Cumu cuntrollà u vomitu è a diarrea in i zitelli sottumessi à u trattamentu di u cancheru
Cuntenutu
- Alimenti per cuntrullà a nausea è u vomitu
- Cunsiglii per cuntrullà a nausea è u vomitu
- Cumu cuntrollà a Diarrea
- In più di diarrea è vomitu, vedi ancu cume migliurà l'appetitu di u to figliolu per u trattamentu di u cancheru.
Per cuntrullà u vomitu è a diarrea in u zitellu sottumessu à u trattamentu di u cancheru, hè necessariu evità pasti assai grandi è alimenti ricchi di grassi, cum'è carne rossa, pancetta è salsiccia.
Inoltre, hè necessariu offre à u zitellu assai liquidi per mantene l'idratazione è l'alimenti facilmente digeribili, cum'è pane biancu, ova è yogurt, chì ùn irritanu micca l'intestinu.
Alimenti per cuntrullà a nausea è u vomitu
L'alimenti indicati per cuntrullà a nausea è u vomitu devenu esse dolci è faciuli da digerì, cume:
- Pollu senza pelle, arrustitu o cottu;
- Frutti è ligumi dolci, cum'è pesca, banana, avucatu, papaia, zucca, pumata, patata;
- Toast, pane è biscotti;
- Farina d'avena;
- Yogurt;
- Ghiacciu di frutta.
Inoltre, hè ancu impurtante di evità fritti, pancetta, salsiccia, zecche, dolci assai dolci, pepe è cibi cù un odore assai forte o assai piccante.
Alimenti raccomandati è alimenti da evità in attacchi di diarrea è vomituCunsiglii per cuntrullà a nausea è u vomitu
In più di l'alimentazione, alcuni cunsiglii per cuntrullà a nausea è u vomitu in i zitelli sò di dà solu piccule quantità di cibu à ogni pastu, evità preparazioni calde è evità di cunsumà liquidi durante i pasti.
Hè ancu impurtante d'offre cibu à u zitellu solu quandu a crisa di vomitu hè cuntrullata, è micca di lasciallu sorte o ghjucà subitu dopu à i pasti, postu chì u sforzu fisicu ritarda a digestione è aumenta a nausea.
Cumu cuntrollà a Diarrea
Per trattà l'attacche di diarrea, hè impurtante di manghjà pasti in poche quantità è di beve assai acqua, tè è suchji naturali tutta a ghjurnata, di preferenza à a temperatura ambiente. L'alimenti indicati per cuntrullà a diarrea sò:
- Pollu senza pelle, carne è pesce à pocu grassu;
- Uova cotte, micca fritte;
- Rice, pasta, pane biancu;
- Yogurt;
- Succu di uva, banana matura, pera è mela sbucciata.
Inoltre, l'alimenti ricchi in grassu, cum'è l'alimenti fritti, carni rosse è salsicce, devenu esse evitati, chì impediscenu a digestione è favuriscenu a diarrea. Duvete ancu evità u cunsumu di verdure crude è spezie forti, cum'è pepe, curry è oliu di palma.
In i casi induve a diarrea dura più di 3 ghjorni di fila, u latte è i prudutti lattieri devenu esse cacciati per almenu 1 settimana, offrenduli à pocu à pocu à u zitellu per vede s'elli sò a causa di a diarrea.