Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
"Sexsomnia e sentenze nei processi per violenza nel sonno" Lez. Psicofisiologia #Sapienzanonsiferma
Video: "Sexsomnia e sentenze nei processi per violenza nel sonno" Lez. Psicofisiologia #Sapienzanonsiferma

Cuntenutu

Prurite di u pene hè un sintomu chì accade quandu si sviluppa un'infiammazione di a testa di u pene, chjamata scientificamente balanite.

Questa infiammazione, in a maiò parte di i casi, hè causata da una allergia à u pene, una povera igiene o umidità costante in a zona intima. Tuttavia, pò ancu esse un segnu di prublemi più gravi cum'è infezioni di lieviti, prublemi di a pelle o malatie di trasmissione sessuale, per esempiu.

Cusì, quandu u pruritu dura più di 1 settimana o ùn migliora micca cù l'igiene curretta di a regione intima, hè impurtante cunsultà un urologu per identificà u prublema è inizià u trattamentu adattatu.

Vede in u video ciò chì pò indicà prurito è altri cambiamenti di pene:

Alcune di e cause più cumuni di prurigazioni includenu:

1. Allergia

L'allergia hè una di e cause più cumune è menu gravi di prurigine nantu à u pene, chì pò nasce da u cuntattu direttu cù certi tippi di sapone, preservativi o ancu qualchì pezzu di vestitu, soprattuttu s'ellu hè fattu di tessutu sinteticu invece di cotone, per esempiu. esempiu.


Cumu trattà: Hè impurtante di pruvà à identificà ciò chì face l'alergia per evità u cuntattu cù sta sustanza. Cusì, hè impurtante di pruvà à aduprà sempre biancheria intima di cuttone è aduprà saponi adatti per a regione intima. Inoltre, s'ellu ci hè un suspettu di allergia à u lattice, l'usu di preservativi cù questu materiale deve esse evitatu.

2. Scarsa igiene

A mancanza di igiene favurisce l'accumulazione di sporcizia sottu à a pelle di u glande è, dunque, ci hè un risicu aumentatu di u sviluppu eccessivu di batteri, funghi è altri microorganismi chì causanu l'infiammazione di u pene, resultendu in prurito.

Stu tipu di prublema hè più cumunu in l'omi micca circuncisi, ma pò accade in ogni casu.

Cumu trattà: hè impurtante di lavà a zona intima almenu una volta à u ghjornu postu chì hè una parte di u corpu chì traspira assai durante u ghjornu è accumula parechje cellule morte di a pelle. Per lavà a zona currettamente, hè cunsigliatu di ritrattà u prepuziu per caccià ogni sporcizia chì pò avè accumulatu.


Vede in u video seguente cumu fà l'igiene intima currettamente per evità prurite in u pene:

3. Candidiasi

Ancu se più cumunu in e donne, a candidiasi hè ancu una di e cause principali di prurigine in a zona intima di l'omu è accade per via di l'accumulazione eccessiva di u fungu. Candida albicans nantu à u glande.

Questa crescita di funghi hè guasi sempre causata da a mancanza di igiene curretta di u pene ma pò ancu esse un segnu di diabete o di malatie autoimmune, cume l'infezione da HIV, per esempiu. Amparate più nantu à e cause di candidiasi in l'omi.

Cumu trattà: a maiò parte di u tempu u trattamentu si face cù l'applicazione di un unguentu antifungicu, cum'è Miconazole o Clotrimazole, per circa 7 ghjorni. Tuttavia, a medicazione orale pò ancu esse raccomandata è alcuni cambiamenti dietetichi ponu esse fatti, cume riduce a quantità di zuccheru è carboidrati. Amparate più nantu à u trattamentu di stu prublema.

