Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
7 Benefici Pruvenuti per a Salute di e Noci di u Brasile - Nourrisson
7 Benefici Pruvenuti per a Salute di e Noci di u Brasile - Nourrisson

Cuntenutu

I noci di Brasile sò noci d'arburu originarii di a furesta amazzonica in Brasile, Bolivia è u Perù. A so struttura liscia, butirosa è u so gustu di noce sò tipicamente guditi crudi o sbiancati.

Queste noce sò densa di energia, altamente nutritive, è una di e fonti dietetiche più concentrate di u seleniu minerale.

Manghjà noce di Brasile pò prufittà di a vostra salute in parechje manere, cumpresu a regulazione di a to glàndula tiroidea, riducendu l'infiammazione, è sustenendu u vostru core, u cervellu è u sistema immunitariu.

Eccu 7 benefici pruvati per a salute è a nutrizione di e noci di u Brasile.

1. Pienu di nutrienti

I noci di Brasile sò assai nutritivi è densi d'energia.

Una porzione di 1 once (28 grammi) di noce di Brasile cuntene i seguenti nutrienti (, 2):

  • Calorie: 187
  • Proteine: 4,1 grammi
  • Grassu: 19 grammi
  • Carbs: 3,3 grammi
  • Fibra: 2,1 grammi
  • Seleniu: 988% di l'entrata quotidiana di riferenza (RDI)
  • Ramu: 55% di u RDI
  • Magnesiu: 33% di u
  • Fosforu: 30% di u RDI
  • Manganese: 17% di u RDI
  • Zinc: 10,5% di u RDI
  • Thiamine: 16% di u RDI
  • Vitamina E: 11% di u RDI

I noci brasiliani sò ricchi di seleniu, cù una sola noce chì cuntene 96 mcg, o 175% di u RDI. A maiò parte di l'altri noci furniscenu menu di 1 mcg, in media (3).


Inoltre, anu una concentrazione più alta di magnesiu, di ramu è di zingu chè a maiò parte di l'altri noci, ancu se a quantità esatta di questi nutrienti pò varià secondu u clima è u terrenu (3).

Infine, i noci di Brasile sò una surghjente surghjente di grassi sani. In fattu, u 36% di e grasse in e noci brasiliane sò 37% di acidi grassi poliinsaturi, un tipu di grassu chì hè statu dimustratu per benefiziu a salute di u core (,).

Riassuntu I noci brasiliani sò densi in energia è ricchi di grassi sani, seleniu, magnesiu, rame, fosforu, manganese, tiamina è vitamina E.

2. Riccu in seleniu

I noci di Brasile sò una ricca fonte di seleniu. In fatti, cuntenenu più di questu minerale ch'è qualsiasi altra noce cù una media di 96 mcg per noce. Tuttavia, alcuni imballanu quant'è 400 mcg per noce (, 3).

U RDI per u seleniu hè 55 mcg per ghjornu per adulti. Cusì, a noce media di u Brasile cuntene 175% di a quantità necessaria di stu minerale (, 2).

U seleniu hè un oligoelementu chì hè vitale per u funziunamentu currettu di u vostru corpu. Hè di primura per a to tiroide è influenza u vostru sistema immune è a crescita cellulare ().


Infatti, livelli più alti di seleniu sò stati ligati à una funzione immunitaria migliorata è risultati migliori per u cancheru, infezioni, sterilità, gravidanza, malatie cardiache è disordini d'umore ().

Benchì a carenza di seleniu sia rara, parechje persone in u mondu sanu anu un insuffiziu di assunzione di seleniu per un funziunamentu ottimale. Per esempiu, u statutu di seleniu subottimu hè statu trovu in e persone in tutta l'Europa, u Regnu Unitu è ​​u Mediu Oriente ().

E noci di Brasile sò un modu altamente efficace per mantene o aumentà a vostra assunzione di seleniu. In fattu, un studiu in 60 persone hà trovu chì manghjà duie noce di Brasile per ghjornu era efficace quant'è piglià un supplementu di seleniu per elevà i livelli di seleniu ().

