Cumu hè fatta a chirurgia di cambiamentu di genere
Cuntenutu
A riassignazione sessuale, a transgenitalizazione o a chirurgia di neofaloplastia, cunnisciuta popularmente cum'è chirurgia di cambiamentu di genere, hè fatta cù u scopu di adattà e caratteristiche fisiche è l'organi genitali di a persona transgender, affinchì questa persona possa avè u corpu adattu à ciò chì si cunsidereghja adattu per ella stessa.
Questa cirurgia hè realizata nantu à e persone femine o maschili, è implica procedure chirurgiche cumplesse è lunghe, chì implicanu sia a custruzzioni di un novu organu genitale, chjamatu neopenis o neovagina, cume pò includere a rimozione di altri organi, cume u pene, pettu, utru è ovari.
Prima di fà stu tippu di prucedura, hè cunsigliatu di fà un monitoru medicu prima per inizià u trattamentu ormonale, in più di u monitoru psicologicu, in modu chì sia pussibule determinà chì a nova identità fisica serà adatta per a persona. Amparate tuttu nantu à a disforia di genere.
Induve hè fatta
A chirurgia di cambiamentu di genere pò esse effettuata da SUS dapoi u 2008, tuttavia, cume aspettà in fila pò durà anni, parechje persone scelenu di fà a procedura cù chirurghi plastichi privati.
Cumu hè fattu
Prima di realizà a cirurgia transgenitalizazione, ci vole à seguità qualchì passu impurtante:
- Accumpagnamentu cù psicologu, psichiatra è assistente suciale;
- Assumite socialmente u genere chì vulete aduttà;
- Eseguendu un trattamentu ormonale per acquistà caratteristiche femminili o maschili, guidatu da l'endocrinologu per ogni casu.
Queste tappe prima di a chirurgia duranu circa 2 anni, è sò assai necessarie, chì sò un passu versu l'adattazione fisica, suciale è emotiva di a persona à sta nova realtà, postu chì si consiglia di esse sicuru di a decisione prima di u cirurgia, chì hè definitiva.
A cirurgia hè preceduta da anestesia generale, è dura circa 3 à 7 ore, secondu u tippu è a tecnica aduprata da u chirurgu.
1. Cambia da femina à maschile
Ci hè 2 tippi di tecniche chirurgiche per trasfurmà l'organu sessuale femminile in unu maschile:
Metoidioplastia
Hè a tecnica più aduprata è dispunibile, è cunsiste in:
- U trattamentu ormonale cù testosterone face cresce u clitoride, diventendu più grande di u clitoride femminile ordinariu;
- L'incisioni sò fatte intornu à u clitoride, chì hè staccatu da u pubis, rendendulu più liberu di spustassi;
- U tissutu vaginale hè adupratu per aumentà a lunghezza di l'uretra, chì resterà in u neopenis;
- U tessutu di u vaginu è di i labbra minori sò ancu aduprati per rivestisce è modellà a neopene;
- U scrotum hè fattu da i labbra maiò è impianti di protesi di silicone per simulare i testiculi.
U pene resultante hè chjucu, righjunghji circa 6 à 8 cm, tuttavia stu metudu hè rapidu è capace di priservà a sensibilità naturale di i genitali.
Faloplastia
Hè un metudu più cumplessu, caru è à pena dispunibile, tante persone chì cercanu stu metudu finiscenu per circà prufessiunali à l'estranu. In sta tecnica, l'innesti di a pelle, i musculi, i vini sanguini è i nervi da un'altra parte di u corpu, cum'è l'avambracciu o a coscia, sò aduprati per creà u novu organu genitale cù una dimensione è un vulume più grande.
- Cura dopu a cirurgia: per cumplementà u prucessu di masculinizazione, hè necessariu di caccià l'utru, l'ovari è i seni, ciò chì pò esse fattu dighjà durante a procedura o pò esse pianificatu per un'altra volta. Generalmente, a sensibilità di a regione hè mantenuta, è u cuntattu intimu hè liberatu dopu à circa 3 mesi.
2. Cambia da maschile à femina
Per a trasfurmazione di i genitali maschili in femminili, a tecnica comunemente aduprata hè l'inversione di u pene modificata, chì consiste di:
- Incisioni sò fatte intornu à u pene è u scrotum, definendu a regione induve a neovagina serà fatta;
- Una parte di u pene hè cacciatu, cunservendu l'uretra, a pelle è i nervi chì danu sensibilità à a regione;
- I testiculi sò rimossi, cunservendu a pelle di u scrotum;
- Un spaziu hè apertu per luttà contr'à a neovagina, cù circa 12 à 15 cm, aduprendu a pelle di u pene è di u scrotum per copre a regione. I folliculi piliferi sò cauterizati per impedisce a crescita di i capelli in a regione;
- U restu di a pelle di u saccu scrotale è u prepuciu sò aduprati per a furmazione di e labbre vaginali;
- L'uretra è e vie urinarie sò adattate per chì l'urina esca da un orifiziu è a persona pò urinare mentre stà seduta;
- U glande hè adupratu per furmà u clitoride, in modu chì a sensazione di piacè pò esse mantenuta.
Per permettà à u novu canale vaginale di rimanà fattibile è micca di chjude, hè adupratu un muffu vaginale, chì pò esse scambiatu per dimensioni più grandi durante e settimane per espandere a neovagina.
- Cura dopu a cirurgia: L'attività fisica è a vita sessuale sò generalmente liberate dopu à circa 3 à 4 mesi dopu a chirurgia. Di solitu hè necessariu aduprà lubrificanti specifici per a regione durante i rapporti sessuali. Inoltre, hè pussibule chì a persona abbia seguitu cun un ginecologu, per guida è valutazione di a pelle di a neovagina è di l'uretra, tuttavia, postu chì a prostata resta, pò ancu esse necessariu cunsultà cun l'urologu.
Inoltre, dopu à qualsiasi chirurgia, hè cunsigliatu di manghjà pasti leggeri, rispettà u periodu di riposu raccomandatu da u duttore, in più di aduprà medicinali prescritti per alleviare u dolore, cume antiinflamatori o analgesici, per facilità a recuperazione. Verificate e cure essenziali per recuperà da a chirurgia.