Aumento di pesu veloce: 9 cause principali è cosa fà
Cuntenutu
- 1. Ritenimentu di liquidi
- 2. Età
- 3. Prublemi ormonali
- 4. Stipsi
- 5. Usu di medicinali
- 6. Insonnia
- 7. Stress, depressione è ansietà
- 8. Mancanza di nutrienti
- 9. Gravidanza
L'aumento di pesu accade rapidamente è inaspettatamente soprattuttu quandu hè legatu à i cambiamenti ormonali, u stress, l'usu di i medicamenti, o a ménopause per esempiu, in cui pò esse una diminuzione di u metabolismu è un aumentu di l'accumulazione di grassu. U cunsumu alimenti chì acceleranu u vostru metabolismu pò aiutà à diminuisce l'aumento di pesu indesideratu in questi casi. Cunnosce l'alimenti chì acceleranu u metabolismu.
Dunque, se l'aumentu di pesu hè percepitu inaspettatamente, ancu s'ellu ci hè eserciziu è abitudini alimentari sani, hè impurtante cunsultà cù u duttore, se site sott'à trattamentu di droga, s'ellu ci hè un'altra medicina alternativa chì hà menu effetti collaterali. spesa energetica cù più attività fisica.
E cause principali di u rapidu guadagnu di pesu sò:
1. Ritenimentu di liquidi
A ritenzione di fluidi pò purtà à un ingrossu di pesu per via di l'accumulazione di fluidu in e cellule, chì pò accadere per via di una dieta ricca in sodiu, bassa assunzione d'acqua, l'usu di qualchi medicamentu è per qualchì prublema di salute, cum'è prublemi cardiaci, disordini di a tiroide , malatie di reni è di fegatu, per esempiu.
Cosa da fà: Se si nota un gonfiore, unu di i modi per diminuisce u gonfiore hè per mezu di u drenaggiu linfaticu, chì hè un tipu di massaggio delicatu chì pò esse fattu manualmente o cù apparecchiature specifiche è chì stimula a circolazione linfatica, permettendu à i fluidi trattenuti di esse diretti in u sangue è eliminatu in l'urina, ma hè impurtante andà à u duttore per chì a causa di a retenzione di fluidi pò esse identificata è u trattamentu cuminciatu.
Un altru modu per riduce u gonfiore causatu da a ritenzione di fluidi hè cù u cunsumu di tè chì anu un effettu diureticu o medicazione, chì devenu esse indicatu da u duttore, in più di a pratica regulare di esercizii fisichi cumbinati cù una dieta sana è bassa in sale. .
2. Età
L'età hè una causa maiò di un ingrossu di pesu rapidu è involuntariu. Questu hè chì cù l'età avanzata, u metabolismu diventa più lente, vale à dì, u corpu hà più difficoltà à brucia u grassu, causendu chì sia conservatu per più tempu, purtendu à l'aumento di pesu.
In u casu di e donne, per esempiu, a ménopause, chì accade di solitu da l'età di 40 anni, pò ancu purtà à un ingrossu di pesu, postu chì ci hè una diminuzione di a produzzione di ormoni femminili, chì porta à a ritenzione di fluidi è, di conseguenza, à un aumentu in Pesu. Vede tuttu di a menopausa.
Cosa da fà: Per riduce l'effetti di i cambiamenti ormonali è metabolichi chì accadenu in u corpu per via di l'anzianu, hè impurtante avè abitudini sane, cù a pratica di esercizii è una dieta equilibrata. In certi casi, u ginecologu pò raccomandà à a donna di fà una sostituzione ormonale per diminuisce i sintomi di a menopausa.
3. Prublemi ormonali
U cambiamentu di a produzzione di certi ormoni pò purtà à un rapidu guadagnu di pesu, cum'è l'ipotiroïdismu, chì hè carattarizatu da cambiamenti in a tiroide chì portanu à una diminuzione di a produzzione di ormoni T3 è T4, chì aiutanu u metabolismu furnendu l'energia necessaria per u funziunamentu currettu di l'urganisimu. Cusì, cù a diminuzione di a produzzione di ormoni tiroidiali, ci hè una diminuzione di u metabolismu, una stanchezza eccessiva è l'accumulazione di grassu, chì prumove un rapidu guadagnu di pesu.
Cosa da fà: In casu d'ipotiroïdismu, per esempiu, se qualchì sintomu chì indica sta cundizione hè nutatu, hè cunsigliatu d'andà à u duttore per urdinà testi chì indicanu a quantità di ormoni produtti da a tiroide è, cusì, hè pussibile cunclude u diagnosticu è inizià u trattamentu. U trattamentu per questi casi si face di solitu cù a sustituzione di l'hormone T4, chì deve esse pigliatu à stomacu vacante almenu 20 minuti prima di colazione o secondu l'orientazione di l'endocrinologu.
4. Stipsi
A stipazione, chjamata dinò stipsi o stinzia, hè carattarizata da una diminuzione di a frequenza di i muvimenti intestinali è quandu accade, e feci sò secche è dure, ciò chì favurisce l'apparizione di emorroidi, per esempiu. A causa di a mancanza di movimenti intestinali, e feci sò accumulate, chì crea una sensazione di gonfiore è di guadagnu di pesu.
Se a stinzia hè persistente o hè accumpagnata da altri sintomi, cum'è sanguinamentu quandu si defeca, presenza di mucus in feci o emorroidi, hè impurtante cunsultà un gastroenterologu.
