Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
Night
Video: Night

Cuntenutu

L'epatite C cronica affetta più di 3 milioni di persone solu in i Stati Uniti. E celebrità ùn sò micca eccessione.

Stu virus potenzialmente periculosu per a vita infetta u fegatu. U virus hè trasmessu in u sangue è pò esse passatu da una persona à l'altra.

Alcuni modi cumuni chì e persone piglianu u virus sò attraversu trasfusioni di sangue, iniezione di droghe, tatuaggi è piercing. Parechji di quelli infettati da l'epatite C ùn sanu micca cumu l'anu avutu.

Una preoccupazione maiò per e persone cù l'epatite C hè u dannu di u fegatu. Cù u tempu l'epatite C pò causà infiammazione è gonfiore di u fegatu, è chì pò purtà à cirrosi.

A volte, u sistema immunitariu pò alluntanà u virus di l'epatite C da solu. Ci hè ancu parechji medicamenti antivirali chì ponu curà l'epatite C.

Sì avete l'epatite C, cunduce un stile di vita sanu è mantene un pesu cunfortu cù a dieta è l'eserciziu pò aiutà assai u vostru corpu à guarisce.

Leghje per vede cumu queste celebrità anu gestitu u so diagnosticu di l'epatite C.


Anthony Kiedis

Anthony Kiedis hè u cantante di The Red Hot Chili Peppers. Stu rocker riformatu di festa dura hè u zitellu poster per una vita sana, secondu a rivista Men's Fitness è altre publicazioni di fitness.

Avà in a so fine di l'anni 50, hè vegetarianu è sfida i stereotipi legati à l'età sfidendusi constantemente fisicamente. Per esempiu, per u so 50esimu anniversariu, hà pigliatu u surf.

Kiedis hà fattu una longa strada da u so diagnosticu di epatite C in l'anni 90. Attribuisce a fonte di a so infezzione à l'usu di droghe per via endovenosa.

"Hè stranu, eru un supravvivente è cusì vulia esse una parte di a vita mentre circava di stuzzicà a vita chì era in mè. Aviu sta dualità di pruvà à tumbà mi cù droghe, dopu manghjà veramente un bonu cibu è esercitassi è andà à nuà è pruvà à esse una parte di a vita. Aviu sempre andatu avanti è avanti à qualchì livellu ".


- Anthony Kiedis, da u so libru "Scar Tissue"

Pamela Anderson

L'anziana stella di Baywatch è attivista per l'animali si hè dichjarata guarita di a malatia à a caduta di u 2015.

Anderson hè statu infettatu da u virus in l'anni 90 da l'ex-maritu rocker Tommy Lee. Tramindui sò avà guariti di u virus.

Finu à u 2013, l'epatite C era cunsiderata incurabile. À u mumentu di a dichjarazione d'Anderson di una cura, ci era una certa polemica nantu à a dispunibilità è u costu elevatu di e droghe chì ponu purtà à una cura.

Mentre più droghe per trattà u VHC sò dispunibuli avà, fermanu custosi. Tuttavia, u costu di sti medicamenti potenzialmente salvatori pò esse coperto da prugrammi d'assicuranza o di assistenza à i pazienti.

"Pensu chì qualchissia chì lotta cù una malattia chì dicenu chì pudete campà hè sempre - ghjoca sempre in parechje decisioni in a vostra vita", hà dettu. «Vint'anni fà m'anu dettu ch'e morgu in 10 anni. E 10 anni dopu, mi anu dettu chì puderia riesce à campà cun ella è probabilmente more da qualcosa d'altru, ma tuttu era roba assai spaventosa ".


- Pamela Anderson, da una intervista in People

Natasha Lyonne

A lotta di a vera vita di a stella "Orange Is the New Black" cù a dipendenza hà purtatu à u so diagnosticu di l'epatite C è hà infurmatu u so caratteru in u spettaculu.

Lyonne hà attraversu un periodu induve hà adupratu droghe per via endovenosa assai. In fattu, assai di ciò chì u so caratteru Nicky Nichols sperimenta in u spettaculu hè infurmatu da e battaglie passate di Lyonne cù l'eroina.

Avà pulita è sobria, dice chì e so malatie anu aiutatu à mette in prospettiva a so carriera d'attore. Mantene un modu di vita attivu è dice chì a so carriera l'aiuta à mantene una visione pusitiva.

"State à sente, ùn pensu micca di vultà", dice ella di agisce. «Dunque ùn m'interessa micca veramente. Quandu andate cusì in fondu à u ventre di a bestia cum'è eiu, ci hè un altru mondu in corsu è qualcosa cum'è u spettaculu diventa a cosa più muta di u pianeta Terra ".

