Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 7 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Sittembre 2024
Anonim
A dieta mediterranea pò fà noi più felici ? - Vita Di Vita
A dieta mediterranea pò fà noi più felici ? - Vita Di Vita

Cuntenutu

Vive in una isula greca privata ùn pò micca esse in i carte per a maiò parte di noi, ma questu ùn significa micca chì ùn pudemu micca manghjà cum'è semu in vacanze in u Mediterraniu (senza lascià a casa). A ricerca suggerisce a dieta mediterranea cumposta principalmente di frutti è ligumi freschi, cereali integrali, fagioli, noci è sementi, erbe è spezie, è oliu d'oliva è cumplementata cù latticini occasionali, volatili, pesci è vinu russu - ùn prumove micca solu un corpu sano, ma pò rializà ancu noi più felici. A dieta hè stata prumessa da urganizazioni cum'è l'American Heart Association, a Clinica Mayo, è a Clinica Cleveland cum'è un pianu alimentariu sane per u core, di lotta contru u cancer, di prevenzione di a diabete. Ma pò ancu aumentà u nostru umore?

A Scienza


U studiu compara cumu l'alimenti di una dieta tradiziunale mediterranea (specificamente ligumi, frutta, oliu d'oliva, legumi è noce) influenzanu l'umore generale paragunatu à una dieta occidentale moderna pesante in dolci, soda è fast food. A prova si trova in u pudding (o l'humus). I participanti chì anu manghjatu assai frutti è ligumi freschi, oliu d'aliva, noci è legumi eranu assai più felici di quelli chì anu manghjatu di dessert, soda è fast food. Curiosamente, manghjà carne rossa è fast food mette e donne in gattivu umore, ma ùn pare micca influenzà l'omi. Hè da nutà chì i circadori ùn anu cuntrullatu per u cunsumu di granu - ch'elli sianu bianchi, integrali, o senza glutine - dunque ùn sapemu micca cumu u tippu o a quantità di granu manghjatu hà influenzatu questi risultati.

Pudemu Fidalla?

Forse. I ricercatori anu reclutatu circa 96.000 sughjetti da a chjesa Adventista in tutti i Stati Uniti per compilà un questionariu chì detalla a frequenza di manghjà certi alimenti in u corsu di un annu. I sughjetti sò stati reclutati è cumpletu questionarii trà u 2002 è u 2006 - ogni persona hà cumpletu u questionariu di freccia di l'alimentariu solu una volta. Circa 20.000 participanti sò stati selezziunati à casu da u gruppu per riempia un sondaghju di Schedule d'Affettu Pusitivu è Negativu (PANAS) in 2006. Di quellu numeru, 9.255 participanti anu tornatu l'indagine è sò stati inclusi in i risultati finali di u studiu. E duie inchieste sò state autodeclarate, dunque ci hè a pussibilità chì alcune risposte sianu pregiudiziali o falsi. E risposte parenu abbastanza in biancu è neru, ma quantu sò legittime queste conclusioni?


Mentre u gruppu di studiu era impurtante, includia solu un gruppu specificu di Americani. I sughjetti sò venuti da tuttu u paese, ma i ricercatori anu esclusu e persone di menu di 35 anni, fumatori, non-Adventisti, è chiunque di una etnia diversa da u neru o u biancu. I risultati puderanu esse sfarenti in altri paesi induve l'alimentu pò esse di qualità più alta o più bassa, o in e cumunità etniche o religiose cù stili di vita differenti. Malgradu u numaru tamantu di persone chì anu participatu, a debulezza principale di u studiu hè a mancanza di diversità.

U Takeaway

Indipendentemente da quale i circadori includenu è quale ùn anu micca, i risultati mostranu chì a dieta affetta definitivamente ciò chì ci sentimu. I grassi sani prisenti in a dieta mediterranea ponu esse a chjave per una bona umore. Cambiamenti in i livelli di BNDF, una proteina chì controlla parechje funzioni cerebrali, pò cuntribuisce à disordini mentali cum'è schizofrenia è depressione. I studii mostranu manghjà cibu riccu in acidi grassi omega-3-trovu in i pesci è alcune noci-ponu aiutà à stabilizà i livelli di BNDF. Un altru studiu hà testatu sta teoria nantu à l'omu è hà trovu chì i participanti cun depressione chì si sò attaccati à una dieta mediterranea anu avutu livelli sempre più alti di BNDF (i participanti senza una storia di depressione ùn anu sperimentatu cambiamenti in i livelli di BNDF).


Altri studii mostranu chì i frutti freschi, ligumi è assai verdi sò boni ancu per a salute mentale. I polifenoli, cumposti truvati in l'alimenti vegetali, ponu influenzà positivamente a cognizione di u cervellu. In un sondaggio di quasi 10 anni, i ricercatori anu trovu chì una maggiore assunzione di frutta è verdura era legata à probabilità più basse di disordini d'umore cum'è depressione, angoscia è ansietà.

U novu studiu hà qualchì limitazione, ma a priscinniri, i risultati sò un altru argumentu bonu in una longa storia di ricerca favurendu una dieta ricca di piante. Dunque pensate à abbandunà a robba trasfurmata è à frustà qualchì foglia d'uva ripiena per un stile di vita più sanu è felice. (Micca in foglie d'uva? Pruvate unu di sti pranzi per rinfurzà u vostru umore!)

Pruvate una dieta mediterranea ? Diteci a vostra presa in i cumenti sottu o tweet l'autore @SophBreene.

Più da Greatist.com:

23 Modi per Uttene Più da u Vostru Allenamentu

60 Blogs di Salute è Fitness Must-Lea per 2013

52 pasti sani chì pudete fà in 12 minuti o menu

Rivista per

Publicità

Ultimi Posti

Macchia acida-rapida

Macchia acida-rapida

A tinta acidu-rapida hè un te t di laburatoriu chì determina e un campione di ti utu, angue, o altra u tanza di u corpu hè infettatu da a batteria chì provoca a tuberculo i (TB) &#...
Dieta di diarrea di u viaghjatore

Dieta di diarrea di u viaghjatore

A diarrea di u viaghjatore cau a gabelli ciolti è acquo i. E per one ponu piglià a diarrea di u viaghjatore quandu vi itanu i lochi induve l'acqua ùn hè micca pulita o l'al...