Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Pressione alta: valori normali, sintomi e rimedi per abbassarla davvero
Video: Pressione alta: valori normali, sintomi e rimedi per abbassarla davvero

Cuntenutu

Un modu per distingue trà i sintomi di pressione sanguigna alta è sintomi di pressione sanguigna bassa hè chì, à pressione sanguigna bassa, hè più cumunu di sentasi debuli è debbuli, mentre chì à pressione alta hè più cumunu di sperimentà palpitazioni o un mal di testa persistenti.

Tuttavia, u modu più efficace per distingue hè ancu di misurà a pressione sanguigna in casa, aduprendu un dispositivu elettronicu, o in farmacia. Cusì, secondu u valore di misurazione, hè pussibule sapè di chì tippu di pressione si tratta:

  • Alta pressione: più grande chì 140 x 90 mmHg;
  • Bassa pressione: menu di 90 x 60 mmHg.

Differenze trà pressione alta è bassa

Altri sintomi chì ponu aiutà à distingue a pressione alta da a pressione bassa includenu:

Sintomi di pressione altaSintomi di pressione bassa
Visione doppia o sfocataVisione sfocata
Soni in l'arechjeBocca asciutta
Dolore à u colluSomnolenza o sintimu svenimentu

Dunque, se sperimentate mal di testa persistenti, ronghjendu in l'arechje, o palpitazioni di u core, a pressione hè probabilmente alta. Digià, sè avete debbulezza, sintimu debule o secca in bocca, pò esse bassa pressione sanguigna.


Ci sò sempre casi di sensazione di svenimentu, ma hè assuciatu à una calata di i livelli di zuccheru in sangue, chì si pò facilmente cunfondere cù una calata di pressione. Eccu cumu si distingue a pressione sanguigna bassa da l'ipoglicemia.

Cosa da fà in casu di pressione di u sangue

In casu di pressione sanguigna alta, si deve avè un bichjeru di suchju d'aranciu è pruvà à calmassi, postu chì l'aranciu aiuta à regulà a pressione perchè hè diuretica è ricca in putassiu è magnesiu. Sì pigliate qualsiasi medicazione per a pressione sanguigna alta prescritta da u vostru duttore, duvete piglià.

Se dopu à 1 ora a pressione hè sempre alta, vale à dì più grande di 140 x 90 mmHg, hè cunsigliatu d'andà à l'uspidale per piglià un medicamentu per calà a pressione, per via di a vena.

Cosa da fà in casu di pressione sanguigna bassa

In casu di pressione sanguigna bassa, hè impurtante chjinassi in un locu ariosu è tene e gambe alzate, allentà i vostri panni è alzà e gambe, per aumentà a circolazione di sangue in u cervellu è regulà a pressione sanguigna.


Quandu i sintomi di pressione sanguigna bassa passanu, a persona pò arrizzassi nurmalmente, tuttavia, deve ripusassi è evità di fà movimenti bruschi.

Se preferite, fighjate u nostru video:

Oghje Populu

Vitamina A: Benefici, Carenza, Tossicità è Altru

Vitamina A: Benefici, Carenza, Tossicità è Altru

A vitamina A hè un nutriente lipo olubile chì ghjoca un rolu vitale in u vo tru corpu.E i te naturalmente in l'alimenti chì manghjate è pò ancu e e cun umatu per mezu di u...
Stinzia in i zitelli allattati: sintomi, cause è trattamentu

Stinzia in i zitelli allattati: sintomi, cause è trattamentu

U latte maternu hè faciule da digeri ce per i zitelli. In fatti, hè cun ideratu un laxativu naturale. Cu ì hè raru chì i zitelli chì ò allattati à u enu olu per...