- Natasha Lyonne, da una intervista "Entertainment Weekly"

Steven Tyler

U cantante di a banda Aerosmith, Steven Tyler, campava senza sapere da epatite C dapoi anni prima di esse diagnosticatu in u 2003. Tyler hè ben cunnisciutu per avè luttatu contr'à a tossicodipendenza, essendu andatu ottu volte à a riabilitazione di a droga.

Avà vivendu una vita pulita è sobria, Tyler hà ricevutu 11 mesi di terapia antivirale per trattà u so hep C.

Mentre nota chì u trattamentu era difficiule, Tyler vole chì a ghjente sappia chì hè curabile.

"Vogliu dì chì sapete chì hè solu una di queste cose ... hè una di quelle cose chì a ghjente ùn ne parla micca, ma hè curabile. Hè indetectable in u mo sangue, è cusì hè questu ".

- Steven Tyler, in una intervista cù "Access Hollywood"

Ken Watanabe

Ken Watanabe hè un attore giappunese chì hè apparsu in filmi cum'è "Inception", "The Sea of ​​Trees" è "The Last Samurai". Watanabe hà rivelatu u so diagnosticu di l'epatite C in a so memoria 2006 "Dare = Who am I?"

Hà cuntrattu a malatia da una trasfusione di sangue in u 1989 à un mumentu chì a so carriera cuminciava à cresce.

In 2006, hà cuminciatu à riceve iniezioni settimanali di interferone, è quellu trattamentu hè statu cunsideratu cum'è successu. Continua à agisce finu à oghje in bona salute.

Christopher Kennedy Lawford

U sparitu Christopher Kennedy Lawford era un nipote di u presidente John F. Kennedy è un autore, attore, avucatu è attivistu cumpletu. Kennedy Lawford hà luttatu cù a dipendenza da droghe è alcolu è avia passatu più di 24 anni in recuperu.

Diagnosticatu di epatite C in u 2000, hè statu trattatu cù successu è hè diventatu privu di virus. Kennedy Lawford hà fattu una campagna mundiale per sensibilizà nantu à a dipendenza è l'epatite C.


Dì chì site alcolicu o tossicodipendente, chì rivendicate a vostra malatia in publicu, hè una cosa. Dite una parte di a vostra storia à u publicu hè un'altra. Ci hè qualcosa di assai putente in u cuntu è a spartera di storie da un tossicodipendente à l'altru. Hè abbastanza putente per cambià a vita ".

- Christopher Kennedy Lawford, da u so libru "Moments of Clarity"

Rolf Benirschke

Cum'è assai altri cù u virus, l'anzianu postu di San Diego Charger Rolf Benirschke hè statu infettatu da l'epatite C da una trasfusione di sangue. Eliminatu da u virus, Benirschke hà iniziatu un prugramma naziunale di sensibilizazione è di sustegnu à i pazienti chjamatu Hep C STAT!

A campagna hà aiutatu e persone à piantà è valutà i so fattori di risicu per a malattia, oltre à esse testati è parlà cun un duttore prima chì a malattia progredisca.

"A mo cumpagnia hà 25 impiegati, è avemu da travaglià cun tecnulugia nova per aiutà à cambià a vita. Facu assai motivazione parlendu di u mo viaghju persunale. I golf, sò sempre felice sposatu, è ci piace à viaghjà ".


- Rolf Benirschke, in una intervista cù Hep

Anita Roddick

Imprenditrice è fundatrice di a catena di negozi di cosmetici The Body Shop, Anita Roddick hè stata diagnosticata da epatite C in u 2004 dopu un esame di sangue di rutina.

Hè stata infettata durante una trasfusione di sangue in u 1971 è hè morta in u 2007. Hè stata assai franca nantu à a necessità di u guvernu di assignà più risorse per truvà una cura.

Roddick hà tenutu un blog finu à a so morte. Hà scrittu candidamente nantu à cume a so sperienza di campà cù a malattia hà fattu a so vita più viva è immediata.

"Sò sempre statu un pocu di" whistle blower "è ùn aghju micca da piantà avà. Vogliu sbuffulà nantu à u fattu chì l'epica C deve esse presa seriamente cum'è una sfida di salute publica è deve uttene l'attenzione è e risorse chì ne hà bisognu ".

- Anita Roddick, da u so blog, In u Paese di u Libru ...

