà chì ci hè un prublema quandu ùn ci hè veramente.
Inoltre, mantene e strisce fora di u sole è luntanu da l'umidità. Hè megliu tene li à temperatura ambiente o più freschi, ma micca glaciali.
3. Stabilite una rutina per quantu è quandu duvete pruvà u zuccherinu in sangue
Travagliate cù u vostru duttore per pianificà a vostra rutina. Puderanu suggerisce di verificallu mentre state dighjunu, prima è dopu i pranzi, o prima di dorme. A situazione di ogni persona hè diversa, dunque hè impurtante decide di un accordu chì vi funziona.
Quandu avete stabilitu quellu calendariu, fate cuntrollà u vostru sangue parte di a vostra rutina ghjurnata. Custruì lu in a vostra ghjurnata. Parechji metri anu allarmi chì pudete mette per aiutà à ricurdà di pruvà. Quandu i testi diventanu una parte di a vostra ghjurnata, sarete menu prubabile di dimenticassi.
4. Ùn assumete micca chì u vostru metru hè currettu
A maiò parte di i metri vene cun una soluzione di cuntrollu chì vi permette di testà per vede quantu sò precisi u vostru contatore è e strisce.
Pigliate u vostru glucometru in sangue à l'appuntamentu di u vostru prossimu duttore. Paragunate i vostri risultati cù quelli di a so macchina per vede s'ellu ci hè discrepanze.
5. Crea un ghjurnale per registrà u zuccherinu in sangue ogni volta chì u testate
Ci hè ancu app dispunibili chì ponu aiutà à seguità queste informazioni è mantene un cuntu in esecuzione di u vostru zuccherinu mediu in sangue. Puderete ancu vulè arregistrà l'ora di u ghjornu chì pruvate è quantu tempu hè passatu da l'ultima manghjata.
Questa infurmazione aiutarà u vostru duttore à seguità u zuccherinu in sangue è pò esse impurtante quandu diagnostichi ciò chì face chì u zuccherinu in sangue cresce.
6. Pigliate misure per prevene l'infezzione
Per evità l'infezioni, praticate e strategie cunsigliate da u per iniezioni sicure. Ùn sparte micca u vostru equipagiu di surviglianza di u zuccherinu in sangue cù nimu, disponi di a lancetta è di a striscia dopu à ogni usu, è fate attenzione à aspettà chì u vostru dittu hà cessatu di sanguinà per ripiglià e vostre attività.
Prevenzione di e dite dure
Prove frequenti è ripetuti ponu causà e dite di u dolu. Eccu alcuni suggerimenti chì ponu aiutà à prevene questu:
[Pruduzione: Formattate u seguitu cum'è una lista di longa linea]
- Ùn riutilizate micca una lancetta. Puderanu diventà sordi, chì ponu fà pichjà u dittu più dulurosu.
- Assicuratevi di pichjà u latu di u vostru dittu, micca u pad. Pichjà a fine di u ditu pò esse più dulurosu.
- Ancu se pò esse un modu tentatore per pruduce più sangue in furia, ùn sprime micca a punta di e dite vigorosamente. Invece, appende a manu è u bracciu, permettendu à u sangue di raggruppassi in a punta di e dite. In più:
- Pudete aiutà à aumentà u flussu di sangue lavendu e mani cù acqua calda.
- Sì avete ancu troppu pocu sangue, pudete sprime u dittu, ma cuminciate à a parte più vicina à a palma, è andate in u vostru dittu finu à avè abbastanza.
- Ùn testate micca cù u stessu ditu ogni volta. Cum'è una parte di a vostra rutina, stabilisci quale dittu aduprarete è quandu. In questu modu, ùn ripeterete mai e prove nantu à u listessu ditu durante u listessu ghjornu.
- Se un dittu diventa malatu in ogni casu, evitate di allungà u dolore ùn aduprendu lu per parechji ghjorni. Aduprate un dettu diversu se hè pussibule.
- Sì avete u dolore crònicu di u dittu in u risultatu di e prove, vedi u vostru duttore nantu à cambià i monitor di glucosu. Alcuni monitori ponu aduprà sangue prelevatu da altre parti di u vostru corpu.
Cose da guardà
Esse dumandatu da u vostru duttore per monitorà i vostri livelli di glucosiu hè una parte impurtante di u prucessu diagnosticu. Ricurdativi chì parechje cose ponu influenzà u zuccherinu in sangue, cumprese:
- chì è quandu avete manghjatu l'ultima volta
- à chì ora di u ghjornu verificate u zuccherinu in sangue
- i vostri livelli ormonali
- infezzione o malatia
- u vostru medicamentu
Esse cuscenti di u "fenomenu di l'alba", una surghjente di ormoni chì accade intornu à 4: 00 am per a maiò parte di a ghjente. Questu pò ancu influenzà i livelli di glucosiu.
Parlate à u vostru duttore nantu à qualsiasi preoccupazioni o dumande chì avete prima di inizià a vostra rutina di monitorizazione di u zuccherinu in sangue. Se u vostru risultatu di glucosiu in u sangue hè assai sfarente ogni ghjornu malgradu un cumpurtamentu di test coerente, ci pò esse qualcosa di male in u vostru monitor o in u modu in cui fate u test.
E se i vostri livelli di glucosiu sò anormali?
Cundizioni sanitarie cum'è u diabete è l'ipogliuemia avaranu ovviamente un grande impattu annantu à i vostri livelli di zuccheru in sangue. A gravidanza pò ancu influenzà u zuccherinu in sangue, chì qualchì volta si traduce in diabete gestazionale per a durata di a gravidanza.
L'Associazione Americana di Diabete sottumette chì u livellu di zuccheru in sangue raccomandatu da ogni persona hè diversu è si basa annantu à parechji fattori di salute. Ma, in generale, a gamma di destinazione per i livelli di glucosiu in a diabete hè di 80 à 130 milligrammi / decilitru (mg / dl) prima di manghjà è menu di 180 mg / dl dopu un pastu.
Sì i vostri livelli di glucosiu ùn rientranu micca in u rangu normale, voi è u vostru duttore averete bisognu di fà un pianu per determinà a ragione perchè. Pruvenzi addiziunali per u diabete, l'ipogliuemia, certe condizioni mediche, è altri prublemi endocrini ponu esse necessarii per identificà perchè u vostru zuccherinu in sangue hè troppu altu o troppu bassu.
Continuate à monitorà i vostri livelli di glucosiu in sangue mentre aspettate nantu à appuntamenti di test o risultati di test. Se sperimentate unu di i sintomi seguenti, informate subitu u vostru duttore:
- sturdimentu senza spiegazione
- emicranie à apparizione subita
- gonfiore
- perdita di sintimu in i vostri pedi o mani
U takeaway
Monitorà u vostru livellu di glucosiu in u sangue hè abbastanza semplice è faciule da fà. Benchè l'idea di piglià un campione di u vostru sangue ogni ghjornu rende alcune persone squeamish, i moderni monitor à lancetta carichi di primavera rendenu u prucessu semplice è quasi indolore. A registrazione di i vostri livelli di glucosiu in sangue pò esse parte di un mantenimentu di diabete sanu o di una rutina dietetica.