Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 13 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Ciò chì si sente d'avè un Disordine Alimentariu Binge Borderline - Vita Di Vita
Ciò chì si sente d'avè un Disordine Alimentariu Binge Borderline - Vita Di Vita

Cuntenutu

Se mi fighjate à mè, ùn avaristi micca induvinatu chì eru un bonghjornu. Ma quattru volte à u mese, mi ritrovu à lupu più cibo ch'e possu trattà. Lasciami sparte un pocu di ciò chì hè veramente cum'è passà per un episodiu di binge-eating è cumu aghju amparatu à affruntà u mo disordine di l'alimentazione.

U mo svegliu

A settimana scorsa aghju surtitu per manghjà messicana. Un canastu di patatine fritte, una tazza di salsa, trè margarite, una ciotola di guacamole, un burrito di bistecca cupertu di panna acida, è un ordine laterale di risu è fasgioli dopu, vulia vomità. Aghju tinutu u mo stomacu spulatu è aghju alzatu u sguardu di dulore à u mo amicu, chì mi hà accattatu u ventre è hà risu. "Avete fattu di novu", disse.

Ùn aghju micca risu. Mi sentu grassu, fora di cuntrollu.

I mo genitori dicenu sempre chì avia l'appetite di un cunduttore di camion. E fazzu. Puderaghju manghjà è manghjà ... poi mi rendu contu chì sò in traccia di ammalassi violentamente. Mi ricordu di vacanze in una casa di spiaggia cù a mo famiglia quandu avia 6 anni. Dopu a cena, aghju intrutu in u frigorifero è aghju manghjatu un vasu interu di sottaceti à l'aneto. À 2 ore di mane, a mo mamma purtava u vomitu da u mo lettu à castellu. Hè cum'è s'ellu ùn mi mancassi u mecanismu di u cervellu per dì chì eru pienu. (Bona nutizia: Ci hè manere sane di trattà cù l'alimentazione eccessiva.)


Se mi fighjate - cinque piedi ottu è 145 liri - ùn avaristi micca indovinà chì eru un manghjatore. Forse sò benedettu cun un bon metabolismu, o restu abbastanza attivu cù a corsa è a bicicletta chì e calorie in più ùn m'affettanu micca troppu. In ogni casu, sò chì ciò chì facciu ùn hè micca nurmale, è ùn hè sicuramente micca sanu. È sì e statistiche si portanu fora, mi ferà eventualmente in sovrappesu.

Pocu dopu u mo esempiu di un episodiu di binge eating in u ristorante messicanu, aghju decisu chì era u tempu passatu per affruntà u mo prublema. Prima tappa: riviste sanitarie. Sicondu un studiu di u 2007 annantu à più di 9 000 Americani, 3,5 per centu di e donne anu disordine di manghjà (BED). U nome sona assai assai cum'è ciò ch'e facciu, ma secondu a definizione clinica - "manghjà più grande quantità di cibu di u normale durante un periodu di duie ore almenu duie volte à settimana per sei mesi" - Ùn sò micca qualificatu. (U mo hè più di 30-minute, quattru volte à u mese.) Allora perchè mi sentu sempre chì aghju un prublema?


In cerca di chiarimenti, aghju chjamatu Martin Binks, PhD, direttore di salute cumportamentale è di ricerca in u Duke Diet and Fitness Center in Durham, North Carolina. "Solu perchè ùn risponde micca à i criteri di diagnosticu ùn significa micca chì ùn soffri micca", m'hà assicuratu Binks. "Ci hè un cuntinuu alimentariu -" livelli varii di manghjà "discultramentu". I mini binges regulari, per esempiu [centinaie invece di migliaia di calorie in più à u ghjornu] aghjunghjenu eventualmente, è i danni psiculugichi è sanitarii ponu esse ancu più grandi ".

Pensu à e notti quandu sò statu sanu da a cena, ma ancu riesciutu à lupu sette o ottu Oreo. O pranzi quandu aghju manghjatu u mo sandwich in tempu record - dopu passu à e patatine fritte nantu à u piattu di u mo amicu. mi stringhje. Campà à l'orlu di un disordine alimentariu hè un locu difficiule per ritruvassi. Da una parte, ne sò abbastanza aperta cun l'amici. Quandu aghju urdinatu un altru hot dog dopu avè divuratu i mo primi dui, diventa un scherzu: "Induve mette quellu, u to big toe?" Avemu una bella risata, è dopu punteghjanu e so labbre cù tovaglioli mentre eu continuu à chow down. Per d 'altra banda, ci sò mumenti sulitariu quandu sò terrorizatu chì, se ùn possu micca cuntrullà qualcosa di basi cum'è manghjà, cumu si deve cuntrullà altri aspetti di l'adultu, cum'è pagà una ipoteka è cresce i zitelli? (Nisunu di quale ùn aghju ancu pruvatu.)


