Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 8 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Cume Ricunnosce è Gestisce una Spica di Zucchero di Sangue - Salute
Cume Ricunnosce è Gestisce una Spica di Zucchero di Sangue - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

I picchi di zuccheru in sangue sò causati quandu un zuccheru simplice cunnisciutu cum'è glucosiu si accumula in u sangue. Per e persone cun diabete, questu accade per l'incapacità di u corpu à aduprà currettamente u glucosiu.

A maiò parte di l'alimentu chì manghjate hè scumpartutu in glucosiu. U vostru corpu hà bisognu di glucosiu perchè hè u carburante primariu chì face chì i musculi, l'organi è u cervellu funzionanu currettamente. Ma u glucosiu ùn pò esse adupratu cum'è carburante finu à chì entre in e vostre cellule.

L'insulina, un ormone pruduttu da u vostru pancreas, sblocca e cellule affinchì u glucosiu possi entre in elle. Senza insulina, u glucosiu continua à fluttà intornu à u sangue è senza andà induve, diventendu sempre più concentratu cù u tempu.

Quandu u glucosiu si accumula in u sangue, i livelli di glucosiu in sangue (zuccherinu in sangue) crescenu. A longu andà, questu causa danni à l'organi, i nervi è i vini sanguini.


I picchi di zuccheru in sangue si producenu in e persone cun diabete perchè ùn sò micca capaci di aduprà insulina in modu efficace.

U zuccherinu in sangue altu senza trattamentu pò esse periculosu, purtendu à una cundizione seria in i diabetichi chjamati cetoacidosi.

U zuccherinu crònicu in u sangue aumenta a probabilità di complicazioni di diabete gravi cum'è malatie cardiache, cecità, neuropatia è insufficienza renale.

Sintomi di punta di zuccheru in sangue

Amparà à ricunnosce i sintomi di iperglicemia (altu zuccherinu in sangue) pò aiutà à mantene a vostra diabete in cuntrollu. Alcune persone cun diabete sentenu immediatamente i sintomi di u zuccherinu in sangue, ma altri ùn sò micca diagnosticati da anni perchè i so sintomi sò lievi o vaghi.

I sintomi di iperglicemia cumincianu tipicamente quandu u vostru glucosiu in sangue supera i 250 milligrammi per decilitru (mg / dL). I sintomi si aggravanu più si stà senza trattamentu.

I sintomi di una punta di zuccheru in sangue includenu:

  • urinazione frequente
  • fatigue
  • cresce a sete
  • visione sfocata
  • mal di testa

Spike di zuccheru in sangue: Cosa da fà

Hè impurtante di cunnosce i sintomi di iperglicemia. Se suspettate chì avete un altu zuccheru in sangue, fate un bastone per verificà u vostru livellu.


Eserciziu è bevande acqua dopu avè manghjatu, particularmente se avete cunsumatu assai carboidrati amidacei, pò aiutà à abbassà u zuccherinu in sangue.

Pudete ancu aduprà una iniezione di insulina, ma attenti solu à aduprà stu metudu mentre seguite attentamente a raccomandazione di u vostru duttore in quantu à a vostra dose. Se aduprata impropriamente, l'insulina pò causà ipoglicemia (bassu zuccheru in sangue).

Cetoacidosi è cetosis

Hè ancu impurtante di capisce a differenza trà cetoacidosi è cetosa.

Se i livelli elevati di zuccheru in sangue ùn sò micca trattati per troppu tempu, u glucosiu si accumulerà in u sangue è e vostre cellule saranu fame di carburante. E vostre cellule diventeranu grassu per carburante. Quandu e vostre cellule usanu grassu invece di glucosiu, u prucessu produce un sottoproduttu chjamatu cetone:

  • Persone cun diabete pò sviluppà a cetoacidosi diabetica (DKA), una cundizione potenzialmente mortale chì face chì u sangue diventi troppu acidicu. A causa di l'insulina chì funziona male in e persone cun diabete, i livelli di cetone ùn sò micca tenuti in cuntrollu è ponu cullà à livelli periculosi assai rapidamente. A DKA pò dà u coma diabeticu o a morte.
  • Persone senza diabete pò tollerà certi livelli di cetone in u sangue, cunnisciutu cum'è cetosi. Ùn continuanu micca à sviluppà cetoacidosi perchè i so corpi sò sempre capaci di aduprà glucosu è insulina currettamente. L'insulina chì funziona currettamente aiuta à mantene stabile i livelli di cetone di u corpu.

A chetoacidosi hè una emergenza chì richiede un trattamentu immediatu. Duvete chjamà 911 o cercà assistenza medica d'urgenza se sperimentate unu di i seguenti segni è sintomi:


  • respiru odore di fruttu o sudore
  • nausea è vomitu
  • bocca secca severa
  • difficultà per respirà
  • debbulezza
  • dulore in a zona abdominale
  • cunfusione
  • coma

U spicu di zuccheru in sangue causa

I livelli di zuccheru in sangue fluttuanu tuttu u ghjornu. Quandu manghjate cibu, in particulare quelli alimenti chì sò ricchi di carboidrati cum'è u pane, patate o pasta, u zuccherinu in sangue cumincierà subitu à cresce.