Riassuntu I noci di Brasile sò ricchi di seleniu. Una noce pò cuntene 175% di u RDI. U seleniu hè un oligoelementu essenziale chì hè vitale per u vostru sistema immune, a glàndula tiroidea è a crescita cellulare.

3. Supporta a funzione tiroidea

A vostra tiroide hè una piccula ghiandula in forma di farfalla chì si trova in a vostra gola. Secreta parechji ormoni chì sò essenziali per a crescita, u metabolismu è a regulazione di a temperatura di u corpu.


U tissutu tiroideu hà a più alta concentrazione di seleniu, postu chì hè necessariu per a produzzione di l'ormone tiroide T3, è ancu di proteine ​​chì pruteggenu a to tiroide da i danni (,).

Un ingaghjamentu bassu di seleniu pò purtà à danni cellulari, ridutta attività di tiroide è disordini autoimmuni cum'è a tiroidite di Hashimoto è a malatia di Graves. Pò dinò aumentà u risicu di u cancheru di a tiroide (,).

Un grande studiu in Cina hà dimustratu chì e persone cun bassi livelli di seleniu anu avutu una prevalenza significativamente più alta di malattie tiroidee, cume l'ipotiroïdismu, a tiroidite è una tiroide allargata, paragunatu à quelli cun livelli normali ().

Questa mette in evidenza l'importanza di uttene una adatta adenzione di seleniu. Solu una noce di Brasile per ghjornu deve furnisce abbastanza seleniu per mantene una funzione tiroidea adatta ().

Riassuntu A vostra glàndula tiroidea produce ormoni chì sò necessarii per a crescita, u metabolismu è a regulazione di a temperatura di u corpu. Una noce di Brasile cuntene abbastanza seleniu per sustene a produzzione di ormoni tiroidiali è proteine ​​chì pruteggenu a to tiroide.

4. Pò aiutà quelli chì anu disordini di a tiroide

Oltre à assicurà una funzione tiroidea adatta, u seleniu pò migliurà i sintomi in e persone chì anu disordini di a tiroide.

A tiroidite di Hashimoto hè un disordine autoimmune induve u tessutu tiroidale hè distruttu gradualmente, purtendu à l'ipotiroïdismu è à una serie di sintomi cum'è fatica, aumento di pesu è sensazione di freddo.

Parechje riviste anu trovu chì u supplementu cù u seleniu pò migliurà a funzione immune è l'umore in e persone cù a tiroidite di Hashimoto (, 13,).

Tuttavia, duie altre riviste anu cunclusu chì ùn ci hè abbastanza evidenze per determinà u rolu di u seleniu in u trattamentu di a malattia. Dunque, più ricerca hè necessaria (,).

Intantu, a malatia di Graves hè un disordine di a tiroide induve si produce troppu ormone di a tiroide, purtendu à sintomi cum'è perdita di pesu, debolezza, prublemi di sonnu è ochji sburlati.

I studii anu dimostratu chì u supplementu di seleniu pò migliurà a funzione tiroidea è ritardà a progressione di certi sintomi in e persone cun sta malattia. Tuttavia, più ricerca hè necessaria ().

Nisun studiu hà investigatu l'usu di e nuciole di u Brasile cum'è fonte di seleniu, specificamente, in e persone cù tiroidite o malattia di Graves. Tuttavia, inclusi in a vostra dieta pò esse un bonu modu per assicurà chì u vostru statutu di seleniu sia adeguatu.

Riassuntu U supplementu cù u seleniu pò prufittà di e persone cun disordini di a tiroide cum'è a tiroidite di Hashimoto è a malatia di Graves. Eppuru, sò necessarie ulteriori ricerche.

5. Pò riduce l'infiammazione

I noci di Brasile sò ricchi in antioxidanti, chì sò sostanze chì aiutanu à mantene e vostre cellule sane. Facenu questu cummattendu i danni causati da molecule reattive chjamate radicali liberi.

I noci di Brasile cuntenenu parechji antioxidanti, cumpresu u seleniu, a vitamina E è i fenoli cum'è l'acidu gallicu è l'acidu ellagicu (3).

