U colesterolu altu in gravidanza
Cuntenutu
Avè u colesterolu altu durante a gravidanza hè una situazione nurmale, chì in questa tappa hè prevista una crescita di circa u 60% di u colesterolu tutale. I livelli di colesterolu cumincianu à cresce à 16 settimane di gestazione è da 30 settimane, pò esse 50 o 60% più altu ch'è prima di a gravidanza.
Ma se a donna incinta hà digià alti livelli di colesterolu prima di diventà incinta, duverebbe piglià una cura supplementare cù a so dieta adottendu una dieta speciale, manghjendu più alimenti ricchi di fibre è vitamina C, cume fragole, arance è acerola, evitendu ogni tippu di grassu.
Stu cuntrollu hè assai impurtante perchè u colesterolu assai altu durante a gravidanza pò esse dannosu per u zitellu, chì pò accumulà filamenti di grassu in i so picculi vini sanguini, chì ponu favurisce l'apparizione di malatie cardiache in a zitiddina, è aumentà considerevolmente u risicu di soffre di prublemi di pesu è attacchi di core in età adulta.
Cume abbassà u colesterolu altu in gravidanza
Per abbassà u colesterolu altu in a gravidanza hè cunsigliatu di fà un tipu d'attività fisica ogni ghjornu è seguità una dieta di colesterolu. In questa dieta, evite l'alimenti trasfurmati, industrializati o grassi, dendu preferenza à u cunsumu di frutti, circa 3 à u ghjornu, ligumi duie volte à u ghjornu, è cereali integrali, quandu hè pussibule.
Durante a gravidanza, l'usu di droghe per u colesterolu hè contraindicatu da i risichi ch'elli ponu per u zitellu. Ma ci sò parechji rimedii casani preparati à basa di frutti è piante medicinali chì aiutanu à calà u colesterolu. Alcuni esempi sò u suchju di uva per abbassà u colesterolu è u suchju di carota per u colesterolu altu.