Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 7 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
Cosa da manghjà per riduce l'effetti secundarii di a chimioterapia - Salute
Cosa da manghjà per riduce l'effetti secundarii di a chimioterapia - Salute

Cuntenutu

Durante u trattamentu di u cancheru, disconforts cume a bocca secca, vomitu, diarrea è perdita di capelli ponu accade, ma ci sò alcune strategie chì ponu esse adottate per alleviare questi disconforti manghjendu.

A dieta per questi pazienti deve includere alimenti nutritivi cum'è frutti, verdure, carne, pesce, ova, sementi è cereali integrali, dendu preferenza à l'alimenti organici. Tuttavia, in certi casi hè necessariu cumplementà per assicurà chì u paziente riceva tutti i nutrienti ch'ellu hà bisognu, è u cunsigliu è u seguitu di un nutrizziunistu o di un duttore hè impurtante.

L'alimentu pò aiutà à allevà l'effetti secondari di a chimioterapia, cun raccomandazioni specifiche per ogni effetti collaterali sperimentati da a persona:


1. Bocca asciutta

Per evità a secchezza di a bocca per via di e sessioni di chimioterapia, hè cunsigliatu di beie picculi sorsi d'acqua parechje volte à u ghjornu è evità u cunsumu di bevande zuccherate, cum'è sodas, per esempiu.

Pudete ancu aduprà strategie cum'è mette picculi cubi di ghiacciu in bocca, fatti cù acqua o suchju di frutta naturale, è manghjà cibi chì si sciolgenu in bocca, cum'è a gelatina, è chì sò ricchi d'acqua, cum'è anguria, arance è verdura , per esempiu. Verificate un elencu di alimenti ricchi in acqua.

2. Vumitu

Per evità u vomitu, duvete manghjà è beie in piccule quantità, in più di evità cibi assai caldi, chì stimolanu u riflessu di u vomitu. L'ideale hè di manghjà prima o d'aspittà almenu 1 ora dopu a chimioterapia, è ùn duvete micca beie liquidi cù l'alimentu o stendesi subitu dopu à i pasti.

Duvete ancu evità cibi cù un odore assai forte o cibi chì sò assai piccanti è difficiuli à digerisce, cume u peperu, i cibi fritti è e carni rosse, affinch'elli ùn causinu nausea è ùn scateninu micca a voglia di vomitu.


3. Diarrea

Per cuntrullà a diarrea, u paziente hà bisognu di manghjà alimenti chì sò facili da digerì è bassi in fibre, cume u risu è a pasta cotte, purea di verdura, frutti bolliti o arrustiti, compota di frutta, porridge di risu o di granu, pane biancu è crackers semplici. Hè necessariu evità l'alimenti grassi cum'è e carni rosse è l'alimenti fritti, ligumi crudi è alimenti sani, chì e fibre in questi alimenti acceleranu u transitu intestinale è favuriscenu a diarrea.

4. Stipsi

A diversità di a diarrea, per trattà a stinzia, duverete aumentà u vostru cunsumu di fibre è di cibi sani, cum'è u linu, l'avena, chia, cereali integrali, pane, risu è pasta sana, frutti è ligumi, in particulare insalate crude.

Insemi cù l'ingestione di fibre, hè assai impurtante di beie assai acqua, chì hè a cumbinazione fibra + acqua chì aiuterà à accelerà u transitu intestinale. In più di l'alimentariu, a pratica di esercizii fisichi, ancu s'ellu hè solu allungamentu o camminate leggere, aiuta ancu in u cuntrollu di stinzia.


5. Anemia

Per trattà l'anemia si deve manghjà cibi ricchi di ferru è acidu folicu, cum'è carni, fegatu, fagioli è ligumi verdi scuri. Quandu si cunsuma sti alimenti, si deve manghjà ancu agrumi, cum'è l'aranciu è l'ananas, postu chì favurizanu l'assorbimentu di ferru in l'intestinu. Sapete chì manghjà per l'anemia.

6. Perdita di capelli

A perdita di capelli hè unu di l'effetti secundarii più frequenti di a chimioterapia è pò influenzà direttamente l'autoestima di donne è omi. Tuttavia, hè pussibule di cuntrullà a perdita di capelli manghjendu risu, fasgioli, lenticchie, soia, acitu di sidru di mela, rosmarinu, frutti di mare è latte è latticini. Questi alimenti sò ricchi di proteine ​​è minerali chì aiutanu à rinfurzà i capelli, è aumentanu a circolazione di sangue in u cuoio capellutu, chì aiuta à nutre i capelli è prevene a perdita di capelli. Scuprite alcune ricette per prevene a perdita di capelli.

Fighjate dinò u seguitu video è fighjate questi è altri suggerimenti nantu à cumu allevà i sintomi di a chimioterapia:

A Nostra Scelta

A pneumonia in i zitelli - alta

A pneumonia in i zitelli - alta

U vo tru zitellu hà pneumonia, chì hè una infezzione in i pulmoni. Avà chì u vo tru figliolu i ne và in ca a, eguitate l'i truzzioni di u duttore anitariu per aiut...
Enterococci resistenti à a vancomicina - ospedale

Enterococci resistenti à a vancomicina - ospedale

Enterococcu hè un germe (batteriu). Vive nurmalmente in l'inte tini è in u trattu genitale femminile.A maiò parte di u tempu, ùn face micca prublemi. Ma enterococcu pò cau...