Cumu schjarisce e ascelle è l'inguine: 5 opzioni naturali
Cuntenutu
- 1. Bicarbonatu di sodiu
- 2. Macchia d'avena
- 3. Pasta d'argilla bianca
- 4. Acqua di risu
- 5. Oliu d'aloe
- Altri cunsiglii per schjarisce l'ascelle è l'inguine
Una bona punta per schjarisce e ascelle è l'inguine hè di mette un pocu di Vitanol A unguentu nantu à e zone colpite ogni notte, quandu andate à dorme, per 1 settimana. Questu unguentu aiuta à schjarisce a pelle perchè cuntene pro-vitamina A è altri ingredienti chì prutegenu, idratanu è rinnuvanu a pelle, essendu utile per eliminà e macchie scure in queste regioni.
E migliori creme per caccià e macchie scure di a pelle sò quelle chì cuntenenu niacinamide, vitamina C è idrochinone, per esempiu. Ma altre creme chì ponu aiutà à schjarisce l'ascelle è l'inguine sò Hipoglós è Minâncora, chì malgradu ùn esse formulate per schjarisce a pelle, cuntenenu una piccula quantità di retinolu, chì aiuta à rimuovere e macchie scure di a pelle.
Tuttavia, ci sò alcuni rimedii casani chì ponu schjarisce a pelle, eliminendu e macchie, cum'è i seguenti prudutti naturali:
1. Bicarbonatu di sodiu
Per schjarisce l'ascella è l'inguine cù u bicarbonatu, una pasta deve esse preparata cù i seguenti ingredienti:
Ingredienti
- 2 cucchiai di bicarbunatu di sodiu
- 20 mL di latte di rosa
Modu di preparazione
Imbulighjate bè l'ingredienti per furmà una pasta è appiccià nantu à e zone affette, lascendu agisce per 15 minuti. À a fine, lavate cù acqua calda è applica una crema idratante. Dumandà duie volte à settimana.
2. Macchia d'avena
Per schjarisce l'ascella è l'inguine cù l'avena, una esfoliazione duveria esse fatta cù a seguente machja fatta in casa:
Ingredienti
- 1 cucchiaia di farina di granu
- 1 cucchiaiata di avena
- 1 cucchiaia di latte in polvere
- 30 mL di latte
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti finu à chì una pasta sia furmata è frotte in i lochi scuri durante u bagnu, fendu movimenti circulari. Risciacquate bè è poi applicate un pocu Hypogloss o Dexpanthenol.
Stu machja casanu schjarisce a pelle perchè elimina u stratu u più superficiale di a pelle, aiuta à sbulicà i capelli è l'acidu latticu in u latte pò schjarisce a pelle di manera naturale.
3. Pasta d'argilla bianca
Per schjarisce l'ascella è l'inguine cù argilla bianca, preparate a seguente pasta fatta in casa:
Ingredienti
- 1 cucchiaia d'argilla bianca
- 2 cucchiai d'acqua
- 3 gocce d'oliu essenziale aranciu
Modu di preparazione
Imbulighjate l'ingredienti per furmà una pasta è applica à l'area chì vulete schjarisce. Lasciate accende per 15 minuti è poi lavate.
4. Acqua di risu
L'acqua di u risu hà l'acidu kojic chì hè una sustanza largamente usata per schjarisce e zone scurate di a pelle.
Ingredienti
- 1 tazza (tè) di risu;
- 250 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Immergite u risu in l'acqua filtrata per 12 ore, senza aghjunghje alcun condimentu cume u sale o l'oliu. Dopu, lavate a regione di a pelle scurita per eliminà l'impurità è passate l'acqua di risu cù l'aiutu di u cotonu è lasciate asciugà.
L'acqua di risu deve esse applicata a mattina è a notte per l'effetti per esse soddisfacenti. Inoltre, l'acqua di risu pò esse posta in u frigorifero per esse usata in 2 ghjorni.
5. Oliu d'aloe
A pianta d'aloe vera hà un gelu, chjamatu aloe vera, chì cuntene una sustanza cunnisciuta cum'è aloeina chì inibisce l'azzione di un enzima chì produce una pigmentazione di a pelle scurita. Dunque, l'applicazione di u gel à l'ascelle o l'inguine pò aiutà à schjarisce a pelle di queste parti.
Ingredienti
- 1 foglia di aloe vera.
Modu di preparazione
Tagliate e foglie di aloe è estrattate u gelu da a pianta, poi applicate stu gelu nantu à e regioni scure di l'ascella è di l'inguine, lascendu riposà per 10 à 15 minuti. À a fine, risciacquate a parte di u corpu cù acqua. Se ùn avete micca a pianta di aloe vera, pudete aduprà u gel organicu truvatu in farmarii.
Sti ingredienti ponu esse truvati in magazini cusmetichi o naturali è in alcune farmacie di manipulazione.
Altri cunsiglii per schjarisce l'ascelle è l'inguine
Ancu se hè assai cumunu di aduprà una crema fatta in casa fatta cù limonu per schjarisce a pelle, u so usu hè scuraggiatu perchè adupratu impropriamente pò causà irritazione è ancu macchiare a pelle.
Per evità l'apparizione di macchie scure in a regione inguinale è ascella, si deve evità di portà panni assai stretti chì aumentanu a sudazione, in più di evità l'usu micca necessariu di deodorante o creme cù alcolu. Inoltre, se ancu dopu chì queste forme naturali sò eseguite, a pelle ferma scura, hè necessariu cercà l'assistenza da un dermatologu.