Chronicon Crea un Spaziu per e Persone cù Cundizioni Croniche per Cunnesse è Imparà
Cuntenutu
- Fighjate l'avvenimentu registratu da u 28 d'ottobre 2019.
- Un cuncertu parlante hà cambiatu tuttu
- Una occasione di cunnessione, amparà, è offre supportu
- Rumpendu u ciclu di l'isulamentu
Healthline hà assuciatu cù Chronicon per questu avvenimentu di un ghjornu.
Fighjate l'avvenimentu registratu da u 28 d'ottobre 2019.
À 15 anni, Nitika Chopra era cuperta da u capu à i pedi cù una psoriasis dulurosa, una cundizione chì li hè stata diagnosticata à l'età di 10 anni.
«Sò sempre statu diversu in a vita. Eru un pocu grassu, è ùn eru micca grande à a scola, è eru unu di i soli zitelli marroni à a scola. A psoriasis si sentia cum'è un'altra separazione trà mè è tutti l'altri chì eranu citati, unquote normale ", dice Chopra à Healthline.
A so situazione hà ancu causatu a lotta per truvà un scopu.
"Eru in un locu bassu è mi ricordu di pregà è dumandà à Diu:" Perchè sò quì? Ùn vogliu più esse quì ', è u messagiu chì aghju ritrovu era chjaru cum'è u ghjornu è m'hà guidatu per tuttu ciò chì aghju fattu. U messagiu era: Ùn si tratta micca di voi ", disse Chopra.
U sentimentu l'aiutò à risista per anni, ancu quandu era stata trattata u diagnosticu di artrite psoriasica à 19 anni.
"Eru à l'università in a mo stanza di dorme è circava d'apre u saccu in una scatula di cereali è e mo mani ùn funziunaranu micca solu. Ùn avia mai avutu prublemi di mobilità, ma quandu sò andatu ind'è u duttore, mi anu dettu chì avia artrite psoriasica ", ramenta Chopra.
Durante i sette anni dopu, e so osse anu cuminciatu à deformassi rapidamente finu à u puntu induve ùn pudia camminà senza un forte dulore in i so pedi. A 25 anni, hà vistu un reumatologu chì hà prescrittu medicazione per aiutà à rallentà u prucessu degenerativu. Hà cercatu ancu una guarigione olistica è spirituale, è ancu una psicoterapia.
«A guarigione ùn hè micca lineare. Aghju sempre a psoriasis, ancu se micca in u mo modu, ma hè un viaghju di a vita cum'è per parechje persone cun malatie croniche ", dice Chopra.
Un cuncertu parlante hà cambiatu tuttu
Circa 10 anni fà, Chopra participava à un prugramma di coaching di vita quandu sentia u desideriu di sparte a so prospettiva cù u mondu.Hà principiatu un blog in u 2010, hà sbarcatu u so propiu talk show, è hà pigliatu un persunagiu publicu cum'è cruciatu per l'amore di sè.
«Tutte queste cose anu cuminciatu à succede, ma ùn era micca focalizatu nantu à e malatie croniche. Avia a paura di entre in a mo malatia perchè ùn vulia micca parè chì circassi l'attenzione ", dice.
Tuttavia, questu hè cambiatu quandu hà riservatu un cuncertu parlante in a caduta di 2017. Ancu se hè stata assunta per parlà di novu di l'amore di sè, hà sceltu di focalizassi nantu à u tema in quantu riguarda u corpu, a salute, è specificamente a malattia cronica.
"Questu avvenimentu hà veramente cambiatu a mo fiducia intornu à parlà perchè dopu ci era 10 donne chì anu dumandatu e 8 di quelle donne avianu malatie croniche da diabete è lupus à cancru", dice Chopra. «Aghju parlatu à quelle donne in un modu chì ùn sapia micca di pudè in publicu. Hè stata da a parte più prufonda di a mo verità è aghju pussutu dì chì l'aghju aiutatu in un modu chì si sentenu vistu è menu soli ".
Una occasione di cunnessione, amparà, è offre supportu
U so ultimu viale per aiutà l'altri hè in partenariu cù Healthline per tene Chronicon, un avvenimentu di un ghjornu chì si svolge u 28 d'ottobre 2019 in New York.
