Prestazioni è utilità di Buriti
Cuntenutu
A pianta Buriti, cunnisciuta ancu cum'è Muriti, Miriti o palm-dos-brejos, hè una palma alta è abbundante in a regione di u cerrado, u Pantanal è l'Amazonia, è produce frutti chì sò gustosi è portanu parechji benefici per a salute cum'è antioxidanti è effetti energetichi, postu chì sò ricchi in calciu, ferru, proteine, putassiu, carotene, carboidrati è vitamina B è vitamina C.
Pudete cunsumà frutti Buritiin natura, è ancu in forma di pulpe, suchji, dolci è ghjacciu, chì ponu esse acquistati in fiere è mercati. Cù u fruttu, hè ancu pussibule di fà olii chì anu un valore medicinali, postu chì anu una parassita, guarigione è azzione energetica naturale, in più di avè proprietà idratanti è energizanti per a pelle è i capelli, essendu ottimi per aghjunghje prudutti di bellezza, cum'è creme, saponi è shampoo.
Buriti hè cunnisciutu ancu cù u so nome scientificuMauritia flexuosa, è da sta pianta hè sempre pussibule d'ottene cori di palma, linfa è legnu, chì ponu purtà parechji usi al di là di l'alimentu, cum'è l'artigianatu è a fabricazione di mobuli, per esempiu.
Per chì ghjè
I benefici di u fruttu Buriti è u so oliu includenu azzioni:
- Antioxidante, per esse riccu in carotene, esse capace di prevene l'invecchiamentu è e malatie cum'è u cancheru, e malatie cardiache è l'aterosclerosi;
- Aumenta a sazietà è stimula u funziunamentu di l'intestinu, perchè cuntene fibre;
- Energetica naturale;
- Antibattericu è vermifugiu;
- Idrata, rinforza è addulcisce i capelli;
- A pelle vitalizante, idratante è curativa;
- Addolcimentu di a pelle, chì pò aiutà in u trattamentu di malatie dermatologiche, cume a Psoriasi.
Inoltre, perchè hè riccu in vitamina C è antioxidanti, Buriti aiuta à rinfurzà u sistema immune. Scuprite più cunsiglii antioxidanti per migliurà a salute.
Altri usi di Buriti
In più di i vantaghji di u so fruttu, Buriti hà sempre assai usi, postu chì tutte e so parti ponu esse gode. Buriti pò furnisce cori di palma comestibili, chì hè abbastanza gustosu, ancu se pocu cunnisciutu in gastrunumia.
Da e so foglie, hè pussibule di pruduce una fibra largamente aduprata in l'artigianatu per fabricà sacchetti, cappelli, tappetti, amache, funi è coperture di tettu. Da a zanca di e foglie è di u legnu hè pussibule di fabricà mobuli.
Hè ancu pussibule di prufittà di a so sapa, da a quale u saccarosu pò esse estrattu, è, in più, da u so oliu è fiori, hè pussibule di fà vini.