Hunger vs Head Games

I mo prublemi di manghjà sfidanu a psicoanalisi tradiziunale: ùn aghju avutu sperienze alimentarie traumatiche in i primi tempi in cui i genitori odiosi anu ritenutu u dessert cum'è punizione. Ùn aghju mai trattatu di rabbia cunsumendu una pizza extra-grande di crosta farcita. Eru un zitellu felice; a maiò parte di u tempu, sò un adultu felice. Dumandu à Binks ciò chì pensa ch'ellu provoca cumpurtamenti sfrenati. "A fame", dice.

Oh.

"Frà altri motivi, e persone chì restringenu e so diete si preparanu per bingeing", dice Binks. "Sparate per trè pranzi, cibi ricchi di fibre è merendelle ogni trè à quattru ore. Pianificà ciò chì manghjerete in anticipu vi face menu prubabile di cede à una brama improvvisa".

Pare giustu. Ma chì ne pensi di quelli tempi quandu aghju manghjatu fermu tuttu u ghjornu è sentu sempre a necessità di avè un terzu aiutu à cena? Sicuramente ùn hè micca a fame chì guidi quessi esempi di episodi di manghjà binge. Chjamu u numeru per a terapeuta Judith Matz, direttore di u Chicago Center for Overeating Overeating è coautore di The Diet Survivor's Handbook, per i so penseri. A nostra cunversazione va cusì.

Eiu: "Eccu u mo prublema: I binge, ma micca abbastanza per esse diagnosticatu cù BED".

Matz: "A manghjà eccessiva ti fa sentu culpèvule?"

Eiu: "Iè".

Matz: "Perchè pensate chì hè?"

Eiu: "Perchè ùn l'aghju micca da fà".

Matz: "Perchè pensate chì hè?"

Eiu : "Perchè aghju ingrassatu".

Matz: "Allora u prublema hè veramente a vostra paura di ingrassà."

Eiu: "Um... (à sè stessu: Hè?...) I guess so. Ma perchè averia da manghjà s'ellu ùn vulia micca ingrassà? Chì ùn sona micca assai intelligente ".

Matz cuntinueghja à dì ch'è no campemu in una cultura di fobia grassa, induve e donne si neganu l'alimenti "cattivu", chì si sferisce quandu ùn pudemu più suppurtà a privazione. Ripetisce ciò chì Binks stava dicendu: Se u vostru corpu si sente famitu, manghjarete più di ciò chì duverebbe. E dopu ... "U manghjà hè cumu eramu cunsulati da zitelli", dice Matz. (Ah! Sapia chì e cose di a zitiddina ghjunghjenu.) "Allora hè sensu chì l'avemu cunsulatu cum'è adulti. Dàmi un esempiu di quandu avete manghjatu fora di l'emozioni è micca a fame ". Pensu per un minutu, dopu dilli chì quandu u mo sposu è eiu aviamu in una relazione à longa distanza, di tantu in tantu mi bonghjardavamu dopu aviamu passatu un weekend inseme, è qualchì volta mi dumandava se era perchè l'aghju mancatu. (Quandu si tratta di manghjà emotivu, ùn credite micca à stu mitu.)

"Forse a sulitudine era un'emozione chì ùn era micca cunfortu, cusì avete cercatu un modu per distraisce sè stessu", dice. "Vi site vultatu versu l'alimentu, ma quandu erate bingeing probabilmente vi diciate quantu era grassu chì vi farà ingrassà è cumu si seria megliu à travaglià tutta a settimana è manghjà solu cibi" boni "..." (Cumu sa què ?!) "... ma induvinate chì? In questu, avete pigliatu u focu nantu à a vostra solitudine."

