U CDC farà una riunione d'urgenza annantu à l'infiammazione cardiaca dopu à i vaccini COVID-19
![U CDC farà una riunione d'urgenza annantu à l'infiammazione cardiaca dopu à i vaccini COVID-19 - Vita Di Vita U CDC farà una riunione d'urgenza annantu à l'infiammazione cardiaca dopu à i vaccini COVID-19 - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie anu annunziatu ghjovi chì tenerà una riunione d'urgenza per discute un numeru significativu di segnalazioni d'infiammazione cardiaca in e persone chì anu ricevutu i vaccini Pfizer è Moderna COVID-19. A riunione, chì si ferà u venneri 18 di ghjugnu, includerà un aghjurnamentu di a sicurezza di i vaccini in vista di i casi signalati, secondu un prughjettu di l'agenda chì u CDC hà publicatu in u so situ web. (Relativu: Quantu hè efficace u vaccinu COVID-19?)
Sì avà avà intesu parlà di l'infiammazione di u core in riferimentu à u vaccinu COVID-19, a prima cosa chì duvete sapè hè chì i casi segnalati custituiscenu un pezzu di quelli chì anu ricevutu almenu una dosa di i vaccini: 475 fora di i più di 172 milioni di persone, per esse esatti. È 226 di questi 475 casi soddisfanu i requisiti per a "definizione di casu di travagliu" di CDC di miocardite o pericardite (i dui tippi d'infiammazione cardiaca riportati), chì specifica certi sintomi è risultati di test chì deve esse accadutu per u casu per qualificà. Per esempiu, u CDC definisce a pericardite acuta cum'è avè almenu duie "caratteristiche cliniche" nuove o peghju: dolore toracicu acutu, frottu pericardicu in un esame (alias un sonu specificu pruduttu da a cundizione), è ancu certi risultati da un EKG o MRI.
![](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/the-cdc-will-hold-an-emergency-meeting-about-heart-inflammation-following-covid-19-vaccines.webp)
Ogni persona avia ricevutu i vaccini Pfizer o Moderna basati in mRNA - tramindui chì funzionanu codificandu a proteina spike nantu à a superficia di u virus chì provoca COVID-19, inducendu u corpu à sviluppà anticorpi contr'à COVID-19. A maiò parte di i casi segnalati sò stati in ghjovani masci di età 16 o più vechja, è i sintomi (più nantu à quelli sottu) si presentanu tipicamente parechji ghjorni dopu avè ricevutu una dose di u vaccinu. (Assuciatu: Cosa significa veramente un risultatu di test di anticorpi di coronavirus pusitivu?)
A miocarditis hè una inflamazioni di u musculu di u cori, mentre chì a pericarditis hè una inflamazioni di u saccu di tissutu chì circundanu u core, secondu a Mayo Clinic. I sintomi di i dui tippi di infiammazione includenu u dolore di u torace, a mancanza di respiro, è un rapidu, battimentu di u core, secondu u CDC. Sì avete mai avutu i sintomi di miocardite o pericarditis, avete da vede un duttore immediatamente, indipendentemente da s'ellu hè statu vaccinatu. A cundizione pò varià in gravità, da casi lievi chì ponu andà senza trattamentu à i più gravi, chì ponu causà potenzialmente altri prublemi di salute, cum'è aritmia (un prublema chì affetta a frequenza di i battiti di u vostru core) o complicazioni pulmonari, secondu a Istituti Naziunali di Salute. (Assuciatu: Pudete bisognu di una terza dosa di u Vaccinu COVID-19)
U pensamentu di una "reunione d'emergenza" annantu à a vacuna COVID-19 puderia esse allarmante se avete recentemente inoculatu o avete piani. Ma à questu puntu, u CDC hè sempre in traccia di scopre di più nantu à se i casi d'infiammazione puderianu esse risultati da u vaccinu. L'urganizazione cuntinueghja à ricumandà chì tutti 12 anni è più vechji ricevenu un vaccinu COVID-19 postu chì i benefizii parenu sempre supere i risichi. (È FWIW, COVID-19 stessu hè una causa potenziale di miocardite.) In altre parolle, ùn hè micca necessariu annullà u vostru appuntamentu à a luce di sta nutizia.