Strada di Sopravvivenza di u Surghjenti di u Bombardamentu di a Maratona di Boston
Cuntenutu
U 15 d'aprile di u 2013, Roseann Sdoia, 45 anni, si n'andò in Boylston Street per incuragisce l'amichi chì currianu in a Maratona di Boston. À 10 à 15 minuti da ghjunghje vicinu à a linea d'arrivu, una bomba hà sparatu. Sicondi dopu, in un tentativu di panicu per ghjunghje à a salvezza, hà pisatu un saccu chì cuntene un secondu splusivu, è a so vita cambiassi per sempre. (Leghjite quì u so affligente resocontu di u bumbardamentu di a Maratona di Boston di u 2013).
Avà un amputatu sopra à u ghjinochju, Sdoia cuntinua nantu à a longa strada per a recuperazione. Hà perseveratu per mesi di fisioterapia per amparà à camminà cù una gamba protesica di 10 libbra, è cumplementa a terapia cù allenamenti sottu a guida di u furmatore Justin Medeiros di West Newton Boston Sports Club. Cù l'aiutu di Medeiros hà rinfurzatu u core è a parte superiore di u corpu per pudè manuvrà megliu cù a protesi, è travaglia ancu versu u so ultimu scopu di corre torna.
In questu video, Sdoia riflette nantu à a so vita prima è dopu à u bumbardamentu di l'annu passatu, è ci dà un sguardu vicinu à u so prucessu di riabilitazione.
Un ringraziu speciale à Roseann Sdoia per sparta a so storia incredibile cù i nostri lettori, è ancu à u Boston Sports Club, Joshua Touster Photography è a Who Says I Can't Foundation per a so cooperazione in a produzzione di stu video.