Henry Johnson

U riprisentante americanu Henry (Hank) Johnson hè un cungressu demucraticu chì raprisenta u 4u distrettu in Georgia. Johnson hè statu diagnusticatu di l'epatite C in u 1998. Cum'è spessu cù u virus, i sintomi sò stati lenti à cumparisce.


Dopu à mesi di speculazioni nantu à a so salute malata in Washington, hà rivelatu u so diagnosticu in 2009. Johnson hà attribuitu a so rapida perdita di pesu, perdita di capacità mentale è cambiamenti d'umore à u virus.

Dopu avè lampatu 30 sterline in un annu è truvatu difficiule à cuncentrazione à u travagliu, u congressman hà cercatu trattamentu. In Farraghju 2010, dopu à un annu di trattamentu sperimentale, Johnson hà segnalatu una capacità cognitiva è una acuità migliorate, un aumento di pesu, è più energia. Continua à riprisentà u quartieru distrittu di u Cungressu di Georgia.

"Quandu avemu fattu un prugressu in l'assistenza medica è ghjunghje à i 3,2 milioni di persone in i Stati Uniti chì anu epatite C, i pazienti chì cercanu trattamentu necessitanu strumenti pratichi è speranza vera".

- Henry Johnson, citatu in "Trattamentu di l'epatite C un passu à a volta"


Naomi Judd

In u 1990, a cantante di The Judds, Naomi Judd, hà amparatu ch'ella avia cuntrattu l'epatite C da una ferita per agulla durante u so tempu d'infermiera. Mentre u diagnosticu iniziale di u so duttore era chì avia circa 3 anni da campà, Judd hà cercatu trattamentu. In u 1998, hà annunziatu chì a so situazione era in remissione.

Judd hà continuatu à sensibilizà è soldi per a ricerca di l'epatite C. Incuragisce ancu l'altri parlendu di l'impurtanza di a speranza di fronte à e cundizioni di salute gravi.

«Mai mai, mai rinunzià à a speranza. Aggrappate à a speranza, perchè vi aiuterà à trattà. Aduprate a mo storia cum'è un esempiu. Lascia mi dà speranza ".

- Naomi Judd, in una intervista à u "Oprah Winfrey Show"

David Crosby

David Crosby, di u famosu gruppu folk-rock Crosby, Stills è Nash, hà amparatu ch'ellu avia l'epatite C in u 1994. Mentre Crosby era statu sobriu à u mumentu di u so diagnosticu, era pussibule chì i so primi anni d'usu di droghe IV à u so cuntrattu di a malatia.


À u mumentu di u diagnosticu di Crosby, u so fegatu era statu cusì dannighjatu chì funziunava à 20 per centu, è hè statu urganizatu da u so duttore per sottumette un trasplante di fegatu.

Più di 20 anni dopu, Crosby hè in bona salute, è crea sempre musica.

«Sò un essere umanu incredibilmente furtunatu. Aghju una bella famiglia, aghju un travagliu fantasticu, è sò supposta chì era mortu 20 anni fà ".

- David Crosby, in una intervista cù u Washington Post

Billy Graham

Billy Graham, u lugiziale pro di a WWE in pensione, hà scupertu chì avia l'epatite C mentre era in preparazione per a chirurgia di l'anca in l'anni 1980.

Graham hà passatu 20 anni à trattà a malatia prima di avè un trapianto di fegatu in 2002, ma ùn hè statu finu à 2017 chì a so situazione hè stata dichjarata in remissione.

Sicondu e dichjarazioni chì Graham averia fattu in u filmu indipendente "Card Subject to Change", crede chì a lotta sia a causa di u so cuntrattu di e malatie. A lotta prufessiunale hè un sport di cuntattu cù un risicu elevatu di ferita, è Graham crede chì hè stata per via di a lotta ch'ellu hè entrutu in cuntattu direttu cù u sangue infettu di un'altra persona.


Gene Weingarten

L'umuristu vincitore di u Premiu Pulitzer è u columnistu di u Washington Post "Under the Beltway" Gene Weingarten anu ancu cuntrattu l'epatite C. Weingarten hà ramintatu un weekend di usu casuale di eroina da adolescente, chì puderia avè purtatu à esse infettatu da a malatia.

Ùn avia mancu idea chì era statu infettatu finu à u so diagnosticu 25 anni dopu.

«Hè stata una manera assai pessima di campà, è m'hà guasgi tombu. Aghju finitu per piglià l'epatite C, chì ùn aghju micca scupertu solu 25 anni dopu ".

