Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 7 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
TUTTA LA NOTTE CON IL POLTERGEIST NEL PALAZZO DI APPARTAMENTI, ho filmato l’attività ...
Video: TUTTA LA NOTTE CON IL POLTERGEIST NEL PALAZZO DI APPARTAMENTI, ho filmato l’attività ...

Cuntenutu

Trà i rotuli senza fine di TikTok prima di arrizzàvi a matina, a ghjurnata di ottu ore di travagliu in un urdinatore, è uni pochi d'episodi nantu à Netflix di notte, hè sicuru di dì chì passate a maiò parte di a vostra ghjurnata davanti à un schermu. In fattu, un recente rapportu di Nielsen hà trovu chì l'Americani passanu guasi a metà di a so ghjurnata - 11 ore per esse esatti - in un dispositivu. Per esse ghjustu, stu numeru include ancu streaming di musica è ascolta podcasts, ma hè una parte allarmante (ma ùn hè micca completamente sorpresa) di a vostra vita di ogni ghjornu.

Prima di pensà chì sta situazione si trasformi in una cunferenza "mette u vostru telefunu", sapete chì u tempu di u schermu ùn hè micca tuttu male; hè un ligame suciale è l'industria dipende da a tecnulugia per fà affari - diavulu, sta storia ùn esiste micca senza schermi.


Ma a realità hè chì tuttu quellu tempu di screnu hà un impattu negativu nantu à a vostra vita in modu evidenti (u vostru sonnu, a memoria, è ancu u metabolismu) è modi menu cunnisciuti (a vostra pelle).

Ovviamente l'esperti (è a vostra mamma) vi diceranu di riduce u vostru tempu di screnu, ma secondu u vostru travagliu o stile di vita chì pò micca esse pussibule. "Pensu chì duvemu abbraccià a tecnulugia è tutti i modi meravigliosi chì hà migliuratu a nostra vita. Solu assicuratevi di prutezzione di a vostra pelle mentre fate ", dice Jeniece Trizzino, vicepresidentu di sviluppu di produttu in Goodhabit, una nova marca di cura di a pelle creata. specificamente per cumbattà l'effetti di a luce turchina.

Leghjite per capisce megliu l'impattu chì sta luce blu da i vostri dispositivi pò avè nantu à a vostra pelle è ciò chì pudete fà per prevene. (Assuciatu: 3 Modi U Vostru Telefunu Arruvinà a Vostra Pelle è Cosa Fà À Ghjunghje.)

Chì ghjè a luce blu?

L'ochju umanu hè capaci di vede a luce cum'è culori specifichi quandu tocca una certa lunghezza d'onda. A luce blu hè un tipu di luce chì emette luce visibile à alta energia (HEV) chì sbocca in a parte turchina di u spettru di luce visibile. Per u cuntestu, a luce ultravioletta (UVA / UVB) hè nantu à u spettru di luce micca visibile è pò penetrà finu à u primu è u secondu stratu di pelle. A luce blu pò ghjunghje finu à u terzu stratu, dice Trizzino.


Ci hè duie fonti principali di luce turchina: u sole è i schermi. U sole cuntene in realtà più luce turchina chè UVA è UVB cumbinati, dice Loretta Ciraldo, MD, dermatologu in Miami. (P.S. In casu chì vi dumandate: Iè, a luce blu hè u mutivu chì vede u celu cum'è u culore blu.)

Tutti i schermi digitali emettenu luce blu (u vostru smartphone, TV, urdinatore, tablet, è smartwatch) è i danni sò basati nantu à a vicinanza di u dispositivu (quantu a vostra faccia hè vicina à u schermu) è a dimensione di u dispositivu, dice Trizzino. Ci hè un dibattitu annantu à quale intensità è durata l'esposizione à a luce cumencia à causà danni, è ùn hè micca chjaru se a maiò parte di a vostra esposizione di luce blu vene da u sole perchè hè una fonte più forte, o schermi per via di a so vicinanza è u tempu di usu. (Cunnessu: I Benefici di a Terapia di Luce Rossa, Verde è Blu.)

Cumu a luce blu pò influenzà a pelle?

A relazione trà luce blu è pelle hè cumplicata. A luce blu hè stata studiata per l'usu in pratiche di dermatulugia per trattà e patologie di a pelle, cum'è l'acne o a rosacea. (Sophia Bush ghjura per trattamentu di luce blu per a so rosacea.) Ma una nova ricerca hè surtita chì suggerisce chì l'esposizione à altu livellu à longu andà à a luce turchina pò esse assuciata cù alcune condizioni di a pelle menu ideali, simile à l'esposizione à i raggi UV luce. Si pensa chì a luce turchina, cum'è l'UV, pò creà radicali liberi, chì si credenu esse a causa di tuttu quellu dannu. I radicali liberi sò poche particule cusmetiche chì facenu u male nantu à a pelle, cum'è a decolorazione è e rughe, dice Mona Gohara, MD, dermatologu è prufessore clinicu assuciatu à a Yale School of Medicine.


Un studiu hà ancu dimustratu chì a produzzione di melanina in a pelle hà radduppiatu è persista più longu quandu hè esposta à luce blu versus UVA. Aumentazione di i livelli di melanina pò purtà à prublemi di pigmentazione cum'è melasma, macchie di età, è macchie scure dopu à a sbulicazione. È quandu i teste sò stati esposti à a luce blu è dopu separatamente à UVA, ci era più rossu è gonfiore di a pelle esposta à u lume blu chì a fonte di luce UVA, dice Dr Ciraldo.