4. Psoriasis

L'omi chì soffrenu di psoriasis in una parte di u corpu sò in altu risicu di avè ancu psoriasi nantu à u pene. Tuttavia, stu prublema ùn si manifesta micca sempre cù una tacca rossa nantu à u pene, è pò influenzà solu e ghiandole di u glande, chì provoca una sensazione intensa di prurigine è a presenza di placche rosse o rosse brillanti, chì ponu spuntassi facilmente.


Cumu trattà: l'ideale hè di mantene a regione sempre ben lavata per evità l'irritazione di a pelle, dendu preferenza à l'acqua fredda. Inoltre, i rimedii casani, cum'è l'applicazione di una cumpressa immersa in tè freddo di camomilla, ponu ancu alleviare i sintomi. Vede in u video seguente alcune opzioni fatti in casa:

5. Pidocchi pubici

Stu tipu di pidochju provoca irritazione di a pelle in a zona intima chì dà una sensazione di prurigazione costante in u pene. I pidocchi pubici ponu esse trasmessi per cuntattu intimu o da spartera di asciugamani, lenzu, biancheria intima o altri ogetti chì venenu in cuntattu direttu cù a regione intima. Vede altri sintomi è cumu trattà.

Cumu trattà: u megliu modu per eliminà i pidochji pubichi hè di rasà i peli pubichi, chì u pidochju s'appiccica à i capelli è micca à a pelle. Tuttavia, ci hè ancu l'opzione di fà u trattamentu cù spray è lozioni, cum'è Malathion o Permetrina crema, chì ponu esse prescritti da u dermatologu.

6. HPV

Unu di i sintomi più cumuni di u VPH hè l'apparizione di verruche in a zona intima, tuttavia, sintomi più generali ponu apparì, cume prurito o rossu in u pene.

U VPH hè trasmessu per mezu di un cuntattu intimu senza prutezzione, ma i so sintomi ùn ponu mancu manifestassi, finendu cù l'infezzione chì sparisce senza trattamentu. Tuttavia, in certi casi, verruche genitali ponu apparì trà parechji mesi à 2 anni dopu l'infezzione cù u virus. Per questa ragione, parechji omi chì anu u virus ùn puderanu micca sapè chì sò infettati.

Cumu trattà: ùn esiste un trattamentu specificu per curà u VPH, chì u corpu hà bisognu di eliminà u virus da per ellu, chì pò piglià uni pochi d'anni. Tuttavia, per fermà a trasmissione è l'infezione automatica, hè impurtante di caccià e lesioni per l'elettrocauterizazione, a crioterapia o qualchì unguentu / gel. Vede tuttu nantu à a trasmissione è u trattamentu di u VPH.

7. Chlamidia

Ancu se guasi tutte e malatie di trasmissione sessuale ponu causà prurite è fastidiu in u pene, a clamidia hè quella chì presenta spessu prurite cum'è un segnu iniziale, in più di a secrezia uretrale.

Cusì, l'omi chì praticanu sessu senza prutezzione, sia vaginale, anale o orale, devenu esse sottoposti à testi per ETS recurrentemente, per identificà s'elli sò infettati è inizià u trattamentu.

Cumu trattà: ci vole à piglià un antibioticu prescrittu da l'urologu, di solitu azitromicina o doxiciclina. Hè cunsigliatu chì u cumpagnu faci dinò u trattamentu. Vede ciò chì altri rimedii ponu esse aduprati per trattà a chlamydia.

Novi Posti

Cumu hè fattu u Trattamentu Neurofibromatosi

Cumu hè fattu u Trattamentu Neurofibromatosi

A neurofibromato i ùn hà micca cura, dunque hè raccomandatu di monitorà u paziente è di fà e ami annuali per valutà a progre ione di a malattia è u ri icu di co...
Cumu hè u sviluppu di u criaturu prematuru

Cumu hè u sviluppu di u criaturu prematuru

U zitellu prematuru hè quellu chì hè natu prima di 37 ettimane di ge tazione, po tu chì l'ideale hè chì a na cita i faci trà 38 è 41 ettimane. I zitelli pre...