Chì pò causà blister di gomma è chì fà
Cuntenutu
L'apparizione di una bolla nantu à e gengive hè di solitu indicativa d'infezzione, è hè impurtante andà à u dentistu per identificà a causa è iniziare u trattamentu adattatu, chì currisponde à u miglioramentu di l'abitudini d'igiene orale, in più di l'usu di antibiotici. in certi casi.
Generalmente, a presenza di una bolla nantu à e gengive ùn causa micca altri sintomi, tuttavia sanguinanti gengive, gonfiore, frebba, difficoltà à apre a bocca è dolore, per esempiu, pò esse indicativu di situazioni più gravi, cum'è u cancheru orale, per esempiu , hè impurtante d'andà à u dentistu appena i primi sintomi cumpariscenu.
1. Mucocele
Malgradu esse più frequenti nantu à e labbre, u mucocele pò apparisce ancu nantu à e gengive, è di solitu hè assuciatu à colpi successivi in bocca, chì porta à l'apparizione di una bolla chì cuntene saliva dentru.
Cosa da fà: Di solitu a mucocele si risolve da sola senza a necessità di trattamentu. Tuttavia, quandu provoca fastidiu o quandu dura più di 2 settimane, pò esse raccomandatu da u dentistu per rimuoverlo, ciò chì currisponde à una procedura simplice eseguita in l'uffiziu di u dentistu. Capite cumu si face u trattamentu Mucocele.
2. Infezzione
L'infezzione in bocca pò ancu purtà à l'apparizione di vesciche nantu à e gengive, di solitu essendu un tentativu da u corpu di eliminà a causa di l'infezzione. Questa infezzione hè di solitu u risultatu di l'accumulazione di u restu di l'alimentu trà i denti è di una mancanza di igiene curretta in bocca, chì face proliferà e batterie presenti in bocca, chì pò darà carie o a furmazione di placche batteriche, chjamate tartare .
Cosa da fà: In quessi casi, u modu più efficace per prevene vesciche à causa di infezioni chì risultanu da l'accumulazione di restu di alimentu in bocca, per esempiu, hè u lavatu currettu di i denti. Hè raccomandatu chì i denti è a lingua sianu spazzolati almenu 3 volte à ghjornu è chì u filu sia adupratu per caccià u restu di l'alimentu chì puderia esse trà i denti è l'usu di u collutore. Eccu cumu si lavà i denti currettamente.
3. Cànceri
E ferite di u Canker ponu apparisce in ogni parte di a bocca, cumprese e gengive, causendu dolore è fastidiu per parlà è masticà, per esempiu, è ponu sorgere per via di una bassa immunità, l'usu di apparecchi dentali o cibi assai acidi, per esempiu. Cunnosce altre cause di tordu.
Cosa da fà: Per alleviare u dolore è l'inconfortu causati da a presenza di ferite in e gengive, pudete lavà cun acqua è sale, per esempiu, perchè aiuta à a guarigione è riduce u risicu di infezzione. Tuttavia, se i cancri ùn smariscenu micca dopu qualchì settimana o altri sintomi parenu hè impurtante d'andà à u dentistu, postu chì pò esse indicativu di altre situazioni, cum'è a malattia di Crohn è u sindrome di Sjögren, per esempiu.
4. Fistula dentale
A fistula dentale currisponde à u tentativu di u corpu di eliminà una infezzione, chì si traduce in a furmazione di vesciche cù pus in a bocca o nantu à e gengive è chì ùn devenu micca esse scoppiate. Amparate à identificà a Fistula Dentale.
Cosa da fà: U megliu da fà in casu di una fistula dentale hè di andà à u dentistu per chì u megliu trattamentu per prevene infezioni sia valutatu è u megliu trattamentu sia indicatu per prevene infezioni, a pulizia di a bocca hè generalmente effettuata per eliminà a causa pussibile di u fistula è, in certi casi, pò esse fattu.u usu di antibiotici hè indicatu. Inoltre, hè impurtante chì l'igiene di a bocca sia fatta currettamente, aduprendu u filu dentale è u collu di bocca.