U seleniu aumenta i livelli di un enzima cunnisciutu cum'è glutathione perossidasa (GPx), chì aiuta à riduce l'infiammazione è prutege u vostru corpu da u stress ossidativu - un sbilanciu trà antioxidanti è radicali liberi chì pò purtà à danni cellulari (,,).

L'effetti antiinflamatori di i noci di u Brasile ponu esse ottenuti da dosi singole, grandi è da dosi chjuche per un periodu più longu.

Un studiu in 10 persone hà nutatu chì una sola porzione di 20 o 50 grammi (4 o 10 noci, rispettivamente) hà riduttu significativamente un numeru di marcatori infiammatori, cumprese l'interleuchina-6 (IL-6) è u fattore di necrosi tumorale alfa (TNF-alfa ) ().

Un altru studiu di trè mesi hà datu à e persone sottumessu trattamentu per fallimentu renale una noce brasiliana per ghjornu. Hà trovu chì i so livelli di seleniu è GPx avianu aumentatu, mentre i so livelli di marcatori infiammatori è di colesterolu avianu diminuitu significativamente ().

Tuttavia, studii di seguitu anu osservatu chì una volta chì a ghjente hà smessu di manghjà noce di Brasile, queste misure sò tornate à i so livelli originali. Questa dimostra chì i cambiamenti dietetichi à longu andà sò necessarii per sfruttà i benefici di e noci di Brasile (,).

Riassuntu I noci di Brasile cuntenenu antioxidanti cum'è seleniu, vitamina E è fenoli. Una sola noce per ghjornu pò purtà à una inflamazioni ridutta. Tuttavia, a vostra assunzione deve esse coerente per cuntinuà à sperimentà u benefiziu.

6. Bonu per u vostru core

I noci di Brasile cuntenenu acidi grassi sani per u core, cum'è i grassi poliinsaturi, è sò ricchi di antioxidanti, minerali è fibre, chì ponu aiutà à calà u risicu di malatie cardiache (25).

Un studiu in 10 adulti sani hà investigatu l'effetti di manghjà noce di Brasile nantu à i livelli di colesterolu. Li dete 5, 20 o 50 grammi di noce di Brasile o un placebo.

Dopu à 9 ore, u gruppu chì hà ricevutu una porzione di 20 o 50 grammi avia livelli più bassi di colesterolu LDL (cattivu) è livelli più alti di colesterolu HDL (bonu), paragunatu à i gruppi chì anu ricevutu dosi più basse ().

Un altru studiu hà analizatu l'effetti di manghjà noce di Brasile in persone obese cun carenza di seleniu chì eranu sottumessi à trattamentu per a malattia renale.

Hà trovu chì manghjà noci di Brasile chì cuntenenu 290 mcg di seleniu à ghjornu per 8 settimane aumentavanu significativamente i livelli di colesterolu HDL. Migliurà i vostri livelli di colesterolu HDL pò diminuisce u risicu di malatie cardiache ().

Inoltre, un studiu di 16 settimane in adolescenti obesi hà osservatu chì manghjà 15-25 grammi di noce di Brasile per ghjornu hà miglioratu a funzione di i vasi sanguini è hà riduttu i livelli di colesterolu LDL è trigliceridi ().

L'effetti di e nuciole di Brasile nantu à a salute di u core sò prometenti. Tuttavia, una ricerca ulteriore hè necessaria per determinà a dose ottimale è chì popolazioni puderanu cogliere i più grandi benefici.

Riassuntu Manghjà noce di Brasile pò aumentà a salute di u vostru core riducendu u colesterolu LDL (cattivu), aumentendu u colesterolu HDL (bonu) è migliurendu a funzione di i vasi sanguini.

7. Pò esse bonu per u vostru cervellu

I noci di Brasile cuntenenu àcitu ellagicu è seleniu, chì tramindui ponu prufittà u vostru cervellu.

L'acidu ellagicu hè un tipu di polifenolu in i noci brasiliani. Hà pruprietà antiossidanti è antiinflamatorie chì ponu avè effetti protettivi è antidepressivi nantu à u vostru cervellu (,,).

U seleniu pò ancu ghjucà un rolu in a salute di u cervellu agendu da antioxidante ().