A ghjurnata sarà piena di un missaghju di benvenuta da Chopra, spettaculi musicali, è pannelli è sessioni tutti ligati à malatie croniche. I temi includenu appuntamentu, nutrizione, è autore-difesa.
"Serà cum'è una casa divertente tutta a ghjurnata, ma fundata in vulnerabilità è verità, è qualchì parlante veramente putente ancu", dice Chopra.
Unu di l'oratori di l'avvenimentu, Eliz Martin, parlerà di cumu si tratta di e persone chì ùn capiscenu micca u livellu di dolore ch'ella suppone da a sclerosi multipla (MS), è cumu gestisce a vergogna assuciata à a so cundizione.
Martin hè statu bruscamente diagnosticatu cù MS u 21 di marzu di u 2012.
"Sò svegliu quellu ghjornu incapace di marchjà, è à a fine di a sera un diagnosticu hè statu cunfirmatu dopu avè vistu una risonanza magnetica di u mo cervellu, collu è spina dentru", dice Martin à Healthline.
Hè passata da esse una donna di carriera indipendente è di successu à esse in disabilità è campà cù i so genitori.
«Mi sò ritrovu à luttà ogni ghjornu cù a mobilità è aduprà una stampella di bracciu o una sedia à rotelle ... ma a zona a più toccata di a mo vita hè stata solu cun una malattia cronica. Hè qualcosa chì serà cun mè per sempre. Hè un diagnosticu forte ", dice.
Martin s'unì à Chronicon per aiutà à alleviare a carica.
"Tuttu u tempu sentu da i so cumpagni chì anu MS cume si pò veramente isolà", dice Martin. "Chronicon porta un sensu di cumunità chì hè tangibile - hè un locu per noi di riunisce è cunnette, amparà è esse supportatu".
Rumpendu u ciclu di l'isulamentu
Stacy London hè ancu participante à l'eventu per ragioni simili. Durante Chronicon, si puserà cun Chopra per discute u so viaghju vivendu cù psoriasis da quandu avia 4 anni, è cun artrite psoriasica dapoi i so 40 anni.
Londra discuterà ancu a salute mentale, cù u dolore è u traumu chì vene cun avè una malattia cronica.
"U prublema cù parechje malatie autoimmune [è malatie croniche] hè chì ti portanu fora, è ci sò e volte induve l'idea di avè qualcosa di murtale hè più un penseru di sollievu ch'è," Avaraghju da gestisce questu tuttu u mo interu a vita », dice Londra à Healthline.
Ella dice chì Chronicon pò aiutà à trasfurmà i sentimenti d'isolamentu in quelli di speranza.
"Hè una idea cusì brillante quandu pensate à quantu milioni di persone in u mondu sanu soffrenu di malatie cronica chì li lascia in casa o in lotta - sia mentale o fisica o entrambi. In Chronicon, ùn vi senterete più solu. Ùn pudete micca avè a stessa malattia cronica cum'è qualcunu accantu à voi, ma di fighjà li è di dì: «Ragazza, so chì si sente quella lotta» hè stupente ».
Chopra accetta. A so speranza maiò per Chronicon hè chì aiuta à rompe u ciclu di l'isulamentu.
"Per quelli chì sò in un spaziu di prosperu cù a so malatia cronica, scontranu e persone è si sentenu menu isolati è motivati à prosperà ancu di più", dice. "Per quelli chì luttanu cù a so malatia cronica, si sentenu menu solu è cultivanu relazioni più profonde in e so comunità".
"Quandu mi battenu cù a mo malatia, chjude a ghjente, ma spergu chì Chronicon dà à e persone l'utensili è u sustegnu di a nostra cumunità per ch'elli possinu andà in e so relazioni [più fiducia]", dice.
Cumprate quì i vostri biglietti per Chronicon.
Cathy Cassata hè un scrittore freelance specializatu in storie intornu à a salute, a salute mentale è u comportamentu umanu. Hà un sapè fà per scrive cun emozione è cunnessione cù i lettori in un modu perspicace è impegnativu. Leghjite più di u so travagliu quì.