10 modi per finisce i pedi gonfi in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Bei più acqua
- 2. Fate esercizii per i pedi
- 3. Evita di pende e gambe
- 4. Alzate e gambe
- 5. Evita di stà troppu longu
- 6. Purtate scarpi comodi
- 7. Praticate attività fisica regulare
- 8. Massate i vostri pedi
- 9. Purtate calze di compressione
- 10. Cuntrastu bagnu
- Cosa da manghjà per riduce u gonfiore
- Succu diureticu
- Quandu andà à u duttore
U gonfiore di i pedi è di e cavichje hè un fastidiu assai cumunu è nurmale in gravidanza è pò cumincià intornu à 6 mesi di gestazione è diventà più intensu è scumudu à a fine di a gravidanza, quandu u pesu di u zitellu cresce è ci hè una ritenzione di fluidi più grande.
Per alleviare stu fastidiu, hè cunsigliatu di piglià qualchì precauzione, cume beve molta acqua, elevà e gambe, riduce u cunsumu di sale o fà attività fisiche leggere cume marchjà, per esempiu, per migliurà a circulazione sanguigna è aumentà l'eliminazione di i liquidi.
Tuttavia, se i sintomi di gonfiore ùn miglioranu o ci hè gonfiore in u visu, mal di testa o dolore sottu à e coste, cercate immediatamente aiutu medicu o a sala d'urgenza a più vicina.
Alcuni modi semplici ma efficaci per alleviare u gonfiore in i vostri pedi è caviglie sò:
1. Bei più acqua
Per riduce u gonfiore di i pedi è di e cavichje duvete beie di più acqua, perchè quandu u vostru corpu hè ben idratatu, conserva menu liquidi. Inoltre, beie più acqua stimula a produzzione d'urina, chì finisce per eliminà l'acqua in eccessu è e tossine da u corpu.
Cumu fà: duvete beie 2 à 3 litri d'acqua à ghjornu, ma a quantità ideale pò esse valutata cù l'ostetricu.
2. Fate esercizii per i pedi
L'eserciziu cù i pedi è e cavichje aiuta à migliurà a circulazione sangue è linfatica, diminuendu o impedendu l'apparizione di gonfiore.
Cumu fà: ogni volta chì hè pussibule, pudete fà esercizii per i pedi cum'è piegà è allungà i pedi in su è in ghjò almenu 30 volte, o girendu ogni pede in un cerculu 8 volte à un latu è 8 volte à l'altru.
3. Evita di pende e gambe
Evite e gambe appese, sustene i vostri pedi quandu avete bisognu à pusà, migliora a circulazione sanguigna in e vostre gambe è aiuta à prevene u gonfiore in i vostri pedi è caviglie.
Cumu fà: duverete appughjà i pedi nantu à un taburet o aduprà una pila di ghjurnali, riviste o libri, affinchì i to pedi sianu à listessa altezza chè e cosce. In u casu di travaglii chì richiedenu seduta per lunghi periodi, duvete alzassi è camminà un pocu, ogni 60 minuti per aiutà à migliorà a circolazione sanguigna.
4. Alzate e gambe
Mette e gambe facilita u ritornu di u sangue in u core, migliurendu a circulazione sanguigna è dunque aiuta à alleviare u gonfiore in i pedi è e cavichje.
Cumu fà: duvete chjinassi è mette e gambe appughjate contr'à a testata o pudete aduprà cuscini o cuscini. Questa raccomandazione pò esse fatta regolarmente per tuttu u ghjornu per 20 minuti.
5. Evita di stà troppu longu
Stà per un bellu pezzu rende difficiule per u sangue di vultà in u core, aumentendu a ritenzione di fluidi in e gambe è l'accumulazione di fluidu in i pedi, chì pò causà o peghju gonfiore in i pedi è e caviglie.
Cumu fà: evità di stà più di un'ora senza ripusà, in più di muvà e gambe, flettendu e ghjinochje è e caviglie, o di stà in piedi cù i diti per aiutà u vostru vitellu à pompà u sangue da e gambe à u vostru core per evità o diminuisce u gonfiore in i pedi cavichje.
6. Purtate scarpi comodi
Indossà scarpi comodi chì ùn ti pizzicanu micca i pedi durante a gravidanza, evita di sovraccaricà i pedi è aiuta à migliurà a circulazione sanguigna è, dunque, impedisce a ritenzione di fluidi chì causanu gonfiore in i vostri pedi è caviglie.
Cumu fà: si deve evità di mette tacchi alti o scarpi stretti è preferisce scarpi più comodi cum'è scarpe da tennis, scarpe da tennis o scarpi ortopedici, per esempiu.
7. Praticate attività fisica regulare
Praticà attività fisiche leggere durante a gravidanza cum'è a camminata o l'aerobica in acqua, aiuta à migliurà u sangue è a circulazione linfatica di e gambe è, dunque, impedisce o riduce u gonfiore in i pedi è e cavichje.
Cumu fà: pudete fà trekking o aerobica in acqua per almenu 30 minuti, 3 volte à settimana, cù a guida di un educatore fisicu.
8. Massate i vostri pedi
U massaggio à i pedi è à a caviglia aiuta à riduce u gonfiore migliurendu è stimulendu a circulazione sanguigna è linfatica, aiutendu à eliminà l'eccessu di fluidi, è ancu esse rilassante.