In un studiu, l'adulti anziani cù indebulimentu mentale anu manghjatu una noce di Brasile per ghjornu durante sei mesi. Oltre à avè sperimentatu livelli di seleniu aumentati, anu mostratu una fluidità verbale migliorata è una funzione mentale ().

I livelli bassi di seleniu sò assuciati à malatie neurodegenerative cume Alzheimer è Parkinson, dunque assicurà una ingesta adeguata hè impurtante (,).

In più, certe ricerche suggerenu chì u cumplementu cù u seleniu pò aiutà à mediare un umore poveru, chì hè significativamente assuciatu à una assunzione inadeguata di seleniu. Tuttavia, i risultati sò cunflitti, è sò necessarie ulteriori ricerche (,).

Riassuntu E noci di Brasile cuntenenu àcitu ellagicu, chì pò avè effetti prutettori annantu à u vostru cervellu. Inoltre, u seleniu pò riduce u risicu di alcune malatie cerebrali è migliurà e prestazioni mentali è l'umore. Eppuru, sò necessarie ulteriori ricerche.

Rischi per a salute di manghjà noce di Brasile

E noci di u Brasile offrenu certi benefici impressiunali per a salute, ma manghjà troppu pò esse dannosu.

In fattu, una ingesta di 5.000 mcg di seleniu, chì hè a quantità in circa 50 noci di Brasile di dimensioni medie, pò purtà à tossicità. Sta cundizione periculosa hè cunnisciuta cum'è selenosi è pò causà prublemi di respirazione, attaccu di core, è fallimentu renale ().

Inoltre, troppu seleniu, in particulare da i supplementi, hè statu ligatu à un risicu aumentatu di diabete è di cancheru di prostata (,,).

Tuttavia, e cumunità in l'Amazonia cù diete tradiziunali chì sò naturalmente ricche di seleniu ùn anu mostratu effetti negativi o segni di tossicità da u seleniu ().

Tuttavia, hè impurtante limità a vostra assunzione quotidiana di noce di Brasile.

U livellu superiore di assunzione di seleniu per adulti hè 400 mcg per ghjornu. Per questa ragione, hè impurtante ùn manghjà troppu noci di Brasile è verificà e etichette nutrizionali per u cuntenutu di seleniu.

Limità a vostra assunzione à una à trè noce di Brasile per ghjornu hè un modu intelligente per evità di cunsumà troppu seleniu (25).

Inoltre, quelli chì anu allergie à a noce ponu esse allergici à e noce di Brasile è anu bisognu di evitàle.

Riassuntu A tossicità da u seleniu hè una cundizione rara ma periculosa, chì pò periculà a vita. U livellu di assunzione superiore sicura per u seleniu hè 400 mcg. Hè impurtante di limità a vostra ingesta à 1-3 noci di u Brasile per ghjornu o verificà quantu seleniu hè in i noci chì cumprate.

U fondu

I noci di Brasile sò putenze nutrizionali, chì furniscenu grassi sani, antioxidanti, vitamine è minerali. Sò particularmente ricchi di seleniu, un minerale cù putenti prupietà antioxidanti.

Manghjà noce di Brasile pò riduce l'infiammazione, sustene a funzione cerebrale, è migliurà a vostra funzione tiroidea è a salute di u core.

Per evità di cunsumà troppu seleniu, limitate a vostra assunzione à una à trè noce di Brasile per ghjornu.

Publicazioni

Stu Blogger Mustrà Quantu Stringhje u Culu Pò Cambià A Sua Aspettu

Stu Blogger Mustrà Quantu Stringhje u Culu Pò Cambià A Sua Aspettu

Loui e Aubery hè una fitfluencer france e di 20 anni chì i occupa di dimu trà quantu una vita ana pò e e uper divertente è faciule è fate co e chì amate. Capi ce anc...
Divertimentu in i Vostri Allenamenti di Fitness

Divertimentu in i Vostri Allenamenti di Fitness

In più, tu approcciu ùn funziona in ogni modu. Invece di per eguite l'autonegazione cupa è noio a, aduttate trategie più piacevuli: empre chì ia pu ibule, andate in bicicl...