Wow. Bingeing per pudè stressà per esse grassu invece di stressà per esse solu. Hè messed up, ma abbastanza pussibule. Sò stancu di tutta st'analisi (avà sò perchè a ghjente si trova nantu à quelli divani), eppuru sò curiosa di ciò chì Matz pensa chì hè u megliu modu per rompe u ciclu. "A prossima volta chì ghjunghjite à manghjà, dumandatevi:" Aghju fame? ", Dice ella. "Se a risposta hè innò, hè sempre bè di manghjà, ma sappiate chì u fate per cunsulazione è piantà i rimproveri interni. Una volta chì vi date u permessu di manghjà, ùn averete nunda da sviate a vostra attenzione da u sensu chì prova à scappà". À a fine, dice, a bingeing perderà u so appellu. Forse. (Assuciatu: 10 Cose chì sta donna vole chì l'avia cunnisciuta à l'altitudine di u so disordine alimentariu)

Cascà da u Carru

Armatu di sti novi insights, mi svegliu u luni matina determinatu à avè una settimana senza episodii binge. I primi ghjorni sò bè. Segu i cunsiglii di Binks è trova chì manghjà piccule porzioni quattru o cinque volte à ghjornu mi impedisce di sentu privatu è chì aghju menu brame. Ùn hè mancu difficiuli di ricusà u suggerimentu di u mo amicu di esce per l'ali è a birra u mercuri sera; Aghju digià prughjettatu di cocilu un alimentu sanu di salmone, zucchine casserole è patate cotte.

Dopu ghjunghje u weekend. Conduceraghju quattru ore per visità a mo surella è aiutà la à dipinge a so nova casa. Partendu à 10 a.m. significa chì mi fermaraghju in strada per u pranzu. Mentre accelereghju longu à l'interstate, aghju cuminciatu à pianificà u pastu sanu chì averaghju in Metropolitana. Lattuga, pumati è furmagliu pocu grassu - "un sei inch, micca u pede longu. Versu 12 ore è mezu, u mo stomacu grugna; Tiro à a prossima uscita. Nisun Subway in vista, allora vultaghju in Wendy's. Penseraghju solu à uttene u pastu di i zitelli. (In cunnessione: Contà e calorie m'hà aiutatu à perde u pesu-Ma dopu aghju sviluppatu un disordine alimentariu)

"Un Baconator, fritte grandi, è un Vanilla Frosty", dicu in a scatula di l'altavoce. Apparentemente, cù a mo spazzola à denti, aghju lasciatu a mo forza di volontà in casa.

Inhale tuttu u pastu, mi frottu u ventre di Buddha è provu à ignurà a culpabilità chì m'ingutuppa per u restu di a vittura. Per aghjustà e cose, a mo surella ordina pizza per cena quella notte. Aghju dighjà arruvinatu a mo dieta per u ghjornu, mi dicu, preparendu mi per una gola-festa. In tempu record, inspiru cinque fette.

Una ora dopu, ùn possu più suppurtà mi. Sò un fiascu. Un fallimentu à manghjà cum'è una persona normale, è un fallimentu in a riforma di i mo cattivi abitudini. Dopu cena, mi stendu nantu à u lettu è cumincu à lagnà. A mo surella scuzzuleghja u capu à mè è prova à distrae mi da u mo dulore induvatu da mè stessu. "Chì stai travagliendu sti ghjorni?" dumanda ella. Aghju cuminciatu à ride in mezu à un gemitu. "Un articulu nantu à u manghjà binge".

M'arricordu chì Binks m'hà dettu chì u modu in cui mi sentu dopu à a bingeing hè impurtante è chì aghju da pruvà à allevà ogni culpabilità cù l'attività fisica. Una passeggiata veloce intornu à u bloccu ùn facilita micca esattamente u gonfiore, ma devu ammette chì, quandu aghju vultatu in casa, a culpabilità hè stata un pocu alleggerita. (L'eserciziu hà aiutatu sta donna à cunquistà ancu u so disordine alimentariu.)

Hè Bingeing in My Genes?

Di ritornu à u mo appartamentu, aghju scontru un studiu recente chì dice chì manghjà eccessivamente pò esse geneticu: I ricercatori di l'Università di Buffalo anu trovu chì e persone cun geneticamente menu recettori per a dopamina chimica chì si sentenu bè trovanu l'alimentu più gratificante chè e persone senza quellu genotipu. Dui di e mo zie avianu prublemi di pesu-tramindui sò stati sottumessi à una chirurgia di bypass gastricu. Mi dumandu se sentu l'effetti di u mo alburu genealogicu. Preferiscu, tuttavia, crede chì l'alimentu eccessivu sia in ultima istanza a mo decisione, ancu se assai pessima è dunque in a mo pussibilità di cuntrullà.

