Cume differenzia i sintomi di pressione alta o bassa
Cuntenutu
- Differenze trà pressione alta è bassa
- Cosa da fà in casu di pressione di u sangue
- Cosa da fà in casu di pressione sanguigna bassa
Un modu per distingue trà i sintomi di pressione sanguigna alta è sintomi di pressione sanguigna bassa hè chì, à pressione sanguigna bassa, hè più cumunu di sentasi debuli è debbuli, mentre chì à pressione alta hè più cumunu di sperimentà palpitazioni o un mal di testa persistenti.
Tuttavia, u modu più efficace per distingue hè ancu di misurà a pressione sanguigna in casa, aduprendu un dispositivu elettronicu, o in farmacia. Cusì, secondu u valore di misurazione, hè pussibule sapè di chì tippu di pressione si tratta:
- Alta pressione: più grande chì 140 x 90 mmHg;
- Bassa pressione: menu di 90 x 60 mmHg.
Differenze trà pressione alta è bassa
Altri sintomi chì ponu aiutà à distingue a pressione alta da a pressione bassa includenu:
Sintomi di pressione alta | Sintomi di pressione bassa |
Visione doppia o sfocata | Visione sfocata |
Soni in l'arechje | Bocca asciutta |
Dolore à u collu | Somnolenza o sintimu svenimentu |
Dunque, se sperimentate mal di testa persistenti, ronghjendu in l'arechje, o palpitazioni di u core, a pressione hè probabilmente alta. Digià, sè avete debbulezza, sintimu debule o secca in bocca, pò esse bassa pressione sanguigna.
Ci sò sempre casi di sensazione di svenimentu, ma hè assuciatu à una calata di i livelli di zuccheru in sangue, chì si pò facilmente cunfondere cù una calata di pressione. Eccu cumu si distingue a pressione sanguigna bassa da l'ipoglicemia.
Cosa da fà in casu di pressione di u sangue
In casu di pressione sanguigna alta, si deve avè un bichjeru di suchju d'aranciu è pruvà à calmassi, postu chì l'aranciu aiuta à regulà a pressione perchè hè diuretica è ricca in putassiu è magnesiu. Sì pigliate qualsiasi medicazione per a pressione sanguigna alta prescritta da u vostru duttore, duvete piglià.
Se dopu à 1 ora a pressione hè sempre alta, vale à dì più grande di 140 x 90 mmHg, hè cunsigliatu d'andà à l'uspidale per piglià un medicamentu per calà a pressione, per via di a vena.
Cosa da fà in casu di pressione sanguigna bassa
In casu di pressione sanguigna bassa, hè impurtante chjinassi in un locu ariosu è tene e gambe alzate, allentà i vostri panni è alzà e gambe, per aumentà a circolazione di sangue in u cervellu è regulà a pressione sanguigna.
Quandu i sintomi di pressione sanguigna bassa passanu, a persona pò arrizzassi nurmalmente, tuttavia, deve ripusassi è evità di fà movimenti bruschi.
Se preferite, fighjate u nostru video: