Pudete Ingannà nantu à a Dieta Keto?
Cuntenutu
- Ingannà i pasti o i ghjorni disturbanu a cetosis
- Cumu recuperà da i pasti ingannati
- Cunsiglii per evità l'ingannimentu
- U fondu
A dieta ceto hè una dieta assai bassa in carboidrati, alta in grassu chì hè pupulare per i so effetti di perdita di pesu.
Incuraghjisce a ketosi, un statu metabolicu induve u vostru corpu brucia u grassu cum'è a so fonte primaria di energia invece di carboidrati ().
Cum'è sta dieta hè assai stretta, pudete truvà voi stessu tentatu da l'alimentu occasionale riccu in carboidrati.
Hè cusì, hè naturale di dumandassi se vi hè permessu di fà ingannà i pasti o di ingannà i ghjorni in keto - o sì questu ti caccia da a cetosi.
Questu articulu spiega se pudete ingannà nantu à a dieta ceto.
Ingannà i pasti o i ghjorni disturbanu a cetosis
I ghjorni ingannati è i pasti ingannati sò strategie cumuni per diete strette. U primu vi permette di rompe e regule di a dieta tutta a ghjurnata, mentre chì u secondu vi lascia fà un solu pastu chì rompe e regule.
L'idea di ingannà pianificatu hè chì, permettendusi brevi periodi d'indulgenza, site più propensu à seguità a dieta à longu andà.
Mentre l'ingannimentu pò esse utile per alcuni schemi alimentari, hè luntanu da esse ideale per a dieta ceto.
Hè perchè sta dieta si basa nantu à u vostru corpu chì stà in cetosa.
Per fà cusì, avete bisognu di manghjà menu di 50 grammi di carboidrati per ghjornu. Manghjà più di 50 grammi pò caccià u vostru corpu da cetosa ().
Cum'è i carboidrati sò a fonte d'energia preferita da u vostru corpu, u vostru corpu li userà nantu à i corpi chetoni - a principale fonte di carburante durante a cetosi, chì sò derivate da i grassi - appena un numeru sufficiente di carboidrati sò dispunibili ().
Perchè 50 grammi di carboidrati sò relativamente pochi, un solu pastu ingannatu pò facilmente superà a vostra franchigia cutidiana di ghjornu è caccià u vostru corpu da cetosa - mentre un ghjornu di ingannamentu hè guasi sicuru chì supera i 50 grammi di carboidrati.
Inoltre, alcune ricerche suggerenu chì a reintroduzione improvvisa di un pastu riccu in carboidrati in una dieta chetogenica pò dannà i vostri vasi sanguini ().
Hè ancu da nutà chì hè faciule da manghjà troppu mentre ingannate, chì pò sabotà i vostri sforzi di perdita di pesu è prumove abitudini alimentari malsani (,).
RiassuntuI pasti ingannati o i ghjorni sò scuragiti nantu à a dieta cheto perchè ponu facilmente rompe a cetosi - u statu metabolicu chì hè u segnu distintivu di sta dieta.
Cumu recuperà da i pasti ingannati
Se avete ingannatu u ceto, site probabilmente fora di cetosa.
Una volta fora, duverete seguità strettamente a dieta ceto per rientre in cetosi. Stu prucessu dura parechji ghjorni à 1 settimana, secondu u vostru assunzione di carboidrati, u metabolismu è i livelli di attività (,,).
Eccu alcuni consiglii per aiutavvi à rientre in cetosi:
- Pruvate u dighjunu intermittenti. A cumminazione di u dighjunu intermittenti cù a dieta ceto pò aiutà u vostru corpu à trasfurmà a so fonte di carburante da carboidrati à grassu ().
- Traccia u vostru assunzione di carboidrati. Prendendu nota di a vostra assunzione quotidiana di carboidrati assicura chì ùn la sottovalutate micca.
- Pruvate un grassu à cortu andà. Dighjunu grassu cum'è digiunu d'ova, chì pò aiutà à accelerà a cetosi, sò diete assai alte in grassu, bassu in carboidrati, destinate à durà solu un brevi periodu.
- Esercite più. L'attività fisica deplete i vostri magazzini di glicogeni, chì sò a forma conservata di carbuidrati di u vostru corpu. A so volta, questu prumove a cetosi.
- Pruvate un supplementu di trigliceridi à catena media (MCT). I MCT sò un acidu grassu rapidu assurbutu chì si pò cunvertisce facilmente in cetone ().
U megliu modu per sapè s'ellu hè ghjuntu à cetosa hè di pruvà i vostri livelli di cetone.
Pudete aduprà strumenti chì misuranu i livelli chetonii di u vostru corpu, cume i misuratori di respiru chetoni, i chetoni di sangue, è e strisce di urina cheto - chì tendenu à esse u metudu u più economicu è u più faciule.
RiassuntuSe avete ingannatu u ceto, duverete rispettà strettamente a dieta per rientre in cetosa. Alcune tecniche, cume u digiunu intermittente, u digiunu grassu, è l'eserciziu, ponu aiutà à ghjunghje à cetosi più rapidamente.
Cunsiglii per evità l'ingannimentu
Pudete implementà parechje strategie semplici per aiutà à frenà a voglia di ingannà a dieta ceto. Alcuni suggerimenti includenu:
- Praticà a mente. A Cuscenza implica l'attenzione à u vostru corpu, chì pò aiutà a resistere à e brami è à manghjà emotivamente (,).
- Pianificate i vostri pranzi è stuzzichini. Un pianu dieteticu solidu face menu prubabile chì averete fame durante u ghjornu.
- Fate a vostra dieta d'ogni ghjornu piacevule. Pruvate d'incorporà diversi pasti amichevuli cheto per varià a vostra dieta è rende piacevule.
- Mantene alimenti tentatori fora di a casa. A mantenimentu di dolci è altri tentatori, alimenti ricchi di carboidrati fora di vista pò rende l'ingannimentu inconveniente.
- Avè un cumpagnu di accountability. Un cumpagnu o un cumpagnu di responsabilità pò aiutà à stà motivatu à seguità a vostra dieta.
Per resistà à a voglia di ingannà u keto, pruvate à tene i carboidrati fora di a casa, pianificendu i vostri pasti è spuntini, è praticendu a mente.
U fondu
Duvete evità di ingannà i pasti è i ghjorni nantu à a dieta ceto.
U cunsumu troppu carbuidrati pò caccià u vostru corpu da cetosa - è ci vole parechji ghjorni à 1 settimana per rientre in questu. Intantu, a vostra perdita di pesu pò esse disturbata.
Per risiste à ingannà u keto, pudete tene cibi tentatori fora di a casa, mette in corda in un cumpagnu di responsabilità, praticà a mente, è fà un forte pianu di dieta cutidianu.
Nutate bè chì sì avete sintimentu di sintomi prolungati di sturdimentu, di mal di stomacu, o di diminuzione di energia, fermate a vostra dieta cheto è cunsultate u vostru duttore.