7 strategie per riduce a voglia di manghjà dolci
Cuntenutu
- 1. Manghjate ogni ghjornu un yogurt semplice
- 2. Cunsuma alimenti sani
- 3. Riduce u vostru cunsumu di zuccheru è carboidrati semplici
- 4. Cunsumate biomasse di banana verde
- 5. Cunsumate avena
- 6. Manghjate semi è noci
- 7. Prendendu probiotici in capsule
Un modu assai efficace per diminuisce a voglia di manghjà dolci hè di migliurà a salute di a flora intestinale, manghjendu yogurt naturale, bevendu tè senza zuccheru è molta acqua per esempiu, in modu chì u cervellu smette di riceve stimuli per manghjà alimenti carboidrati assai dolci è ricchi. , rompendu dunque un ciclu di cattive abitudini alimentari chì hè di solitu difficiule da resistere è di rompe.
D'altra parte, a dieta ricca in fibre, frutti è probiotici hè capace di cambià i batteri chì campanu in l'intestinu, pruvucendu li à liberà sostanze chì riducenu a voglia di manghjà più dolci, cuntrullendu cusì a fame è a sazietà è ancu aiutendu à perdita di pesu.
Eccu dunque 7 cunsiglii per avè una flora intestinale sana per sbarrazzassi di a vostra dipendenza da i dolci:
1. Manghjate ogni ghjornu un yogurt semplice
I yogurt naturali sò cumposti solu di latte è di levitu di latte, chì sò boni batteri per l'intestinu. Cusì, piglià unu di sti yogurt ogni ghjornu aumenta a quantità di bone batterie chì ghjunghjenu à l'intestinu, furmendu una flora sempre più sana.
Inoltre, u yogurt naturale ùn cuntene zuccheru o additivi artificiali o culore, chì favurizeghja ancu di più a salute di l'intestini. Per fà varià a dieta, e bone opzioni sò di batte u yogurt naturale cù frutti freschi per aghjunghje sapore o addulciallu cù un pocu di mele. Vede cumu pruduce iogurt naturale casanu in un modu faciule è praticu.
2. Cunsuma alimenti sani
L'alimenti interi sò ricchi di fibre, nutrienti chì servenu da alimentu per una bona batteria intestinale. Cusì, avè una dieta ricca di fibre aiuta à fà cresce a quantità di sti batteri, chì seranu bè alimentati è si multipliceranu più rapidamente.
Una bona punta hè di scambià u risu cumunu è a pasta per a versione sana perchè anu menu carboidrati simplici in a so cumpusizione. Ogni volta chì manghjemu carboidrati semplici, cum'è quelli presenti in pane, torta, risu è pasta, i batteri intestinali chì digeriscenu u carboidrati aumentanu in quantità, è cumincianu à dumandà sempre più dolci per u corpu, perchè hè ciò chì li alimenterà è mantene li vivi.
3. Riduce u vostru cunsumu di zuccheru è carboidrati semplici
A riduzzione di u cunsumu di zuccheru è di carboidrati semplici, cum'è u pane biancu, i biscotti ripieni, a pasta, i dolci è i stuzzichini, face chì i batteri cattivi in l'intestinu sianu menu alimentati, fendu diminuisce in quantità.
Di conseguenza, u desideriu di manghjà dolci diminuisce perchè sti cattivi batteri ùn libereranu più sostanze chì aumentanu a brama di dolci. Inoltre, i boni batteri sò più propensi à ripruducesi è sopravvive in l'intestinu, migliurendu a salute generale.
4. Cunsumate biomasse di banana verde
A biomasse di a banana verde hè un alimentu riccu in amidu resistente, un tipu di fibra chì serve da alimentu per una bona batteria intestinale. Inoltre, e fibre aumentanu a sensazione di sazietà è riducenu a fame, fendu chì e brame di dolci restanu assai più longu.
A biomassa pò esse aduprata in ricette cum'è torte, brigadeiro, stroganoff è per ingrussà brodi è zuppe. Amparate à fà biomassa di banana verde in casa.
5. Cunsumate avena
L'avena hè ricca in inulina, un tipu di fibra chì stimula a ripruduzzione di batteri intestinali benefichi è riduce i patogeni, in più di purtà benefici cum'è abbassà u colesterolu è i trigliceridi, prevene u cancheru di u colon è aumenta l'assorbimentu di minerali in l'intestinu.
Oltre à l'avena, l'inulina si pò truvà ancu in alimenti cum'è cipolle, agliu, pumati, banane, orzu, granu è mele. Vede quì tutti i vostri vantaghji.
6. Manghjate semi è noci
Semi cum'è chia, semi di lino, sesamu è semi di girasole sò ricchi di magnesiu, un minerale chì stimula a produzzione di serotonina, un ormone chì dà a sensazione di benessere è migliora l'umore. Di conseguenza, u desideriu di manghjà dolci diminuisce.
I castagni è altri frutti à oliu, cum'è amandule, nocciole è noci, oltre à esse ricchi di magnesiu, anu ancu zincu, seleniu è omega-3, nutrienti essenziali per riduce u stress è l'ansietà, fendu chì e bramose di dolci restinu ancu cuntrullate.
7. Prendendu probiotici in capsule
I probiotici sò boni batteri per l'intestinu è, in più di l'alimenti naturali cum'è yogurt, kefir è kombucha, ponu ancu esse truvati in forma di capsule o polvere, è ponu esse aduprati cum'è supplementi in a dieta.
Quandu si piglia questi integratori, i batteri ghjunghjenu à l'intestinu è si riproducenu, custruendu una flora intestinale sana. Alcuni esempi di probiotici truvati in farmarii è magazini nutrizionali sò Floratil, PB8 è Prolive, è ci sò ancu probiotici fatti in farmacie cumposte, produttu secondu l'urdinazioni di u duttore o nutrizionista.
Scuprite questi è altri suggerimenti in u video seguente:
Hè impurtante di ricurdà chì oltre à l'alimentu, hè ancu necessariu fà attività fisica regulare per migliurà a produzzione ormonale è riduce l'ansietà, chì contribuisce à riduce u desideriu di manghjà dolci