- Gene Weingarten, in un'intervista à WAMU

Lou Reed

U cantante di Velvet Underground, Lou Reed, hè mortu d'ottobre 2013 à l'età di 71 anni da cumplicazioni per l'epatite C è e malatie di u fegatu.

Reed era un consumatore di droga per via endovenosa nanzu à a so vita. Sobria dapoi l'anni ottanta, a so morte hè venuta pochi mesi dopu avè ricevutu un trapianto di fegatu per via di a malatia di u fegatu in stadiu finale.

Natalie Cole

A cantante Natalie Cole, chì hè stata premiata à u Grammy, hà amparatu ch'ella avia l'epatite C dopu decennii di vita senza sapella cù a malatia in u so sistema. Avia prubabilmente cuntrattu l'epatite C durante i so anni di usu d'eroina in a so ghjuventù.

In a so memoria "Love Brought Me Back", Cole hà descrittu cumu hà amparatu ch'ella avia a malattia dopu l'analisi di sangue di rutina a purtò à vede specialisti in rene è fegatu.

In u 2009, i duttori di Cole l'avianu infurmata chì e so funzioni renali eranu à menu di 8 per centu è avia bisognu di dialisi per sopravvivere, un fattu ch'ella hà spartutu in una intervista televisiva in "Larry King Live".

Per cuincidenza, una donna chì guardava stu prugramma chì vulia pudè aiutà à Cole hà finitu per diventà un donatore di rene à 100 per centu per Cole dopu chì a donna sia morta in partu. U trasplante di rene hà salvatu a vita di Cole, è dopu hè morta di fallimentu cardiacu in u 2015.

"Ùn pudia micca cridelu da mè stessu quandu tutte ste cose mi sò accadute in l'ultimi 2 anni. A manera chì hè finita hè stata appena straordinaria. A vita di un stranieru hà salvatu in fondu a mo vita. In listessu tempu, quellu stranieru hà persu a so vita. Dopu tuttu hè accadutu à u mumentu quandu a mo surella avia ancu persu a so vita. Duvete mette in questione in un certu gradu. Sapete, tuttu accade per una ragione ".

- Natalie Cole, in una intervista cù Essence

Gregg Allman

Quandu a legenda di u rock and roll Gregg Allman hà scupertu chì avia l'epatite C in u 1999, invece di circà trattamentu, hà aspittatu. Ùn hè chè in u 2010 chì Allman hà ricevutu un trapianto di fegatu.

Finu à a morte di Allman da u cancheru di u fegatu in u 2017, hà travagliatu cù l'American Liver Foundation, sensibilizendu u screening, l'analisi è u trattamentu di l'epatite C.

Evel Knievel

Celebrity daredevil Evil Knievel era ben cunnisciutu per i so stunts sfidanti à a morte chì intrattenianu milioni di persone, ma di conseguenza era ancu spessu feritu.

Knievel hè statu diagnosticatu di epatite C in u 1993, chì ellu averia attribuitu à una di e parechje trasfusioni di sangue ch'ellu hà ricevutu dopu una di e so cadute.

I danni à u so fegatu sò stati abbastanza grandi da richiede un trapianto di fegatu in u 1999.

Knievel hà avutu prublemi di salute successivi, cumpresi u diabete, fibrosi pulmonare è colpi, ma hà continuatu à fà annunci publicitarii. Hè mortu per cause naturali à l'età di 69 anni in u 2007, guasi 20 anni dopu à u so trapianto di fegatu.

Larry Hagman

U tardu attore Larry Hagman era più cunnisciutu per i so roli cum'è J.R. Ewing in "Dallas" è u Major Tony Nelson in "I Dream of Jeannie".

Hagman hà avutu ancu l'epatite C, chì hà purtatu à a cirrosi di u so fegatu in u 1992. Hà avutu un successu di trasplante di fegatu in u 1995, dopu à quale hà servitu cum'è difensore per a donazione è u trasplante d'organi.

Hagman hà campatu abbastanza longu per ripiglià u so rolu icònicu cum'è J.R. Ewing in u 2011 "Dallas" reboot before sucumbing à complicazioni di leucemia mieloide aguda.

Oghje Interessante

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

U ghjinochju varu , cunni ciutu ancu cum'è geno varu o "ghjambe di cowboy", hè una cundizione nurmalmente genetica induve e ghjinochje ò tenute à parte ancu quandu a ...
Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cunno ce u vo tru tippu di capelli hè un pa u e enziale per amparà à curà currettamente i vo tri capelli, perchè vi aiuta à ceglie i prudutti più adatti per curà...