A carne di cavallu hà più ferru è menu calorie cà u boiu
Cuntenutu
U cunsumu di carne di cavallu ùn hè micca dannusu per a salute, è l'acquistu di stu tippu di carne hè legale in a maiò parte di i paesi, cumpresu u Brasile.
In fatti, ci sò parechji paesi chì sò grandi cunsumatori di carne di cavallu, cum'è a Francia, a Germania o l'Italia, cunsumendulu in forma di bistecca o aduprendulu per preparà salcicce, salcicce, lasagne, bologna o hamburger, per esempiu.
Benefici di a Carne di Cavallu
A carne di cavallu hè assai simile à a vitedda, postu chì hà un culore rossu luminosu, tuttavia, paragunata à altri tippi di carne rossa, cum'è u porcu o a vitedda, hè ancu più nutritiva, avendu:
- Più acqua;
- Più ferru;
- Meno grassu: circa 2 à 3 grammi per 100g;
- Meno calorie.
Inoltre, stu tippu di carne hè più faciule da masticà è hà un gustu più dolce, è da qualchì tempu hè statu adupratu da parechji pruduttori di alimenti industrializati, chì anu generatu qualchì cuntruversia in Europa in u 2013.
Rischi di cunsumà carne di cavallu
A carne di cavallu pò esse dannosa quandu l'animali hà pigliatu grandi dosi di medicazione o steroidi anabolici per diventà più forti o per pruduce una quantità più grande di carne. Hè perchè tracce di sti medicamenti ponu esse presenti in a vostra carne, finendu ancu per esse cunsumati è danneghjanu a vostra salute.
Cusì, solu a carne prodotta da un allevatore accreditatu deve esse cunsumata, è i cavalli aduprati in razze, per esempiu, ùn devenu micca serve cum'è una fonte di carne.