Cumu aduprà 30 tisane per perde u pesu
Cuntenutu
- Cumu preparalli
- Benefici
- Contraindicazioni
- Vede ancu cumu aduprà melanzane per perde u pesu è calà u colesterolu.
Per perde u pesu aduprendu 30 tisane, duvete cunsumà 2 à 3 tazze di sta bevanda ogni ghjornu à tempi diversi, hè impurtante d'aspittà almenu 30 minuti prima o dopu i pasti per beie u tè.
Questa bevanda deve esse presa per 20 ghjorni di fila, dendu una pausa di 7 ghjorni è inizendu u prossimu trattamentu. Quandu s'utilice in forma di capsule, duvete piglià 2 capsule di tè à ghjornu, preferibilmente secondu e indicazioni di u duttore o nutrizionistu.
Benefici di 30 tisaneCumu preparalli
U tè di 30 erbe deve esse preparatu seguendu u rapportu di 1 cucchiainu di erbe per ogni tazza di tè. L'acqua deve esse versata à l'iniziu di a ebollizione nantu à e foglie di l'erbe è copre u contenitore per 5 à 10 minuti. Dopu stu tempu, stende a preparazione è beie caldu o fretu, senza aghjunghje zuccheru.
In più di beie u tè, hè impurtante ricurdà chì per accelerà a perdita di pesu si deve ancu fà attività fisica frequente è una dieta sana, ricca di frutti, ligumi, boni grassi è alimenti sani, è bassa in dolci è grassi. Vede un esempiu di una dieta di perdita di pesu rapida è sana.
Benefici
U tè di erbe 30 porta benefici per a salute secondu e piante medicinali di a so composizione, avendu di solitu azzioni in u corpu cum'è:
- Ritenimentu di fluidi di cumbattimentu;
- Migliurà u transitu intestinale;
- Accelera u metabolismu;
- Diminuite l'appetite è migliurà a digestione;
- Riduce u gonfiore è u gasu intestinale;
- Migliurà u sistema immunitariu;
- Detoxificà u corpu;
- Agisce cum'è antioxidante.
A cumpusizione di 30 tisane varieghja secondu u fabricatore, ma di solitu hè cumposta da e seguenti piante medicinali: tè verde, ibiscu, tona, guarana, mate verde è frutti cum'è mela, fragola, uva, mango è papaia.
Contraindicazioni
U tisane 30 hè contraindicatu in casi di pressione sanguigna bassa, trattamentu per u cancheru, depressione, gastrite, infezioni intestinali, gravidanza, allattamentu è l'usu di medicinali per l'alta pressione sanguigna è u diradamentu di u sangue.
Inoltre, stu tè ùn deve micca esse adupratu per lunghi periodi di tempu, è u so usu hè raccomandatu per un massimu di 2 mesi. Hè perchè l'eccessu d'erbe pò causà prublemi cum'è malassorbimentu intestinale, prublemi di fegatu, insonnia, cambiamenti d'umore è malfunzione di a tiroide.