Dittu simplici: Quandu hè esposta à a luce blu, a vostra pelle si stressa, chì provoca infiammazione è porta à danni cellulari. U dannu à e cellule di a pelle dà risultati in segni di invecchiamento, cume rughe, macchie scure, è perdita di collagene. Per qualchì pocu di bona nutizia: Ùn ci hè micca dati per suggerisce una correlazione trà luce blu è cancru di a pelle.

Cunfunditu per sapè se a luce blu hè male o bona? Hè impurtante nutà chì entrambi questi takeaways ponu esse veri: L'esposizione à breve termine (cume durante una procedura in un ufficiu di u dermu) pò esse sicura, mentre una esposizione alta, à longu andà (cum'è u tempu passatu davanti à i schermi) pò cuntribuiscenu à u dannu di l'ADN è à l'anzianu prematuru. Tuttavia, a ricerca hè sempre in corso è studii più grandi sò necessarii per esse cumpletati per ogni evidenza cuncludente per emerge. (Assuciatu: Puderanu Dispositivi di Luce Blu in Casa Chjarà l'Acne?)

Cumu pudete prevene i danni à a pelle da a luce blu?

Siccomu u rinunciu à i telefoni smartphone ùn hè micca veramente una opzione fattibile, eccu ciò chì tù fà per prevene tuttu stu dannu di a pelle assuciatu à a luce blu. Inoltre, pudete dighjà fà assai di questu in a vostra rutina cutidiana di cura di a pelle.

1. Sceglite i vostri serums cun prudenza. Un serum antioxidante, cum'è un pruduttu per a cura di a pelle di vitamina C, pò aiutà à cumbatte i danni di i radicali liberi, dice Dr Gohara. Li piace Skin Medica Lumivive System(Cumprate, $ 265, dermstore.com), chì hè statu formulatu per prutegge contra a luce blu. (Assuciatu: I Miglii Prodotti di Cura per a Pelle di Vitamina C per una Pelle più Brillante, Più Giovane)

Una altra opzione hè un serum specificu di luce blu, chì puderia ancu esse strattu cù un altru serum antioxidante se vulete. I prudutti Goodhabit cuntenenu Tecnulugia BLU5, una mistura patentata di piante marine chì hà per scopu d'inversà i danni passati di a pelle causati da l'esposizione à a luce blu è ancu di impedisce chì avvene danni futuri, dice Trizzino. Pruvate Goodhabit Glow Potion Serum Oil (Buy It, $ 80, goodhabitskin.com), chì offre un impulsu antioxidante è minimizza l'effetti negativi di a luce blu nantu à a pelle.

2. Ùn skimp in sunscreen-seriu. Apply sunscreen ogni ghjornu (sì, ancu in l'invernu, è ancu in casa), ma micca solu alcunu filtru solare. "U più grande sbagliu chì a ghjente face hè di pensà chì u so filtru attuale li pruteghja digià", dice Trizzino. Invece, cercate un fisicu (aka sunscreen minerale) cù una quantità elevata di oxidu di ferru, oxidu di zincu, o diossidu di titaniu in i so ingredienti, postu chì stu tipu di filtru solare funziona bluccà a luce UV è HEV. FYI: A filtru solare chimicu funziona permettendu à a luce UVA / UVB di penetrà in a pelle ma una reazione chimica trasforma allora a luce UV in una lunghezza d'onda non dannosa. Mentre questu prucessu hè efficace per evità scottature o cancheru di a pelle, a luce blu hè ancu capace di penetrà in a pelle è di causà danni.

U filtru solare hè necessariu per prutegge contra UVA / UVB, ma micca a luce blu, allora un'altra opzione hè di truvà un SPF cù ingredienti chì miranu specificamente à quella preoccupazione. U duttore Ciraldo offre una linea di prudutti di luce blu, cume Loretta Protezione Solare Antioxidante Urbana SPF 40(Cumprate, $ 50, dermstore.com), chì hà antioxidanti per luttà contra i radicali liberi, l'ossidu di zincu per a prutezzione UV, è l'estratto di ginseng chì hè statu dimustratu per prutegge da i danni da a luce HEV.

3. Aghjunghjite qualchi accessori à a vostra tecnulugia. Pensate à acquistà un filtru di luce blu per urdinatori è pasticchi, o abbassate u paràmetru di luce blu in u vostru telefunu (l'iPhone vi permettenu di pianificà u turnu di notte per questu scopu), dice u duttore Ciraldo. Pudete ancu cumprà occhiali di luce blu per aiutà à sfruttà a fatica di l'ochji è i danni à a salute di l'ochji, ma ancu per prevene sottu à e rughe di l'ochji è l'iperpigmentazione, aghjusta.

Rivista per

Publicità

Interessante

Ciò chì Vogliu chì a Persone Cessessi di Dimmi Mi di u Cancer di Senu

Ciò chì Vogliu chì a Persone Cessessi di Dimmi Mi di u Cancer di Senu

Ùn mi curderaghju mai di e prime ettimane cunfu e dopu à u mo diagno ticu di cancheru di u enu. Aviu avutu un novu linguaghju medicale da amparà è parechje deci ioni chì mi en...
Avvelenamentu da u sangue: Sintomi è Trattamentu

Avvelenamentu da u sangue: Sintomi è Trattamentu

Chì hè l'avvelenamentu da angue?L'avvelenamentu di angue hè una infezzione eria. Accade quandu e batterie ò in u angue.Malgradu u o nome, l'infezzione ùn hà ...