Ùn mi piace micca mi sentu culpevule o grassu. Ùn mi piace micca alluntanà a manu di u mo amicu da u mio stomacu dopu à un grande pranzu perchè mi vergogna ch'ellu li tocchi. Cum'è cù a maiò parte di i prublemi, bingeing ùn pò micca esse riparatu da a notte. "Dicu à i mo pazienti chì si tratta più di persistenza in u so sforzu ch'è di abbandunà u tacchinu fretu", dice Binks. "Ci hè u tempu per analizà u vostru mudellu alimentariu è capisce cumu superallu."

Una settimana dopu, durante a cena cù u mo amicu, aghju da a tavula per un aiutu extra di patate da a stufa. Canalizendu Matz, mi fermu è mi dumandu se aghju fame. A risposta hè innò, allora mi sentu torna è finiscu di parlallu di a mo ghjurnata, fieru di ùn manghjà solu per manghjà. Un picculu passu, ma almenu hè in a direzione ghjusta. (Relativu: Cumu cambià a mo dieta m'hà aiutatu à trattà cù l'ansietà)

Avà hè passatu un mese da a mo intervenzione autoimposta, è ancu se hè una lotta di tutti i ghjorni, pigliu pianu pianu u cuntrollu di u mo manghjà. Ùn feghju più l'alimenti cum'è boni o cattivi - u modu chì Matz dice chì simu cundiziunati à fà - ciò chì m'aiuta à sente menu culpevule sè cummandu e patatine fritte invece d'una insalata. Questu hà veramente curbed my cravings, perchè sò chì possu indulge se sceglite. L'alimentu messicanu hè sempre a mo criptonite, ma sò cunvinta chì hè simplicemente un cattivu abitudine: aghju manghjatu in i ristoranti messicani per tantu tempu, e mo mani sò praticamente programate per scaccià l'alimentu in bocca à l'arrivu. Allora aghju messu à travaglià per fà alcune mudificazioni: porzioni di mezza porzione, una margarita in menu è, oh, iè, a manu di u mo tippu appughjata romanticamente nantu à a mo anca prima chì ogni esempiu di un episodiu di binge eating accade, per ricurdà chì mi piacerebbe sentu. sexy cà gonfiatu.

Nip Your Next Binge Episode in the Bud

Curtailing un appetite fora di cuntrollu hè u primu passu versu uttene una maniglia di u vostru pesu. A prevenzione di un esempiu di episodiu di manghjà in bocca principia cù questi passi faciuli.

  • À a casa: Manghjate i vostri pranzi è spuntini mentre si senti à una tavola; serve l'alimentu da a stufa è mantene extra in a cucina. In questu modu, aiutà sè stessu à sicondi, esige alzà è marchjà à l'altra stanza.
  • In un Restaurant: Praticate à lascià qualchì alimentu nantu à u vostru piattu quandu site pienu cunfortu. Ùn aduprate micca i soldi cum'è scusa - paghete per una piacevule esperienza culinaria, per ùn finisce micca malatu. (Fate un sacchetta per cani se duverete, ma attenti à u raid di a frigorifera di mezzanotte.)
  • À una festa: "Pruvate à creà una barriera fisica trà sè stessu è qualsiasi articulu chì site tentatu", suggerisce Binks. "Sì i patatine fritte sò a vostra debulezza, empienu a suppa o ligumi prima di campionà u piattu di guacamole."

Rivista per

Publicità

Posti Affascinanti

10 Primi Sintomi di Dimenza

10 Primi Sintomi di Dimenza

PanoramicaA Dimenza hè una raccolta di intomi chì ponu accade per via di una varietà di po ibili malatie. I intomi di dimenzja includenu indebulimenti in u pen amentu, a cumunicazione ...
12 Benefici Scentificati di Meditazione

12 Benefici Scentificati di Meditazione

A meditazione hè u pruce u abituale di furmazione di a vo tra mente per fucalizza è redirige i vo tri pen eri.A popularità di a meditazione cre ce mentre più per one coprenu i o nu...