Cumu fà: per fà u massaggio, duvete applicà movimenti delicati nantu à i pedi, e caviglie è ancu nantu à e gambe, sempre in direzzione di i pedi versu u core. Inoltre, un'altra bona opzione per riduce u gonfiore di i pedi è di e cavichje hè u drenaje linfaticu chì pò esse fattu da un prufessiunale o in casa. Vede cumu fà drenaje linfaticu in casa.
9. Purtate calze di compressione
E calze di cumpressione ponu esse aduprate sottu à a guida di l'ostetricu per aiutà à facilità u ritornu di u sangue da e gambe à u core, migliurendu a circulazione sanguigna è linfatica, evitendu l'apparizione di gonfiori in i pedi è e cavichje. Inoltre, e calze di compressione riduce a sensazione di stanchezza in e gambe.
Cumu fà: e calze di compressione devenu esse messe appena vi svegliate, sempre in pusizione è staccate di notte prima di dorme. Hè impurtante di cunsultà sempre u duttore prima di aduprà calze di compressione per aduprà a più adatta, chì ci sò parechji tippi è dimensioni.
10. Cuntrastu bagnu
Un'altra ottima opzione per sbuffà i pedi è e cavichje in gravidanza hè a tecnica cunnisciuta cum'è "bagnu di cuntrastu", chì si face alternendu l'usu di acqua calda cù acqua fredda, chì favurizeghja a circulazione in e gambe è in i pedi.
Fighjate a video cù cunsiglii nantu à cumu fà u bagnu di cuntrastu:
Cosa da manghjà per riduce u gonfiore
Durante a gravidanza, u cunsumu eccessivu di sale è di cibi chì incuraghjenu a ritenzione di fluidi, cum'è i prudutti in scatula cum'è u tonu, sardine o piselli, è salsicce cum'è Bologna, salame o prisuttu, per esempiu, devenu esse evitati, chì cuntenenu troppu sodiu in a dieta.a so cumpusizione, chì hè aduprata cum'è cunservatore, è pò causà una ritenzione aumentata di fluidi è causà gonfiore in i pedi è e caviglie.
Un altru modu per riduce u gonfiore in i vostri pedi è caviglie hè di aumentà a vostra assunzione di alimenti diuretici cume aiutanu à idratà u vostru corpu è eliminà i fluidi in eccessu è u sodiu in l'urina, riducendu a ritenzione di fluidi è prevenendu u gonfiore in i vostri pedi è caviglie. Questi alimenti includenu:
- Frutti: anguria, ananas, melone, aranciu, fruttu di a passione, fragola è limone;
- Ligumi: crescione, spinach è celeri;
- Legumi: cucumber, carota, zucca, barbabietola, tomate è agliu.
Inoltre, i vegetali verdi scuri cum'è u kale, l'arugula o u broccoli sò ricchi di nutrienti cum'è u potassiu è u magnesiu, chì sò impurtanti per diminuisce a ritenzione di fluidi è u gonfiore in i pedi è e cavichje.
Questi cibi ponu esse cunsumati in a so forma naturale o aduprati in forma di purè, zuppe, suchji o tè, per esempiu. Tuttavia, assai tè cù un effettu diureticu sò contraindicati durante a gravidanza, cume u prezzemolo è u tè di coda di cavallu è si deve tene cura di ùn cunsumalli. Vede u listinu cumpletu di tè chì e donne incinte ùn ponu piglià.
Inoltre, hè impurtante di manghjà una dieta equilibrata durante a gravidanza per furnisce i nutrienti necessarii per a mamma è u zitellu. Per questa ragione, duvete seguità cù l'ostetricu è pudete fà una dieta sottu a guida di un nutrizziunistu.
Un ottimu modu per riduce l'accumulazione di fluidi è prevene u gonfiore in i vostri pedi è caviglie durante a gravidanza, hè di preparà un suchju diureticu.
Succu diureticu
Stu suchju aiuta à riduce u liquidu accumulatu in i pedi è e cavichje è pò esse betu da 1 à 2 bichjeri à ghjornu.
Ingredienti
- 1 fetta media di melone;
- 200 mL d'acqua di coccu;
- 1 foglia di cavulu;
- Ghiacciu à gustu.
Modu di preparazione
Battite tutti l'ingredienti in un frullatore è dopu beie.
Quandu andà à u duttore
Alcuni sintomi ponu accumpagnà u gonfiore in i pedi è e caviglie è ponu indicà complicazioni di a gravidanza, cum'è pressione sanguigna alta, diabete gestazionale o pre-eclampsia, per esempiu.
Per questa ragione, hè impurtante cercà immediatamente assistenza medica o u dipartimentu d'urgenza più vicinu sì avete sintomi chì includenu:
- Gonfiamentu intensu in i ghjambi è i pedi;
- Gonfiore bruscu di a faccia, di e mani o di i pedi;
- Mal di testa subitu;
- Prublemi di vista cume vede sfocate o sfocate, o cume s'elli ci sianu luci chì lampanu in l'ochji;
- Dolore severu sottu à e coste;
- Dolore à u collu;
- Nausea o vomitu;
- Tingling in i pedi o gambe;
- Difficultà à move i diti.
Inoltre, l'assistenza prenatale deve esse effettuata regolarmente per evità l'iniziu di complicazioni, assicurà una gravidanza liscia è u sviluppu sanu di u zitellu.
Amparate à identificà a preeclampsia in gravidanza.