Cume trattà a candidiasi recurrente (cronica)
Cuntenutu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Trattamentu naturale
- Sintomi di candidiasi cronica
- Candidiasi crònica in gravidanza
A candidiasi cronica hè caratterizata da l'occurrenza di 4 o più episodi di infezioni per e spezie di Candida sp. In u stessu annu. Generalmente, a candidiasi diventa cronica quandu a so causa ùn hè micca eliminata, essendu una situazione cumuna in casu di sistemi immunitari indeboliti.
A candidiasi cronica pò accade sia in donne sia in omi è pò causà sintomi sia in e regioni orali sia in quelle genitali, cume prurito, dolore è rossu di a regione genitale. Amparate à identificà a candidiasi in l'omi.
A candidiasi cronica hè curabile quandu hè pussibile eliminà a so causa è, dunque, u paziente deve esse sottumessu à u trattamentu raccomandatu da u duttore.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a candidiasi cronica deve esse iniziatu cù a ricerca di a causa di l'infezzione, affinchì più tardi, i rimedii adatti per ogni casu ponu esse prescritti. Di solitu u trattamentu per a candidiasi hè fattu cù pillule è, più spessu, unguenti, è hè capace di eliminà i sintomi causati da l'infezzione, essendu cunsideratu una cura superficiale, perchè ùn identifica micca a causa, è ci ponu esse novi episodi di candidiasi .
Cusì, u trattamentu per a candidiasi implica sia l'usu di medicinali sia un miglioramentu di l'abitudini alimentari è di vita, cume:
- Diminuisce u cunsumu di dolci, chì u zuccheru favurisce a crescita di u fungu;
- Aumenta u cunsumu di alimenti più nutritivi chì aiutanu à eliminà Candida;
- Evita di purtà panni troppu stretti;
- Eseguite l'igiene di a regione intima in una manera adatta;
- Asciugate bè l'area intima;
- Praticà attività fisiche.
U trattamentu medicamentu per a candidiasi hè l'usu di l'antifungale orale Fluconazole per 6 mesi una volta à a settimana o secondu cunsiglii medichi.
Trattamentu naturale
Una opzione di trattamentu naturale per a candidiasi hè u bagnu di sitz cù bicarbonatu, perchè prumove l'equilibriu di u pH di a vagina, impedendu a proliferazione di spezie di Candida sp.Vede cumu si face u trattamentu naturale per a candidiasi.
In più di u bagnu di sitz, cibi cù probiotici, cum'è u yogurt, ponu esse cunsumati, chì hà per scopu di rifornisce a flora vaginale, per esempiu, aumentendu a concentrazione di microorganismi chì mantenenu a salute di l'organu vaginale. Scuprite chì sò i migliori rimedii casani per a candidiasi.
Sintomi di candidiasi cronica
A candidiasi cronica pò accade in omi è donne è i sintomi sò listessi à quelli presentati in u primu episodiu di candidiasi, cume:
- Irritazione è prurite in a regione genitale;
- Dolore durante u cuntattu intimu;
- Scaricamentu biancu;
- Placche bianche nantu à u pene
Oltre à a regione genitale, e spezie Candida ponu causà segni è sintomi in a regione orale, cume:
- Placche bianche in bocca, lingua è gola;
- Dolore o sensazione di brusgiu quandu si ingolle.
U diagnosticu di candidiasi cronica hè di solitu fattu analizendu i sintomi da u ginecologu, in u casu di a donna, l'urologu, in u casu di l'omu, o u pediatre, in u casu di u zitellu è di u zitellu.
Candidiasi crònica in gravidanza
A candidiasi cronica in a gravidanza pò apparisce più spessu, perchè in questu periodu a donna soffre di parechji cambiamenti chì ponu indebulisce u sistema immunitariu o cambià u pH di a vagina, facilitendu u sviluppu di a candidiasi.
U trattamentu per a candidiasi cronica in gravidanza deve esse iniziatu u più prestu pussibule sottu a raccomandazione di u ginecologu o ostetricu, per evità a trasmissione à u zitellu durante a consegna. Inoltre, per evità l'apparizione di parechji episodi di candidiasi, a donna incinta deve purtà panni di cuttone chì ùn sò micca troppu stretti è chì anu una bona igiene corporale è orale.