Se u zuccherinu in sangue hè sempre altu, avete bisognu di parlà cù u vostru duttore per migliurà a gestione di a diabetes. U zuccherinu in sangue cresce quandu:

  • ùn pigliate micca abbastanza insulina
  • a vostra insulina ùn hè micca durata finu à chì pensate chì hè
  • ùn pigliate micca u vostru medicamentu per a diabetes orale
  • a vostra dosa di medicazione hà bisognu di regolazione
  • aduprate insulina scaduta
  • ùn seguitate micca u vostru pianu nutrizionale
  • avete una malatia o infezzione
  • aduprate certi medicamenti, cum'è i steroidi
  • site sott'à un stress fisicu, cum'è una ferita o una chirurgia
  • site sott'à un stress emotivu, cum'è prublemi in u travagliu o in casa o cù prublemi di soldi

Sì u vostru zuccherinu in sangue hè di solitu bè cuntrullatu, ma avete sperimentatu picchi di zuccheru in sangue senza spiegazione, ci pò esse una causa più acuta.

Pruvate à tene un registru di tutti i cibi è e bevande chì cunsumate. Verificate i vostri livelli di zuccheru in sangue secondu e raccomandazioni di u vostru duttore.

Hè cumunu di arregistrà a vostra lettura di zuccheru in sangue a prima cosa di a mattina, prima di avè manghjatu, è dopu dinò duie ore dopu avè manghjatu. Ancu uni pochi di ghjorni d'infurmazioni arregistrate ponu aiutà voi è u vostru duttore à scopre ciò chì provoca i vostri picchi di zuccheru in sangue.

I culpevuli cumuni includenu:

  • Glucidati. I carboidrati sò u prublema più cumunu. I carboidrati si spartenu in glucosiu assai prestu. Se pigliate insulina, parlate cù u vostru duttore nantu à u vostru rapportu insulina-carb.
  • Frutti.I frutti freschi sò sani, ma cuntenenu un tipu di zuccheru chjamatu fructose chì alza u zuccherinu in sangue. Tuttavia, i frutti freschi sò una scelta megliu cà u suchju, gelatine, o marmellate.
  • Alimenti grassi. L'alimenti grassi ponu causà ciò chì hè cunnisciutu cum'è "effettu pizza". Piglià a pizza per esempiu, i carboidrati in a pasta è a salsa aumenteranu subitu u zuccherinu in sangue, ma u grassu è e proteine ​​ùn influenzeranu micca i vostri zuccheri finu à ore dopu.
  • Succhi, soda, bevande elettrolitiche, è bevande zuccherate da caffè.Quessi tutti affettanu i vostri zucaroli, allora ùn vi scurdate di cuntà i carboidrati in i vostri bevande.
  • Alcolu. L'alcolu alza u zuccherinu in sangue subitu, soprattuttu quandu si mischia cù suchju o soda. Ma pò ancu causà bassu zuccaru in sangue parechje ore dopu.
  • Mancanza di attività fisica regulare. L'attività fisica cutidiana aiuta l'insulina à travaglià di manera più efficace.Parlate à u vostru duttore nantu à l'aghjustamentu di a vostra medicazione per adattassi à u vostru prugramma di allenamentu.
  • Trattamentu eccessivubassu zuccheru in sangue. U trattamentu eccessivu hè assai cumunu. Parlate cù u vostru duttore nantu à ciò chì si deve fà quandu u vostru livellu di glucosiu in sangue scende per chì pudete evità enormi oscillazioni in i livelli di glucosiu in sangue.

7 manere di prevene i picchi di zuccheru in sangue

  1. Travagliate cù un nutrizziunistu per sviluppà un pianu di pranzu. A pianificazione di i vostri pasti vi aiuterà à evità picchi inaspettati. Puderete ancu vulè fighjà U Ultimate Diabetes Meal Planner da l'American Diabetes Association (ADA).
  2. Inizià un prugramma di perdita di pesu. Perde u pesu aiuterà u vostru corpu à aduprà l'insulina megliu. Pruvate u prugramma in linea Weight Watchers.
  3. Amparate à cuntà i carboidrati. U conte di carboidrati vi aiuta à tene traccia di quanti carboidrati cunsumate. Impostà una quantità massima per ogni pastu aiuta à stabilizà u zuccherinu in sangue. Scuprite stu toolkit di conteggio di carb è u Guida cumpleta per u conte di Carb da l'ADA.
  4. Amparate nantu à l'indice glicemicu. A ricerca mostra chì micca tutti i carbuidrati sò creati uguali. L'indice glicemicu (GI) misura cume diversi carboidrati ponu influenzà u zuccherinu in sangue. L'alimenti cù una alta qualità GI ponu influenzà u zuccherinu in sangue più di quelli chì anu una valutazione inferiore Pudete cercà cibi bassi GI attraversu glycemicindex.com.
  5. Truvate ricette sane. Scuprite sta cullizzioni di ricette da a Clinica Mayo, o cumprate un libru di cucina di diabete da l'ADA à shopdiabetes.com.
  6. Pruvate un strumentu di pianificazione di i pasti in linea. Un Piattu Sanu da u Centru di Diabetes Joslin hè un esempiu.
  7. Praticà u cuntrollu di e porzioni. Una scala alimentaria di cucina vi aiuterà à misurà megliu e vostre porzioni.

Avemu Cunsigliatu

Salute di i zitelli - Lingue Multiple

Salute di i zitelli - Lingue Multiple

Amharic (Amarɨñña / አማርኛ) Arabu (العربية) Birmanu (myanma bha a) Cine e, Tradizionale (dialettu cantone e) (繁體 中文) Dzongkha (རྫོང་ ཁ་) Far i (فارسی) France e (françai ) Karen ( ’gaw Ka...
Bosutinib

Bosutinib

Bo utinib hè adupratu per trattà un certu tippu di leucemia mieloide cronica (CML; un tipu di cancru di i globuli bianchi), cumprendu u trattamentu in e per one chì ò tate trovate ...