Cumu batte l'intimidazioni
Cuntenutu
A lotta contru intimidazione duverebbe esse fattu in a scola stessa cù misure chì prumove a sensibilizazione di i studienti à u intimidazione è e so cunsequenze cù u scopu di fà chì i studienti sianu in gradu di rispettà megliu e differenze è d'esse più solidali l'uni cun l'altri.
O intimidazione pò esse caratterizatu cum'è un attu d'agressione fisica o psiculogica chì hè continuamente fattu intenzionalmente da una persona à l'altra più fragile, essendu più spessu in un ambiente sculare, è chì pò avè un impattu negativu annantu à u sviluppu di u zitellu intimidazione.
Cumu luttà contr'à u intimidazione
A lotta contru intimidazione deve principià in a scola stessa, è hè impurtante chì e strategie di prevenzione è sensibilizazione sianu aduttate nantu à u intimidazione tramindui destinati à studienti è famiglia. Queste strategie ponu comportà cunferenze cù psiculoghi, per esempiu, cù u scopu di sensibilizà i studienti à u intimidazione è e so cunsequenze.
Inoltre, hè impurtante chì a squadra pedagogica sia furmata per identificà i casi di intimidazione è cusì applica misure per cumbatte lu. Di solitu ciò chì hà u più effettu in a lotta intimidazione hè u dialogu, affinchì i prufessori abbinu un raportu più strettu cù i studienti è li rendinu più comodi à parlà. Stu dialogu hè ancu impurtante per i prufessori per pudè sensibilizà i so studienti à u intimidazione è, cusì, di formà persone più empatiche, chì sappianu trattà cunflitti è rispettà e differenze, chì ponu riduce l'occorrenza di intimidazione.
Hè ancu impurtante chì a scola abbia una stretta relazione cù i genitori, affinchì sianu cumunicati nantu à tuttu ciò chì accade in l'ambiente sculare, e prestazioni di u zitellu è a relazione cù l'altri studienti. Questa stretta relazione trà genitori è scole hè estremamente impurtante, cum'è vittime di intimidazione ùn cummentanu micca nantu à l'agressione subita, è cusì, i genitori ùn puderanu micca sapè ciò chì accade cù u so zitellu. Sapete ricunnosce i segni di intimidazione à a scola.
Un modu per prumove una maggiore sensibilizazione à u intimidazione à a scola è e so cunsequenze, identificazione di casi di intimidazione, gestione di cunflitti è una relazione più stretta cù i genitori è i studienti, hè attraversu un psicologu di a scola, chì hè capace di valutà, analisà è prumove riflessioni relative à u intimidazione. Cusì, stu prufessiunale diventa fundamentale, postu ch'ellu hè megliu capace d'identificà cambiamenti in u cumpurtamentu di i studienti chì puderianu suggerisce intimidazione, pudendu cusì creà strategie d'intervenzione è di sensibilizazione in a scola.
Hè impurtante chì u intimidazione à a scola da esse identificatu è luttatu in modu efficace per evità alcune cumplicazioni per a vittima, cume a calata di e prestazioni scolastiche, attacchi di panicu è d'ansietà, difficoltà à dorme è disordini alimentari, per esempiu. Cunnosce altre cunsequenze di intimidazione.
Lege di Bullying
In 2015 hè stata istituita a Legge N ° 13.185 / 15 è hè diventata popularmente cunnisciuta cum'è a Legge di Bullying, cumu prumove a creazione di un prugramma per luttà contr'à l'intimidazione sistemica, affinchì i casi di intimidazione notificatu per pianificà azzioni per sensibilizà è luttà contr'à intimidazione à e Scole.
Cusì, secondu a legge, tutti è tutti l'atti di violenza fisica o psiculugica intenzionale contr'à una persona o un gruppu, chì ùn anu micca motivazione evidente è chì causanu intimidazioni, aggressioni o umiliazioni, sò cunsiderati intimidazione.
Quandu a pratica di intimidazione hè identificatu è notificatu, hè pussibule chì a persona rispunsevule di l'attu sia sottumessa à misure socio-educative, se hè minore, è malgradu ùn esse micca arrestatu o risponde penalmente per u intimidazione, quella persona pò esse ammessa in istituzioni definite da u Statutu di i zitelli è di l'adulescenti.