Cosa da fà: L'intestinu intrappulatu hè principalmente dovutu à una poca ingestione di fibre è à a mancanza di attività fisica. Cusì, hè necessariu migliurà l'abitudini alimentarii, dendu preferenza à u cunsumu d'alimenti ricchi di fibre, in più di a pratica di esercizii fisichi di modu regulare.
Scuprite u video seguente per alcuni cunsiglii per migliurà a funzione di l'intestione è prevene u stinimentu:
5. Usu di medicinali
L'usu prolungatu di qualchi medicamentu pò purtà à l'aumentu di pesu. In u casu di i corticosteroidi, per esempiu, chì sò droghe generalmente raccomandate in u trattamentu di i prucessi infiammatori cronici, l'usu costante pò alterà u metabolismu di i grassi, dendu à a distribuzione irregulare di i grassi in u corpu è l'aumento di pesu, in più di a diminuzione di a massa musculare è cambiamenti in l'intestinu è u stomacu.
Cosa da fà: L'aumento di pesu varieghja da una persona à l'altra, ma se a persona si sente assai scomoda, si consiglia di cunsultà u vostru duttore per circà alternative di trattamentu. Hè impurtante ùn interrompe l'usu di u medicamentu senza prima cunsultà u duttore, postu chì ci pò esse una regressione o un peghju di a situazione clinica.
6. Insonnia
L'insonnia, chì hè un disordine di u sonnu caratterizatu da difficultà à dorme o da dorme, pò causà un ingrossu di pesu rapidamente è involuntariamente à causa di u fattu chì l'ormone rispunsevule per u sonnu, a melatonina, quandu ùn hè micca prodotta o prodotta in quantità piccole, diminuisce u prucessu di combustione di grassu da crescenu u pesu.
Inoltre, in cunsequenza di e notti insonnii, ci hè una diminuzione di a produzzione di l'ormone rispunsevule per a sensazione di sazietà, a leptina, chì face chì a persona continuessi à manghjà è, di cunsiguenza, di ingrassà.
Cosa da fà: Unu di l'attitudini per luttà contr'à l'insonnia hè l'igiene di u sonnu, vale à dì, pruvate à svegliarvi in listessu tempu, evitate di dorme di ghjornu è evitate di tuccà u vostru telefuninu o di guardà a televisione almenu 1 ora prima di dorme. Inoltre, pudete beie tè cù proprietà calmanti di notte, cum'è u tè di camomilla, per esempiu, perchè aiuta à calmà è à migliurà a qualità di u sonnu. Vede ancu 4 metudi di terapia di u sonnu per un sonnu megliu.
7. Stress, depressione è ansietà
In situazione di stress è ansietà, per esempiu, a tensione risentita in permanenza pò fà chì a persona cerchi alimenti chì garantiscenu a sensazione di piacè è di benessere, cum'è in l'alimenti dolci, per esempiu, chì pò purtà à guadagnà pesu.
In u casu di depressione, cume ci hè una diminuzione di a vuluntà è di l'interessu à fà attività di u ghjornu, cumpresa attività fisica, a ricerca di un sintimu di benessere porta à un cunsumu più grande di cioccolatini è dolci, per esempiu, in l'aumentu di pesu.
Cosa da fà: Hè impurtante di cercà aiutu da un psicologu o psichiatre per identificà a causa chì porta à l'ansietà, u stress o a depressione, è chì u trattamentu adattatu per ogni casu pò esse iniziatu. A maiò parte di u tempu, l'identificazione di u prublema chì innesca queste situazioni hè sufficiente per aiutà a persona à luttà contr'à questu. Inoltre, hè impurtante chì a persona pratichi attività chì prumove u so benessere, cume a lettura di un libru, surtendu cù l'amichi è praticendu attività à l'aria aperta, per esempiu.
8. Mancanza di nutrienti
Unu di i sintomi di mancanza di nutrienti hè una stanchezza eccessiva è a mancanza di vuluntà di fà attività cutidiane. Cusì, a fatica pò fà chì a persona ùn sia disposta o micca à esercità, ciò chì face chì u metabolismu rallenti è chì si faci un ingrossu di pesu.
A mancanza di nutrienti pò accade per via di u cunsumu di alimenti nutritivamente poveri, di una dieta pocu variata o per l'incapacità di u corpu à assorbe questi nutrienti ancu s'ellu ci hè una dieta adatta.
Cosa da fà: In questi casi, hè impurtante prestà attenzione à l'alimentu è cercà aiutu nutrizionale in modo chì una dieta equilibrata sia raccomandata è chì soddisfi i bisogni nutrizionali. Scopre i benefici di una alimentazione sana.
9. Gravidanza
Hè nurmale chì l'aumentu di pesu in gravidanza si faci per via di u sviluppu di u criaturu è di l'aumentu di a quantità di cibu chì deve esse cunsumatu, postu chì deve esse abbastanza per nutrisce a mamma è u criaturu.
Cosa da fà: Ancu se hè normale guadagnà pesu durante a gravidanza, hè impurtante chì e donne fessinu attenzione à ciò chì manghjanu, postu chì una dieta disorganizzata o nutrizionalmente povera pò causà diabete gestazionale è pressione sanguigna alta durante a gravidanza, per esempiu, chì pò mette a vita di mamma è zitellu in periculu.
Hè raccomandatu chì a donna sia accumpagnata da l'ostetricu è da u nutrizziunistu durante a gravidanza per evità un eccessu di pesu o u cunsumu di alimenti inutili per u zitellu. Vede alcuni consiglii per u cuntrollu di pesu durante a gravidanza in u video seguente: