"Brittany Runs a Marathon" hè u filmu in corsa chì ùn pudemu aspittà di vede
Cuntenutu
Giustu à tempu per u National Running Day, Amazon Studios hà abbandunatu un trailer per Brittany corre una maratona, un filmu annantu à una donna chì parte per corre in a Maratona di New York.
U filmu, chì si basa nantu à una storia vera nantu à un amicu di u direttore di u film Paul Downs Calaizzo, pare chì darà tutte e sensazioni. U trailer si apre cù Brittany (interpretata da Jillian Bell) chì cerca una prescrizione per Adderall è u so duttore suggerendu chì perde 55 libbre. Dopu avè truvatu chì l'abbonamenti in palestra sò assai caru (relatable), Brittany cumencia à correre fora è si mette in vista nantu à a Maratona di New York City.
Ùn pudete micca veramente ghjudicà un filmu per u so trailer, ma u filmu pare più sfumatu cà a tipica formula donna-perde-pesu-è-cambia-tuttu. Quandu u trailer avanza, Brittany faci pare chì perde u pesu. Tuttavia, una voce in avanti versu a fine di l'anteprima dice chì u so viaghju "ùn hè mai statu" di u so pesu; si trattava di "assumerse a respunsabilità" per ella stessa, suggerendu una ripresa generale più profonda. (Relativu: Amy Schumer riceve una reazione di vergogna per u corpu per via di u so novu filmu)
Una intervista cù u cast The Hollywood Reporter indica ancu chì a trasformazione di Brittany ùn hè micca ultimamente attribuita à i so cambiamenti fisichi in u filmu. "Scuprite chì quandu uttene quellu soldi, quella vittura, quellu corpu, quellu amicu, chì ùn site micca bè, perchè in realtà ùn era micca l'impetu per ciò chì avia bisognu di cambià. Avete bisognu di guarisce qualcosa à l'internu ", l'attrice Michaela Watkins hà rimarcatu durante l'entrevista. (Relativu: Quessi sò i 5 Best Books About Running)
In casu avete bisognu di più prova chì Brittany corre una maratona Serà bonu, u film hà ottenutu una critica positiva da Indiewire dopu u so debut in Sundance, è hà vintu un Premiu di u Pubbliku à u festival.
U filmu ghjunghjerà à i teatri pochi mesi prima di a vera Maratona di New York. Marcate u vostru calendariu avà per una data di liberazione di u 23 d'Agostu.